Ujosteletteko miestänne saunassa?
Kommentit (10)
No en. Jos hän on mut nähny synnyttävän niin olin varmaan silloin kauheempi näky kuin yleensä saunassa.
Olis kyllä outo elää sellasen ihmisen kanssa, jota ujostelis.
tuli niin tyrmääviä vastauksia (en ole ketjun alulle panija). Tuli sellainen olo, että ihmiset eivät osaa suhtautua alastomuuteen normaalisti. Jotenkin tuli myös sellainen olo, että saunassa heidän mielestään ' kytätään' .
Itse suhtaudun alastomuuteen luonnollisesti (mikä ei tarkoita sekasaunomista kaveri- tai työporukalla) ja saunon mielelläni myös naispuolisten ystävieni ja läheisteni kanssa. Saunon jatkuvasti uimahallissa myös kymmenien tuntemattomien kanssa, ja minusta se on ihan tavallista. Ketjua lukiessa tuli itselläni tunne, että olen jotenkin epänormaali ( pervo?), kun voin saunoa muidenkin kuin mieheni ja lasteni kanssa.
Oli varmasti sekava kirjoitus..
ap
Pelkona ap:lla on varmaan ajatus, että mies arvioisi hänen vartaloaan kriittisin silmin. Tuskin, eiköhän mies näe naisensa kauniina ja seksikkäänä, jos nainen myös itse ajattelee niin. Tämä näkyy eleissä yms. Mielestäni tärkeintä ei ole, mitä muut/miehesi näkee vartalosi, vaan se miten itse näet sen. Arvosta ruumistasi ja näe se kauniina. Ihaile ruumistasi kuin pieni lapsi.
mieheni silmissä mahdollisimman ihanalta, niinpä saatan joskus vetää vatsaa sisään tms. Ja kyllä, häpeän takapuoltani, joten vilahdan aika nopeasti yleensä ulos saunasta.
Enkä äitinikään. Enkä juuri missään saunailloissa. Uimahallissa käyn, koska siellä kaikki ovat vieraita.
Anopissa ärsyttää se, että hän haukkuu toisten naisten ulkonäköä alvariinsa. Milloin se on viereisen mökin " läski" tyttö tai olympialaisten " lihava" taitoluistelija. Tunnetustihan olympiatason taitoluistelijat ovat todella lihavia.. Ärsyttää tuo ainainen haukkuminen. Anopilla taitaa olla niin huono itsetunto, että sitä täytyy kohentaa muiden mollaamisella.
Ei hän mitään minulle ole kiloistani sanonut mutta tiedän hänen ajatuksensa asiasta.
Jos on hitto vie eletty yhdessä vuosia ja totuttu näkemään toisemme tilanteessa kuin tilanteessa, myös alasti, miksi ihmeessä pitäisi saunassa ujostella? En yleensäkään ujostele saunassa, vaikka olen sekasaunoissakin opiskelukavereiden kanssa ollut, eikä oma ulkomuoto todellakaan ole näillä kiloilla se kaunein mahdollinen:)