Hei kertokaas SUKLAAhullut, :D
Mikä on lempisuklaanne? Mistä saisi edullisesti yli 90% suklaata, olen tumman suklaan superkuluttaja ja kalliiksi tulee, jos en löydä jotain halpaa suklaamerkkiä...
Kommentit (30)
Tykkäätkö raakasuklaasta? Tosin ei ole mitenkään halpaa. Lidlin tummasuklaa taitaa olla halvin, jos siis pelkän hinnan perässä kuljet.
Näiden lisäksi belgialainenkin on aika suussaa sulavaa, ei tietenkään söpöä voita. :)
Vierailija kirjoitti:
Lidlis on se yli 80% perus
Se olisi kieltämättä edullista, mutta liian makeaa...
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö raakasuklaasta? Tosin ei ole mitenkään halpaa. Lidlin tummasuklaa taitaa olla halvin, jos siis pelkän hinnan perässä kuljet.
Raakasuklaa on todella kallista jopa verrattuna tummimpiin normisuklaisiin...
Rawr-raakasuklaat on ihania! Harmi vaan, että niitä löytyy vissiin vain Ruohonjuuresta. Tulee postikulut kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä tähän lisätä, että siis hinnan perään kuljen siksi, että syömäni määrät ovat niin suuria, että minun todella pitäisi jostain löytää edullista...
Vierailija kirjoitti:
Rawr-raakasuklaat on ihania! Harmi vaan, että niitä löytyy vissiin vain Ruohonjuuresta. Tulee postikulut kalliiksi.
Onko Rawr raakasuklaata tummaa olemassa? Haluan suklaan maistuvan suklaalta....
Ainakin meidän Citymarketissa on pitkään ollut Lindtin 90% levyt hintaan 1.99 e (100 g). Ei mitenkään kohtuuton hinta minusta. Punnitse & Säästä-kaupassa oli jotain todella hyvää 100% suklaata, mutta valitettavasti en muista enää sen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meidän Citymarketissa on pitkään ollut Lindtin 90% levyt hintaan 1.99 e (100 g). Ei mitenkään kohtuuton hinta minusta. Punnitse & Säästä-kaupassa oli jotain todella hyvää 100% suklaata, mutta valitettavasti en muista enää sen nimeä.
Ohhoh missä asut? Meillä kaupoissa Lindtin 90 maksaa 2.59€! Yllättävää, että saman tuotteen hinta vaihtelee noin paljon!
Rakastan sitä Lidlin reilun kaupan suklaata joka on maitosuklaan ja tumman suklaan väliltä, olematta kitkerä ja aiheuttamatta närästystä :)
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä 85% 125 grammanen 1.79 euroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä 85% 125 grammanen 1.79 euroa
Se on muuten 81%, ei tarpeeksi tummaa minun makuuni...edullista toki...
Parasta suklaata olen saanut Belgiassa Bryggessä, missä suklaat tehdään käsin puodin takaosassa. Kallista oli mutta ah niin ihanaa! Sen jälkeen kaikki suklaa on maistunut ihan pahville siihen verrattuna. en tykkää ihan tummasta levysuklaasta, paitsi espresson kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Parasta suklaata olen saanut Belgiassa Bryggessä, missä suklaat tehdään käsin puodin takaosassa. Kallista oli mutta ah niin ihanaa! Sen jälkeen kaikki suklaa on maistunut ihan pahville siihen verrattuna. en tykkää ihan tummasta levysuklaasta, paitsi espresson kanssa.
Oi kuulostaa ihanalta!:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä tähän lisätä, että siis hinnan perään kuljen siksi, että syömäni määrät ovat niin suuria, että minun todella pitäisi jostain löytää edullista...
Miten hemmetin paljon sä sitä oikein vedät? Ei varmaan kannata enää terveysvaikutuksista puhua tuossa tilanteessa?
80% suklaa ei ole kitkerää kun pehmittää ennen syömistä. Levy takataskuun kun laitat kahvin tulille ja maku muuttuu paremmaksi. Kovana todella ällöttävän makuista kitkerää ja mautonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetin paljon sä sitä oikein vedät? Ei varmaan kannata enää terveysvaikutuksista puhua tuossa tilanteessa?
1-2 levyä päivässä... Oon normaalipainoinen ja terve... Ei suklaa lihota jos se on tummaa...;))
http://www.suklaayhdistys.com/faq.php#kys4.12