Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetuhoiset ajatukset mielessä 24/7..

niinhitonväsynyt
24.02.2016 |

On ollut jo pitkään sellanen olo etten jaksa enää elää. Itsetuhoiset ajatukset pyörii tosi voimakkaasti mielessä kokoajan... Tiedän ettei se itsari mikään ratkaisu ole, mut entä ku mikään muu ei enää mielessä oo? :( Muutaman päivän sysip*skan olon jäljiltä on kädetkin täynnä pikkuhaavoja.. Mä nukun päivät ja valvon yöt, ni siks varmaan viel enempi ahistaa aina ku oon hereillä. En oo syönyt kohta viikkoon mitään ruokaa.. Kun haluisin vain nukkua pois.

Oon moneen kertaan sanonut tästä pahasta olosta terapeutille. Eka se kyseli vähän aikaa sitten että miten sä jaksat ym. Toisella kerralla itkin silmät päästäni ja sanoin että mä en enää jaksa. Se vaan tokaisi että kyllähän sä oot tähänkin asti jaksanut. Sille ei pysty mistään mieltä painavista asioista puhumaan, ku se rupee aina selostaa omaa -ainoaa oikeaa- versiotaan. Kuten esim jos ihminen uhataan tappaa ja uhkailija tulee kadulla vastaan ja lähtee seuraamaan, terapeutin mielestä ei olis saanut soittaa siitä häkeen. No poliisi sano seur.pvnä että juuri noin pitää tehdä. Että noudattaako tässä poliisin ja häken ohjeita vai terapeutin ohjetta jos uhkailija tulee kadulla vastaan..? Terapeutin mielestä olis varmaan pitäny jäädä kadulle ja kattoo mitä uhkailija tekee. Ja saattaa siinä hengenvaaraan myös 2 alaikäistä pikkulasta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä terapeutti sanoi ettet olisi saanut soittaa hätänumeroon? Perusteliko hän sitä mitenkään? Todella kummalliselta terapeutilta kuulostaa muutenkin. Olisiko sinulla mitään mahdollisuutta vaihtaa terapeuttia?

Vierailija
2/5 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä terapeutti sanoi ettet olisi saanut soittaa hätänumeroon? Perusteliko hän sitä mitenkään? Todella kummalliselta terapeutilta kuulostaa muutenkin. Olisiko sinulla mitään mahdollisuutta vaihtaa terapeuttia?

Se sanoi että ei olis tarvinnut soittaa ku otetaan hänen mielestään liian usein yhteys poliisiin. Ton se päätteli sillä perusteella ku sanoin että yks tuttu poliisi soitti ton uhkailijan takia mulle kahtena päivänä. No enpä mä sille soitellut vaan se mulle. Muutenkii sen sanavalinnat on hieman outoja.

Terapeuttia ei voi vaihtaa, tätä mieltä oli hoitava lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö jotain hyvää, suklaata napaan vaan.

Vierailija
4/5 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottaisin sinuna lääkärille yksityiskohtaisen kirjeen, missä selittäisin, miksi terapeutti on vaihdettava. Sanoisin, etten jaksa enää edes puhua ja muuten ei muistaisi kaikkia yksityiskohtia, siksi kirje.

Voimia toivotan sinulle kovasti!

Vierailija
5/5 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hyvä ystävä voi olla parempi terapeutti :)

Älä kuitenkaan lykkää puolisollesi kaikkea taakkaa vaan jollekkin joka jaksaa vastailla vaikka sun viesteihin ja käydä ulkona sun kanssa.

Ootko miettinyt mistä paha voisi tulla - ei niin että sillä tarvitsisi olla syytä mutta omaa oloa on ehkä helpompi itse käsitellä, jos löytää jotain omien tuntemuksien taustalta. Asioita joita ei voi muuttaa ei kannata ajatella liikaa vaikka on ihan oikeutettua olla niistäkin surullinen.

Nukutko tarpeeksi, 7-9 tuntia keskeytyksettä? Syötkö säännöllisesti ja terveellisesti? Olisiko mahdollista laittaa lapset tarhaan, jos nämä ei vielä ole?

Ihan perusasioita mutta kunhan kysyin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan