Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kertokaas SUKLAAhullut, :D

Vierailija
23.02.2016 |

Mikä on lempisuklaanne? Mistä saisi edullisesti yli 90% suklaata, olen tumman suklaan superkuluttaja ja kalliiksi tulee, jos en löydä jotain halpaa suklaamerkkiä...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80% suklaa ei ole kitkerää kun pehmittää ennen syömistä. Levy takataskuun kun laitat kahvin tulille ja maku muuttuu paremmaksi. Kovana todella ällöttävän makuista kitkerää ja mautonta

Päin vastoin, se on liian makeaa!!

Vierailija
22/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö raakasuklaasta? Tosin ei ole mitenkään halpaa. Lidlin tummasuklaa taitaa olla halvin, jos siis pelkän hinnan perässä kuljet.

Raakasuklaa on todella kallista jopa verrattuna tummimpiin normisuklaisiin...

Piti vielä tähän lisätä, että siis hinnan perään kuljen siksi, että syömäni määrät ovat niin suuria, että minun todella pitäisi jostain löytää edullista...

Miten hemmetin paljon sä sitä oikein vedät? Ei varmaan kannata enää terveysvaikutuksista puhua tuossa tilanteessa?

1-2 levyä päivässä... Oon normaalipainoinen ja terve... Ei suklaa lihota jos se on tummaa...;))

Voi pyhä sylvi. Kaikki lihottaa jos syö liikaa. 100 grammassa tummaa suklaata on yli 500 kaloria. Sä oot varmaan huomioinut sun ruokavaliossa että jää suklaalevyn kaloreille tilaa mutta älä nyt tuommoisia sammakoita suustasi päästele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö raakasuklaasta? Tosin ei ole mitenkään halpaa. Lidlin tummasuklaa taitaa olla halvin, jos siis pelkän hinnan perässä kuljet.

Piti vielä tähän lisätä, että siis hinnan perään kuljen siksi, että syömäni määrät ovat niin suuria, että minun todella pitäisi jostain löytää edullista...

Miten hemmetin paljon sä sitä oikein vedät? Ei varmaan kannata enää terveysvaikutuksista puhua tuossa tilanteessa?

1-2 levyä päivässä... Oon normaalipainoinen ja terve... Ei suklaa lihota jos se on tummaa...;))

Voi pyhä sylvi. Kaikki lihottaa jos syö liikaa. 100 grammassa tummaa suklaata on yli 500 kaloria. Sä oot varmaan huomioinut sun ruokavaliossa että jää suklaalevyn kaloreille tilaa mutta älä nyt tuommoisia sammakoita suustasi päästele.

Ei kalorit todellisuudessa mitään ratkaise, elimistö on monimutkainen kone...mieti vaikka paperia, kaiken järjen mukaan siinä on energiaa, mutta jos ihminen söisi sitä, ei elimistö pystyisi käyttämään niitä kaloreita...

Vierailija
24/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä kuullut kenestäkään, joka olisi lihonut nimenomaan syömällä TUMMAA suklaata...

Vierailija
25/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaojauhe? Olis suunnilleen 100%.

Vierailija
26/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaakaojauhe? Olis suunnilleen 100%.

Sama tuli juuri mieleen: van Houtenin kaakaojauhe, siihen tilkka vettä. Siinä tummaa suklaata paljon ja halvalla :-)

Vierailija
27/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kalorit todellisuudessa mitään ratkaise, elimistö on monimutkainen kone...mieti vaikka paperia, kaiken järjen mukaan siinä on energiaa, mutta jos ihminen söisi sitä, ei elimistö pystyisi käyttämään niitä kaloreita...

Niin, on bensiinissäkin tai koivuhalossa energiaa, mutta ei niitä syömällä tai juomalla liho...

Ei ne ravintoaineiden energiamäärät ole E=mc2 - periaatteella ilmoitettu, vaan ne tietenkin perustuvat ihmisen ruuansulatuksessa imeytyvien aineiden energiamääriin. Muutenhan ei asiassa olisikaan mitään mieltä. Että ihminen on kyllä riittävällä tarkkuudella kone kun ravintoaineiden energiamääristä puhutaan.

Vierailija
28/30 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä kuullut kenestäkään, joka olisi lihonut nimenomaan syömällä TUMMAA suklaata...

Kyllä tumman suklaan energia lihottaa ihan samoin kuin vaaleammankin suklaan. Juttu taitaa kuitenkin piillä siinä, että tumma on sen verran voimakkaamman makuista, että sitä ei tule ahmittua helposti levykaupalla, joten nautitut kaloritkin jäävät vähemmäksi.

Vierailija
29/30 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meidän Citymarketissa on pitkään ollut Lindtin 90% levyt hintaan 1.99 e (100 g). Ei mitenkään kohtuuton hinta minusta. Punnitse & Säästä-kaupassa oli jotain todella hyvää 100% suklaata, mutta valitettavasti en muista enää sen nimeä.

Ohhoh missä asut? Meillä kaupoissa Lindtin 90 maksaa 2.59€! Yllättävää, että saman tuotteen hinta vaihtelee noin paljon!

Jyväskylän Seppälän Citymarketista oli tuo hinta. Niin ja googletin tuon mainitsemani 100% suklaan, sen merkki oli Stella. Aivan mielettömän hyvää, pehmeää ja suussasulavaa, en olisi 100% suklaasta uskonut. -11

Vierailija
30/30 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Green & Black's Organic 85-prosenttinen suklaa on maailman parasta minun mielestäni. Ei mitään hajua hinnasta, varmaan parin euron kieppeillä. Siinä on mukana vaniljaa, joka tekee siitä aivan ihanan pehmeän makuista <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi