Liian romanttinen mies?
Kyseessä jo iäkkäämpi mies, läpeensä romanttinen. Haluaa katsoa romanttisia elokuvia yhdessä ja nyyhkyttää niille; rakastaa kukkia, kuhertelua, jankuttaa koko ajan siitä kuinka haluaa ja pystyy saamaan hymyn rakkaansa kasvoille aina ja kuinka hänen kanssaan ei ole koskaan tylsää, käyttää amerikkalaistyylisiä hellittelysanoja kuten baby ja sweetheart. Kyseessä siis mies joka alkoi ns.iskemään minua.
Kuinka monen mies nyyhkii romanttisille elokuville?? En ole kuullut tätä ennen yhdestäkään.
Kommentit (31)
Olisin aika kusessa semmoiseen tyttöön
t. M20 jolla on kyseisenlainen tyttöystävä
No ei tuo ole edes romanttista vaan jostain leffoista opeteltua kiusallista teatteria.
Kyllä minun mieheni nyyhkii välillä romanttisille elokuville tai koiranpennuille. Ihan normaalin tunne-elämän merkki.
Mutta on eri asia olla joku ällöromanttinen tai joku naismainen mies. Minun mieheni remontoi kodit ja autot, on tukeni ja turvani ja muutenkin on aika perinteinen mies. Mutta juuri tämä pehmon ja perinteisen miehekkyyden yhdistelmä on se joka sai minut häneen aikanaan retkahtamaan.
Kyllä kunnon jä nn ä mies se olla pitää mielummin, kerran viikossa kun on silmä mustana tietää elävänsä !
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla vähintään kerran henkirikoksesta tuomittu, jotta kiihottaa suomalaista naista. Lisäksi pitää piestä ja kurittaa ihan säännöllisesti, muutoin ei kostu.
Niin että ällöromantiikan ja henkirikoksen väliin ei mahdu mitään muuta? Niinkun esimerkiksi normaalin tunne-elämän ja elämänhallinnan omaava aikuinen mies? Onko täysin vieras käsite?
Laita sille teekuppi käteen, jos pikkusormi nousee niin....
Oikeesti :D Karmiva ajatus jos mies olisi tuommoinen. Joo, tuntuu siltä ettei tuo ole romantiikkaa vaan joko opeteltua lällynläätä tai sitten miehellä on jokin ongelma... Mulle tuollainen olisi mielettömän ahdistavaa, suhde ei jatkuisi paria viikkoa kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla vähintään kerran henkirikoksesta tuomittu, jotta kiihottaa suomalaista naista. Lisäksi pitää piestä ja kurittaa ihan säännöllisesti, muutoin ei kostu.
Näinhän se on että miehille on paljon tarkemmat rajat millainen hän saa olla. Naisella on lupa olla poikamainen ja harrastaa "miesten" juttuja. Mutta kun mies on vähän pehmompi ja romanttisempi, niin ollaan AV:llä kysymässä onko tämä mies ihan terve.
Ei tuollainen nainenkaan täysillä käy.
On taantunut oman ikäluokkansa teiniksi.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää, liika on liikaa. Ei varmaan ollut syyttä yksinäinen, ei kai yksikään täysjärkinen nainen miestä voi kauan katsoa. Kiertoon ja nopeasti.
Mielestäni romantiikka on kaunis ja ihana asia.
Miksi se olisi ällöttävää?
Tuollainen ns. yliromanttinen parisuhde on ehdottomasti paljon parempi kuin esimerkiksi väkivaltainen parisuhde...
Mitä ajattelisit naisesta, joka tekisi samaa? Roikkuisi kaulassa jatkuvasti, vannoisi rakkautta huutamalla julkisella paikalla, itkisi tauotta... Voi olla että sinullekin pari korvapuustia olisi miellyttävää vaihtelua tuon jälkeen. Enkä tarkoita niitä leivonnaisia.