Kyllä on vaikeata tämä hammashoito.
Mäkätetään jatkuvasti lehdissä, että hampaat pitää hoitaa, koska aiheuttaa mm. sydäriä. No stana hoidettas, mutta kun ei meinaa saada aikoja lekurille.
Mulla aloitettiin juurihoito yhdelle hampaalle, ja ainakin kolme muuta hammasta vaatisi kanssa hoitoa. yksi juurihoitoa, toinen paikankorjausta, kolmas leikkausta. No, tänään sain tämän aloitetun juurihoitohampaan seuraavan ajan kesäkuulle. Ei taatusti kestä väliaikainen paikka sinne asti. Lisäksi kuulema kuvatulla alueella on tosi isoja ongelmia, mutta nyt hoidetaan vain tuo aloitettu juurihoitohammas.
No, ei voi olla kuin yksi aika varattuna kerralla yhdelle ihmiselle. Eli mun pitäisi odottaa ties kuin kauan, että saan juurihoidettua yhden hampaan, sitten aloitetaan toinen hammas. Eli ainakin kolme hammasta on odottamassa, yksi leikkausta vaativa.
Great, mä ehdin kuolla ennen kuin mun vioista on puoletkaan korjattu. No, onneksi päivystysaikoja saa, ehkä...
Kommentit (2)
Juu, ja sitten hammastarkastukset on kunnallisella kolmen vuoden välein. Yritin tilata aikaa itselleni, niin eukko sanoi, että täällä on sulle katsottu, että vasta 2017 on päästävä tarkastukseen. Sanoin, että hampaat hajoaa suuhun, mutta ei...
No, ei auta muu kuin ottaa päivystysaikoja sitä mukaa kun hajoilee. Tosin jossain vaiheessa on myöhäistä, niin kuin tänään ilmeni.
Minä olen juuri odottamassa hammaslääkärille. Olen odottanut 6kk aikaa kolmen viisurin repimiseen, koska kaikki kolme tulevat kylki edellä ja ovat olleet todella kipeät. Puoli vuotta olen saanut odottaa, mutta nyt vihdoin.