Onko feministi piireissä minkänäköisiä naisia yleensä
Olin yhdessä jossain opiskelijoiden tasa-arvoyhdistyksen kokouksessa ja siellä tarjonta oli aika huonoa. Olen kyllä feministi ja jatkossakin aijon käydä siellä mutta olisi myös mukava löytää "oma kolo", kun olen sinkku ja uudella paikkakunnalla jossa ei hirveästi ole vielä kavereita,
M22
Kommentit (14)
Ihan kaikennäköisiä, ikäisiä ja kokoisia löytyy.
Tämmöisiä yleensä:
Telaketjulesbotfeministit kääntää mun pään.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä yleensä:
Tolla vasemmanpuolisella nahkatakkisella tytöllä on kivat ryntäät, kelpaisi oikein hyvin jos laihduttaisi edes lievän ylipainon rajoihin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olin yhdessä jossain opiskelijoiden tasa-arvoyhdistyksen kokouksessa ja siellä tarjonta oli aika huonoa. Olen kyllä feministi ja jatkossakin aijon käydä siellä mutta olisi myös mukava löytää "oma kolo", kun olen sinkku ja uudella paikkakunnalla jossa ei hirveästi ole vielä kavereita,
M22
Tämä(kin) paljasti sinut provoksi: feministit eivät käytä tässä yhteydessä sanaa "tarjonta". Heillä on hieman erilainen ihmiskuva kuin ihmisillä jotka arvioivat mm "tarjontaa" ja ihmisen "markkina-arvoa" aivan kuin kyseessä olisi karjamarkkinat.
Semmosia flanellipaitaisia rekkalesbojahan ne
Feministit eivät arvosta mv-lehteä
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä yleensä:
Kas, siinähän on lauma tuhteja femakoita käyneet pesäpallomailoin ja lekoin patriarkkaalisia kehonpainonmäärityskoneita vastaan varsin topakkaan taistoon!
http://i49.vbox7.com/o/09d/09dbc5cd0.jpg
Eiköhän he suvaitse myös tämmöistä maahanmuuttajaa.
Feministit eivät koskaan kirjoittaisi tällaista sontaa mitä te lassukat täällä päivittäin suollatte.
Sen näköisiä kuin he haluavat olla. Harmi jos oli pettymys. T. Feministi