Onko Chisu Suomen ylivoimaisesti kaunein, ihanin ja seksikkäin naislaulaja?
Järkyttävän upea nainen, seksikkäin esitys mitä olen ikinä nähnyt tämä UMK väliaikanumero Tähdet tähdet. Onneksi tällä palstalla osataan arvostaa Chisua ja ollaan samaa mieltä!
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/12733559_1015451904…
Kommentit (27)
Jenni Vartiaisen jälkeen melko vahvoilla.
Voisiko joku ystävällisesti kertoa, mitä kaunista ja seksikästä tuossa naisessa on? Kaljuuntuvat ohuet hiirenhäntämäisesti roikkuvat hiukset. JÄttimäinen suu jonka kokoa korostaa törkeän tulipunainen huulipuna joka ainoassa kuvassa. Luomia ja syntymämerkkejä naamassa ainakin 50. Pituutta 152cm. Järjettömän tunkkainen meikki aina julkisuudessa.
Nyt en tarkoita etteikö Chisu olisi lahjakas ja hyvä musiikintekijä, mutta miksi täytyy väkisin väittää häntä jumalaisen kauniiksi kun hän ei sitä todellakaan ole?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku ystävällisesti kertoa, mitä kaunista ja seksikästä tuossa naisessa on? Kaljuuntuvat ohuet hiirenhäntämäisesti roikkuvat hiukset. JÄttimäinen suu jonka kokoa korostaa törkeän tulipunainen huulipuna joka ainoassa kuvassa. Luomia ja syntymämerkkejä naamassa ainakin 50. Pituutta 152cm. Järjettömän tunkkainen meikki aina julkisuudessa.
Nyt en tarkoita etteikö Chisu olisi lahjakas ja hyvä musiikintekijä, mutta miksi täytyy väkisin väittää häntä jumalaisen kauniiksi kun hän ei sitä todellakaan ole?
Nykyään on muotia hehkuttaa valjujen tavisten ulkonäköä jos he ovat jossain muussa asiassa tunnettuja ja päteviä. Chisu ei todellakaan ole kaunis, mutta toki fanit katsovat ruusunpunaisten silmälasien läpi, mikä on ok.
Ei tod ole! Yliarvostettu akka jonka viimeisin levy sisältää aikamoista tekotaiteellista skeidaa.
UMK-esitys oli kieltämättä aika hot! En ole fanittanut aiemmin, mutta nyt hän kiehtoo minua jollain tasolla.
Vierailija kirjoitti:
UMK-esitys oli kieltämättä aika hot! En ole fanittanut aiemmin, mutta nyt hän kiehtoo minua jollain tasolla.
Eipä siinä esityksessä ollut minkäänlaista koreografiaa, lähinnä edestakaisin kävelyä ja haarovälin levittelyä sohvalla istuen. Jos teidän mielestä on seksikästä tyrkyttää tissejään ja laulaa kireällä vinkuvalla äänellä nuotin vierestä, niin ihan vapaasti. Ei minun tarvitse ymmärtää.
Chisu on kyllä todella pahasti rupsahtanut äitiyslomansa aikana. Ja lauluääni on todella kamala. Osaa tehdä biisejä, ja voisi tehdä niitä mielellään joillekin muille.
Apua kun mua yhtäaikaa nauratti ja myötähävetti se Tipitii- esitys. Tiedättekö sen liikenneonnettomuusefektin, kun ei voisi oikein katsoa muttei voi katsoa poiskaan...
Chisu ei ole kaunis millään tavalla. Olen myös huomannut tuon ohuen tukan eli taitaa olla kaljuuntumassa. Syynä varmaan jatkuva peroksidivalkaisu.
Chisu on lahjakas, fiksu, kaunis ja karismaattinen. Olisi kiva tietää kuka on sitten näiden mollaajien mielestä Suomen kaunein ja paras.
Oli se joskus ihan vetävä ja omaperäisellä tavallaan kaunis.
Nykyään näyttää huomattavasti itseään vanhemmalta, väsyneeltä ja kuluneelta. En panis.
Hyi kun puhutte rumasti Chisusta! Esitys oli tosi hyvä ja artisti itse vetovoimainen. Ihmiset ikääntyy ja tulee ryppyjä mutta ne eivät ihmistä rumenna! Tollot!
Vierailija kirjoitti:
Chisu on lahjakas, fiksu, kaunis ja karismaattinen. Olisi kiva tietää kuka on sitten näiden mollaajien mielestä Suomen kaunein ja paras.
Kananpersetukkainen yh
Ylivoimaisesti kaunein ja seksikkäin laulaja on Virve Rosti. Vuodesta -75, Chigagosta asti olen häntä ihaillut ja fanittanut, tosin en koskaan tavanut. Hän on myös siitä erikoinen suomalainen naislaulaja, että hän osaa myös laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä just tarkoitan. Jos on Suomen paras lauluntekijä, ei todellakaan ole automaattisesti myös kaunein tai paras laulamaan! Chisun ulkonäkö on pelkästään meikeillä rakennettu, ja aika kaameat maalit onkin. Lauluääni on heikko ja ohut, kirskuva. Ei tämä sulje pois etteikö olisi hyviä biisejä tehnyt ja lahjakas laulujen tekemisessä.
Minun mielestä Cisu on joko järkyttävän ylimeikattu tai sitten naturellina tavista hiukan rumempi. Mulla on oikeus mielipiteeseen ikuten kaikilla muillakin.
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/10641055_1015388385…
No pakkohan se on myöntää :) Ylihuomenna keikalle!