Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasku, joka tuli lääkäri "ohareista"

Vierailija
25.02.2016 |

Voiko tuolle tehdä mitään. Olin varannut lääkäriin ajan ja mennyt paikanpäälle sovittuna aikana. Ainoa vain että en odottanut oikeassa "paikassa". Olin niin kutsutussa yleisessä odotustilassa missä olivat päivystyspotilaat ja perinteisen omalääkärini huone. Tämä, jolle olin saanut ajan omalääkärini kiirellisyyden vuoksi, omasi huoneensa kauempana käytävässä minne minä en sitten osannut mennä. Ok, puolen tunnin odottelun jälkeen lähdin töihin josta olin ottanut vapaata aamupäiväksi. Myöhemmin kotona tulen siihen johtopäätökseen että olen ollut väärässä paikassa ja varaan uuden ajan selittäen tapahtuneen mistä asia tuleekin ilmi. Kuitenkin sain tuosta pois olleesta käynnistä laskun, mikä itsessään on ok, mutta että 50 euroa! 50!!! Tuo on aika iso lohko minun taloudessani. Oletan että se on korkea sen vuoksi että kukaan ei noin vain varaile aikoja, mutta oikeasti minä en tahallaan jäänyt pois vaan olin paikalla, väärässä paikassa vaan. :/ voikohan tuolle tehdä mitään?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos Ap oli siellä mielenterveys ongelmien tai ihmispelon vuoksi? Silloin ei paljoa uskalla ihmisiltä pyytää apua tai neuvoa. Onko sekin tyhmyyttä mistä pitää sakottaa?

On. Silloin se oikea paikka varmennetaan vaikka puhelimessa ennen sinne lääkäriinmenoa. Ei se ole kenenkään muun syy, jos syystä tai toisesta ei kysy neuvoa ihmisiltä, jotka on siellä sitä varten, että heiltä voi kysyä neuvoa.

Nii-in -.-, mutta olin vain sitä mieltä että jos tuo oli syy niin tämän palstan haukkumiset tuskin ovat ihan asiallisia. Enkä huomaa että Ap olisi täällä pistämässä vastaankaan.

Vierailija
22/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki erehtyy välillä, mutta lasku on maksettava. Olisit välttänyt sen aika todennäköisesti kysymällä. Uuden ajan olisit voinut saada hyvinkin nopeasti, koska jopa joka viides (jos oikeen muistan) jättää tulematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos Ap oli siellä mielenterveys ongelmien tai ihmispelon vuoksi? Silloin ei paljoa uskalla ihmisiltä pyytää apua tai neuvoa. Onko sekin tyhmyyttä mistä pitää sakottaa?

On. Silloin se oikea paikka varmennetaan vaikka puhelimessa ennen sinne lääkäriinmenoa. Ei se ole kenenkään muun syy, jos syystä tai toisesta ei kysy neuvoa ihmisiltä, jotka on siellä sitä varten, että heiltä voi kysyä neuvoa.

Nii-in -.-, mutta olin vain sitä mieltä että jos tuo oli syy niin tämän palstan haukkumiset tuskin ovat ihan asiallisia. Enkä huomaa että Ap olisi täällä pistämässä vastaankaan.

Onhan ne asiallisia. Ei se ole kenenkään muun, kuin ap:n vika, jos lääkäriaika on mennyt ohi sen takia, että hän on ollut väärässä paikassa tai lähtenyt pois kokonaan.

Vierailija
24/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten silloin uskaltaa ylipäätään lääkäriin mennä jos on niin paha ihmispelko? Ihmisiä nekin on. Kyllä sitä suuta on vaan uskallettava avata.

Vierailija
25/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mokaa ja tuhlaa yhteiskunnan resursseja ap:n tavalla on oikein, että joutuu maksamaan.

Vierailija
26/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se lohko suuri siellä terveysasemallakin, siksi laskuttavat kaikkien ajan tuhlaamisesta.

Jos olet oikeasti pienituloinen, niin eiköhän KELA avusta, jos menet vilauttamaan laskua. Ja seuraavalla kerralla pirautat lääkärille tai kysyt infosta ennen kuin lähdet lätkimään.

Mitä oikein horiset. Tasaan ei mikään taho anna rahaa käyttämättömiin lääkärikäynteihin.

Vierailija
27/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkarissa ja hammaslääkärissä oletetaan että ihmiset osaa toimia siellä, vaikka eivät ole koskaan ennen käyneet. Vastaanottopaikkassa ei välttämättä ole mitään paikkaa mistä kysyä että onko oikeassa paikassa. Pitäisi muistaa lääkärin nimi ja etsiä ovi jossa tämä nimi on. Olen monesti raapinut päätäni kun ole olen käynyt tai käyttänyt lapsia terveyspalveluissa.

Vierailija
28/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, mutta en todellakaan olisi tarvinnut kahta sivua samasta asiasta. Tärkeintä oli ehkä purkaa pahaa oloa jonka sain rahan ja ajan menetyksestä kuin että saan lisää sontaa niskaan. Yksi kommentoijista oli kyllä siinä oikeassa että en ole tottunut puhumaan ihmisille ongelma tilanteissa, mutta se on sitä vanhanaikaista suomalaisuutta. Asia kävi kyllä jälkeenpäin mielessä. - aloittaja

Vierailija
29/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn keskussairaalassa hoidossa, muistan että peruuttamaton aika, jota ei ole peruutettu 24h ennen (virka-aikana) vastaanottoa, siitä veloitetaan 51€ ja muutama centti päälle. Kalliiksi tulee jokaiselle.

Vierailija
30/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn keskussairaalassa hoidossa, muistan että peruuttamaton aika, jota ei ole peruutettu 24h ennen (virka-aikana) vastaanottoa, siitä veloitetaan 51€ ja muutama centti päälle. Kalliiksi tulee jokaiselle.

Varmistin vielä, niin Päijät-Hämeen keskussairaala velottaa 51,40€ käyttämättä jääneestä ja peruuttamattomasta ajasta, ei ole halpaa kenellekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme