Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas onnistui reklamaatio =)

12.05.2008 |

Aiemmin olen Reimalle palauttanut muutamat Reimatecin haalarit, joista on tullut vesi läpi ja olen ollut palveluun tyytyväinen. Toissa talvena (siis talvi 2006-2007) meillä oli vialliset Viking goretex-kengät, jotka loppukeväästä palautin liikkeeseen ja sain myöhemmin (kun kengät oli tutkittu) rahat takaisin. Viime talvena (talvi 2007-2008) oli taas vialliset Viking goretexit, joista sain rahat takaisin. Koska silloin oli vielä talvea jäljellä, jouduin ostamaan pojalle lopputalveksi uudet vedenpitävät talvikengät. Oisin kaikesta huolimatta ostanut taas Viking goretexit, mutta niitä ei löytynyt oikeaa kokoa enää mistään alle 50 ¬:lla. Niinpä ostin City Marketista Reimatecin talvikengät, joiden luulin olevan vedenpitävät. Maksoivat 40 ¬ (ovh. 79 ¬). No, eivät nekään pitäneet vettä (tai edes märkää lunta),joten pari viikkoa sitten kun vihdoin sain aikaiseksi, lähetin ne Reimalle tutkittavaksi. Ja viime viikolla sain postista tuliterät Reimatecin talvikengät (ovh 79 ¬). Eli meidän pojalla on ollut nyt kahtena talvena putkeen ns. ilmaiset kengät, kun noista uusista Reimatecin kengistä toivon syksyllä saavani sen 40 ¬, mitä niistä itse maksoin (ei varmaankaan mahdu meidän pojalle enää ensi talvena). Jos en, niin sitten ei voi mitään. Mutta ihan käsittämätöntä, että viimeiset kolmet vedenpitävät talvikengät ovat pojalla olleet vialliset! Onneksi myös valmistajien tehtaat (mitkä lie laboratoriot siellä) ovat sen todenneet.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siskoltani hänen tytöllään viime välikauden satunnaiskäytössä olleen reimatec takin. Poikani käytti takkia muutaman kerran jonka jälkeen takissa ollut vetskari hajosi. Kysyin siskoltani asiasta ja hän sanoi vetskarin olleen hankala jo heidän käytössään, mutta toimineen kuitenkin.

Mietin ensin että jos olis yrittänyt vaihtaa vetskarin ihan itse, mutta se näytti tosi hankalalta, joten ajattelin kokeilla kepillä jäätä ja otin yhteyttä reimaan.

Sieltä tulikin pian vastaus jossa pyysivät takin heille korjattavaksi. Olin todella yllättynyt koska en ollut oikeastaan odottanut sellaista vastausta, olihan takki jo kuitenkin selvästi käytetty ja ainakin edellisen kauden mallia....

Tänään saimme takin takaisin korjattuna ja täytyy kyllä nyt kehua reimaa erittäin hyvin hoidetusta "reklamaatiosta" en olis todellakaan odottanut tällaista, varsinkaan kun olen kuullut miten muille on käynyt...

:D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla