Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkityksen aloituksen vaikutukset ovat

Vierailija
24.02.2016 |

minulla ihan tappava väsymys, vaikka nälkä kurnii mahassa ja kaapit ovat tyhjiä, en vain jaksa mennä kauppaan. Eilenkin oli todella vaikeaa, mutta oli pakko odottaa pientä pirteysskarppia ja sännätä ulos ovesta heti. Ja kotona olin taas ihan poikki.

Ja nälästä; se ei ole kadonnut mihinkään, tälläkin hetkellä maha kurnii kuin hullu, mutta ruokahalu on nolla. Nyt on pakko tsempata ja tehdä munakas, ennen kuin tulee ihan liian heikko olo.

Niin :-)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla ihan tappava väsymys, vaikka nälkä kurnii mahassa ja kaapit ovat tyhjiä, en vain jaksa mennä kauppaan. Eilenkin oli todella vaikeaa, mutta oli pakko odottaa pientä pirteysskarppia ja sännätä ulos ovesta heti. Ja kotona olin taas ihan poikki.

Ja nälästä; se ei ole kadonnut mihinkään, tälläkin hetkellä maha kurnii kuin hullu, mutta ruokahalu on nolla. Nyt on pakko tsempata ja tehdä munakas, ennen kuin tulee ihan liian heikko olo.

Vierailija
2/2 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän