Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ärsyttävä ihminen..

23.02.2016 |

.. ja kirjoitan toisinaan provosoivasti tai provosoivista aiheista. Olen myös joutunut torjumaan serkun isän, sekä eksäni isäpuolen että tätini miehen lähentely-yrityksiä ja siitä saisi varmaan hyvin porvootyyppisen aloituksen aikaiseksi, vaikka totta onkin. Minua askarruttaa toisinaan, että miten ihmeessä kotiäideillä kestää pää olla monta vuotta kotona, lietsoisinkohan tulta ja tappuraa sillä aiheella? Haluaisin keskustella myös tylsästi lapsiperheiden kasvisruokailusta. Silti luulen, että kirjoitin mitä vaan, kaikki lähtee viivana ja kohta tämäkin aloitus poistetaan, koska olen ärsyttänyt väärää ihmistä :)

Mitä tästä opimme? Älä koskaan ärsytä ihmistä, jolla on valtaa.. painaa delete-nappulaa :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana ;)

2/4 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana ;)

Pusi pusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet sielut suuttuu helposti. Vaikeista asioista ei saisi puhua ja totuus on ihan kauheeta. Unelmahöttöö ja söpöjä kuvia. Ettei vaan ruma todellisuus pääse ihkuun kuplaan sisälle.

Vierailija
4/4 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ihan katsoon mitä sulla on mielessä, kun en ole aiemmin suhun törmännyt. Ainakaan niin, että oisit jäänyt mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi