Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia tunteita koet sinä nainen, jonka mies haluaa seksiä harvemmin kuin sinä?

Vierailija
24.02.2016 |

???

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä turhautuneisuutta

.

nimim. meillä ollut seksiä viimeksi 10 kuukautta sitten

Vierailija
2/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde kestänyt 3,5v ja asutaan yhdessä. Haluaisin miltei joka ilta mutta mies pari kertaa viikossa. Minkäs teet...... Harmistuttaa ja tuun melkeempä kiukkuiseksi jos aina tyrmätään. Noo yrittänyttä ei laiteta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa stressata enää asiasta. Mietin sitä reilun vuoden, yritin tehdä aloitteita, pukeutua aina kivasti, olla huolitellun ja hyvän näköinen arkenakin, huolehdin, että olen mukavan tuntuinen koskettaa, petivaatteet olivat puhtaat ja raikkaat, lapset ajoissa nukkumassa ja välillä myös mummolassa yökylässä, illat leppoisia jne. Ei auttanut. Toki seksiä oli, mutta se oli väsynyttä ja pikaista, kuin mies olisi vain halunnut hoitaa hommat pois alta päästäkseen nukkumaan. Lopetin asiasta stressaamisen, hoidan itseni kun siltä alkaa tuntua, mutta otan kaiken lämmön vastaan mitä mies antaa. Vähitellen mies on alkanut taas lähentyä. Seksiä ei ole vieläkään usein, mutta läheisyyttä on jo mukavasti. Pärjään sillä ja en ole turhautunut tilanteeseen enää. Yhdessä olemme olleet lähes 20 vuotta.

Vierailija
4/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin seksi pyörii sitä enemmän mielessä, mitä vähemmän sitä saa.. Turhauttavaa todellakin.

Vierailija
5/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin seksiä melkein päivittäin ja mies vain pari kertaa viikossa. Hänellä on raskas työ, joten ymmärrän kyllä. Useimpina päivinä lämmintä kättä ja sitten viikonloppuna saan kans miestä. Ei siitä pidä itseensä ottaa, mutta kyllä haittaisi, jos kunnolla pihtailisi (vaikka kerran kuussa vain tms). Toki voi tulla pitkässä suhteessa joitain kausia, ettei kumpikaan halua seksiä ja on tullutkin, mutta yleensä kyseessä ovat suhteen ulkoiset tekijät. Ei tämä silti ole meille ongelma ja olemme onnellisia yhdessä :)

Käymme asiasta paljon dialogia ja koitamme ottaa rennosti. Seksistä pitää kuitenkin kummankin nauttia.

Vierailija
6/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon åarempi mäin kuin toisinpäin.Ihan helpostihan ittensä hoitelee itekin välillä.En voisi ikinä kunnioittaa seksiaddiktia miestä.

Vierailija
7/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuori suhde ja haluaisin selvästi miestä enemmän, teen aloitteet lähes aina ja usein jäin ilman, miestä "väsyttää". Alkoi ottamaan itsetunnon päälle vaikka esitin muuta, vähensin aloitteiden tekoa ettei tarvitse pettyä niin paljon ja sen jälkeen mieskin on välillä ehtinyt aloitteelliseksi, mikä on mukavaa.

Kyllähän seksin vähyys turhauttaa ja pistää miettimään onko vika minussa, vaikka pohjimmiltani uskonkin ettei ole. Ahdistaa myös millainen ongelma siitä muodostuu tulevaisuudessa, kun tilanne on tämä jo näin varhain. Haaveilen läpi elämän säilyvästä kipinästä.

Vierailija
8/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ihan suomeks sanottuna.

Mut onneks on oma käsi 😄

Vierailija
9/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut jo tekemästä aloitteita. odotan mieheni aloitetta, olen odottanut nyt 2 vuotta. Ei ole näkynyt.

Vierailija
10/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi loukkaavaa!

Vierailija
11/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nuori suhde ja haluaisin selvästi miestä enemmän, teen aloitteet lähes aina ja usein jäin ilman, miestä "väsyttää". Alkoi ottamaan itsetunnon päälle vaikka esitin muuta, vähensin aloitteiden tekoa ettei tarvitse pettyä niin paljon ja sen jälkeen mieskin on välillä ehtinyt aloitteelliseksi, mikä on mukavaa.

Kyllähän seksin vähyys turhauttaa ja pistää miettimään onko vika minussa, vaikka pohjimmiltani uskonkin ettei ole. Ahdistaa myös millainen ongelma siitä muodostuu tulevaisuudessa, kun tilanne on tämä jo näin varhain. Haaveilen läpi elämän säilyvästä kipinästä.

no jos toivot että haaveesi toteutuu niin ei kannata jäädä tuollaiseen suhteeseen pitkäksi aikaa. elämän läpi säilyvää kipinää ei taida olla olemassakaan. suhde kuin suhde muuttuu jossain vaiheessa arkiseksi. mutta saatat hyvällä tuurilla löytää miehen, jonka seksihalut ovat samalla tasolla kuin sinun.

Vierailija
12/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se turhauttavaa, kun muut miehet flirttailee ja seksiseuraa varmasti olisi saatavilla, mutta oma moraali estää vieraissa käymisen. ja oma mies ei arvosta, että hänellä on seksihalukas, hoikka ja muutenkin hyvän näköinen vaimo.

jossain vaiheessa ehkä kuitenkin päädyn sänkyyn jonkun muun kanssa, omaa miestä ei kiinnosta enkä haluaisi ihan ilmankaan olla komo loppuelämääni.

Vierailija
13/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jos toivot että haaveesi toteutuu niin ei kannata jäädä tuollaiseen suhteeseen pitkäksi aikaa. elämän läpi säilyvää kipinää ei taida olla olemassakaan. suhde kuin suhde muuttuu jossain vaiheessa arkiseksi. mutta saatat hyvällä tuurilla löytää miehen, jonka seksihalut ovat samalla tasolla kuin sinun.

Minulla on ollut muutamia 1-4 vuotta kestäneitä parisuhteita ja kaikissa aiemmissa tilanne on ollut se, että minua itseäni ei huvita, johtuen milloin mistäkin mutta pääosin henkisestä tyytymättömyyden tunteesta. Nykyinen mieheni on minulle täydellinen sielunkumppani ja lempeä ymmärtäjä, minkä vuoksi seksuaaliset halunikin häntä kohtaan näkyvät olevan korkealla. Tämän mielessä pitäen kestän tilanteen, vaikka se turhauttava onkin, ja toivon että välillä on taas parempia kausia kun miehellä vähemmän stressiä tms. En kuitenkaan voi kuvitella löytäväni parempaa, rakastan häntä eikä tunnu siltä että ikinä haluaisin seksiä enää keneltäkään muulta :D

Vierailija
14/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttaa, loukkaa, harmittaa. Tiedän, että syy miehen haluttomuuteen löytyy, kun katson peiliin. Olen reilusti ylipainoinen, enkä itsekään haluaisi nähdä itseäni alastomana. Ymmärrän kyllä, ettei mies kiinnostu. Silti se loukkaa.

.

Välillä yritän hillitä aloitteen tekoa, laittautua normaalia enemmän jne, mutta silti suoriinkin ehdotuksiin vastaus on ei. Joskus mies sanoo, että ehkä huomenna, mutta silloinkin saan pettyä. Kokeilin joku aika sitten odottaa, milloin mies tekisi aloitteen. Odotin lähes kuukauden, eikä mitään tapahtunut. Asiasta on puhuttu monet kerrat, mutta mitään muutosta ei tapahdu. Päätin, että seuraavan kerran kun minua haluttaa, en edes ehdota miehelle seksiä vaan kaivan leluni kaapista ja nautin itsekseni. Siinäpähän istuu sitten sohvalla naama telkkarissa, minun ei ole pakko.

Vierailija
15/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhautuneisuutta, jatkuvaa himoa, fantasioita työkavereista... aaaargh! Rankkaa käsipeliä ja dildoa on käytettävä päivittäin, melaa saa kahdesti viikossa ja sitä tylsää lähetyssaarnaajaa lähinnä. Vasta huomannut ettei meillä kyllä toi seksimaailma kohtaa juurikaan. Miesystävä haluaa helppoa, nopeaa ja tylsää, minä kaikkea muuta kuin sitä ja useammin. Ehdotan ties mitä leikkejä ja juttuja mutta ei hän halua, hän haluaa vain nopeat laukeamiset ja siinä se olikin jee! kyllä, erotaan.

Vierailija
16/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikko on muotoiltu noin? Eikös nykyisessä tasa-arvon maailmassa ole ihan se ja sama, että onko puutteessa mies vai nainen?

Vierailija
17/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP