Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin platonisen rakkaussuhteen homomiehen kanssa - olen heteronainen

Vierailija
25.02.2016 |

Haluamani suhde olisi ehdottomasti uskollinen ja kuolemaan asti pysyvä, ehkä jopa avioliitto? Suostuisin siihen, että suhde olisi täysin platoninen. Miehen pitäisi myös valita näin ollen homoseksuaalisista suhteista pidättäytyminen ja selibaatti. Suhde olisi rakkaussuhde, joten on sanomattakin selvää, että olisimme sielunsisaruksia ja jakaisimme kaiken ja huolehtisimme toisistamme kuolemaan saakka.

Ennen kuin joku rupeaa ämpyttämään, ettei tuollainen suhde ole mistään kotoisin eikä kukaan lähtisi siihen, voin sanoa, että tälläkin hetkellä maailmassa on tuon kaltaisia pariskuntia. Kyse on vain siitä, mitä haluaa. Ja kukin haluaa omista syistään eri asioita. Esim. on homoseksuaaleja, jotka eivät halua elää toteuttaen taipumustaan, mutta haluavat silti elää uskollisessa lähisuhteessa. On varmasti pieni vähemmistö, mutta silti olemassa.

Miksi halusin jakaa tämän täällä? En tiedä, huvikseni. Pari päivää sitten täällä oli toisen heteronaisen aloitus, jossa hän kertoi haluavansa platonisen suhteen naisen kanssa. Siitä tuli mieleen, että kerronpa nyt tämän.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän miehen kanssa parisuhteessa, jossa ei ole seksiä. Itse kyllä haluaisin sitä kovastikin. Miksi ap, sinä haluat miehen, joka ei halua? Perustelisitko? Ja miksi miehen pitäisi olla homo ja kieltäytyä toteuttamasta homoseksuaalisuuttaan vielä?

Onko sinut raiskattu tai olet joutunut pedofiilin uhriksi lapsena ja siitä jotain pahoja traumoja?

Vierailija
22/29 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi olla homo jos ei saisi harrastaa seksiä kenenkään kanssa? Mitä merkitystä homoudella olisi tässä?

Uskon, että homomiehet ovat sielultaan erityisiä. En tarkoita että parempia, vaan omanlaisiaan. En halua, tai oikeastaan jaksa, selittää laajemmin. Homomiehet ovat erilaisia kuin heteromiehet, eikä se ole ihmekään, sillä seksuaalisuus määrittää isoa osaa persoonasta ja sukupuolen kokemuksesta.

Kyse on myös omasta suhtautumisestani, joka on erilainen homo- ja heteromiehiin, halusin tai en.

Riittääkö tämä selitykseksi?

Ap.

No ei riitä kyllä. Eivätkä homot ole mitenkään erityisiä "sielultaan". Mitä vittua taas. Laita vaikka jonnekin deittipalstalle tuo ilmoitus, veikkaan että sieltä tällainenkin löytyy...

Sitähän he juuri ovat, erityisiä sielultaan, positiivisellä tavalla. Homonmiehet ovat usein todella upeita ihmisiä juuri sisimmiltään.

Minä olisin enemmän kuin mielellään ystävä monenkin homomiehen kanssa, ja miksei myös elämänkumppanina.

Seksi on todella yliarvostettua. Trauma-miehet siitä seksistä toitottavat. Monella miehellä näyttää olevan joku kumma pätemisen tarve seksin suhteen. Kai siellä itse asiassa jotain estoja on pohjalla, kun niin hirveetä meteliä seksistä pakko pitää.  

T. heteronainen mutta en ap

Homomiehet on usein narsisteja ja niiden hengitys haisee pierulta/ulosteelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja maailma on täynnä miehiä jotka sairauden tai onnettomuuden tai muun syyn takia ovat pysyvästi impotentteja. Eli ei seiso ollenkaan tai jopa penis on leikattu pois jonkun syövän tai muun takia. 

Miksi tällainen ei kelpaa? Ei tarvitse pelätä pettämistä ja varmasti läheisyyttä ja halailua saa niin paljon kuin haluaa.

Olis kiva myös muistaa että yhdyntä ei ole ainut tapa harrastaa seksiä, vaikka se varmaan (valitettavasti) aika monelle miehelle merkitsee sitä (ja yllättävän monelle naisellekin....). Mutta moni mies myös nauttii esimerkiksi suuseksin antamisesta naiselle, tai muulla tavoin. Ei kai impotenssi tarkoita sitä etteikö haluaisi seksiä.

Ei. Mutta AP sanoi että homomiehen tulisi elää lopullisessa selibaatissa. Miksi penistä siis tarvittaisiin? Toki mies voi antaa suuseksiä tai käsiseksiä naiselle. APn viestistä vaan tuli kuva ettei seksiä olisi. Ainoastaan läheisyyttä.

Vierailija
24/29 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi olla homo jos ei saisi harrastaa seksiä kenenkään kanssa? Mitä merkitystä homoudella olisi tässä?

Uskon, että homomiehet ovat sielultaan erityisiä. En tarkoita että parempia, vaan omanlaisiaan. En halua, tai oikeastaan jaksa, selittää laajemmin. Homomiehet ovat erilaisia kuin heteromiehet, eikä se ole ihmekään, sillä seksuaalisuus määrittää isoa osaa persoonasta ja sukupuolen kokemuksesta.

Kyse on myös omasta suhtautumisestani, joka on erilainen homo- ja heteromiehiin, halusin tai en.

Ap.

No ei riitä kyllä. Eivätkä homot ole mitenkään erityisiä "sielultaan". Mitä vittua taas. Laita vaikka jonnekin deittipalstalle tuo ilmoitus, veikkaan että sieltä tällainenkin löytyy...

Sitähän he juuri ovat, erityisiä sielultaan, positiivisellä tavalla. Homonmiehet ovat usein todella upeita ihmisiä juuri sisimmiltään.

Minä olisin enemmän kuin mielellään ystävä monenkin homomiehen kanssa, ja miksei myös elämänkumppanina.

Seksi on todella yliarvostettua. Trauma-miehet siitä seksistä toitottavat. Monella miehellä näyttää olevan joku kumma pätemisen tarve seksin suhteen. Kai siellä itse asiassa jotain estoja on pohjalla, kun niin hirveetä meteliä seksistä pakko pitää.  

Siis onko pientä yleistystä? Mistä sinä olet homomiehesi stereotyypin oppinut? Jostain sinkkuelämää-sarjasta? Homoja on ihan joka lähtöön kuten on perus heteromiehiäkin, heissä ei ole mitään erikoista.

Homot ovat ihan tavallisia ihmisiä joista löytyy jokatyyppistä porukkaa. Unohtakaa jo ne jenkkien TV-sarjat joissa homoista on tehty juuri tietynlainen kuva joka alkaa näemmä uppoutua jo suomalaisten junttienkin päähän. Se ei ole todellisuutta.

Vierailija
25/29 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Siis onko pientä yleistystä? Mistä sinä olet homomiehesi stereotyypin oppinut? Jostain sinkkuelämää-sarjasta? Homoja on ihan joka lähtöön kuten on perus heteromiehiäkin, heissä ei ole mitään erikoista.

Homot ovat ihan tavallisia ihmisiä joista löytyy jokatyyppistä porukkaa. Unohtakaa jo ne jenkkien TV-sarjat joissa homoista on tehty juuri tietynlainen kuva joka alkaa näemmä uppoutua jo suomalaisten junttienkin päähän. Se ei ole todellisuutta.

Juu, pientä yleistystä tietty voi olla, mutta mulla on silmät, korvat ja rakastan tutkiskella ihmisiä, eli siis ihan omia johtopäätöksiä.

Vierailija
26/29 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonlahko Heaven's Gaten perustaja Marshall Applewhite oli homomies, joka ei halunnut homoseksuaalisia suhteita, vaan valitsi mieluummin koko loppuelämänsä mittaisen selibaatin, joka tiettävästi pitikin loppuun asti. Hän oli aina halunnut elää intiimissä, mutta ei seksuaalisessa parisuhteessa naisen kanssa, joka oli samalla aaltopituudella hänen kanssaan. Applewhite halusi päästä eroon seksuaalisista yllykkeistä ja antoi kastroida itsensä kirurgisesti. Myös monet muut Heaven's Gaten miespuoliset jäsenet tekivät niin. Applewhite löysi elämänkumppanin sairaanhoitajattarena toimineesta Bonnie Nettlesista, jonka kanssa toimi erikoisen uskontonsa johtajana.

Kun Bonnie Nettles kuoli silmäsyöpään 1980-luvun alussa, Applewhite masentui ja hänen mielenterveytensä lähti syöksykierteeseen. Vuonna 1997 Heaven's Gate -kultin jäsenet tekivät joukkoitsemurhan Applewhiten johdolla. Kultin taustoja tutkineet asiantuntijat katsoivat, että Applewhite ei koskaan toipunut Nettlesin kuolemasta, ja että Nettles oli tasapainottanut Applewhiten sairasta mieltä.

Vierailija
27/29 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Olen tuo ap siitä eilisestä ketjusta. Ihana, etten ole ajatuksineni yksin.

Eli itse ajattelin ihannesuhdetta naisen kanssa, mutta tosiaan myös suhde homomiehen kanssa olisi aivan ihanteellinen! Oltaisiin kumppanit ja ystävät, rakastettaisiin ja kunnioitettaisiin toisiamme, autettaisiin ja tuettaisiin. Ei seksiä, ei sukupuolisia vaatimuksia. Vain minä ja hän, arki ja lapset.

Tuntuisi niin helpolta.

Vierailija
28/29 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne homot nyt vaan rauhaan ja etsikää joku aseksuaali heteromies. Ihan oikeesti. Ja yksikään homo ei tykkää tollasesta heteronaisten "homomiehet on niin ihania ja erityisiä sieluja, olispa mullakin gbf!!!" fetisoinnista.

t.lesbo

Vierailija
29/29 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Porissa oon