Miten ihmiset uskaltavat enää 40 v täyttämisen jälkeen matkustella
rakentaa talon, remontoida, aloittaa mitään isoa projektia kun silloin alkaa olemaan suurempi todennäköisyys että sairastuu vakavasti, kuolee jne? Miten ihmiset uskaltavat ylipäätään elää täysillä enää vanhempana? Itseä ainakin pelottaa.
Kommentit (10)
Ennemmin mä elän tänään täysillä ja kuolen huomenna, kuin että varoisin enkä eläisi kunnolla ja eläisin vielä 50 vuotta.
Eihän tässä uskallakaan. Makoilen nykyään suurimman osan aikaa olohuoneeseeni kannetussa arkussa, niin ei tule kenellekään sitten liikaa vaivaa, kun kupsahdan. T.41vee
No mulla ei ollut tapahtunut mitään ihmeempää tyhmentymistä, kuten ap:llä on näyttänyt tapahtuvan jo hyvissä ajoin.
Ja mitä sitten? Kivempihan se on kupsahtaa jossain eksoottisessa lomakohteessa kuin räntäsateessa työmatkalla.
Mites itse, ap, posautatko metsästyskiväärillä aivot pellolle, kun täytät 40?:D
Siis meinaatko, että remontointi tappaa? Vai mitä ihmettä? Ja eiköhän matkalla mahapöpö iske alle nelikymppisiin siinä kuin yli nelikymppisiin.
Nyt, yli viisikymppisenä, alkaa talous olla sillä mallilla, että jotain uskaltaakin.
Että ei muuta kun kotiin ja makuulle kuolemaa odottelemaan!
Juu, ei uskalletakaan. On niin raihnainen olo, ettei mitään jaksaisikaan. Odotellaan vaan kotona hissukseen, koska kuolema korjaa. Tervetuloa aikanaan 40 v kerhoon. Terv. 41 v
:D