miehen ja exän sänky
Olenko kohtuuton tai muuten outo jos en pysty nukkumaan miehen ja miehen exän yhteisessä sängyssä? Jotenkin jo ajatus nukkumisesta siinä ällöttää. Meillä on omat kodit ja nukunkin aina omassa kodissa, mutta mies haluaisi minun olevan myös hänen luonaan yötä.
Kommentit (37)
Osta omilla rahoillasi uusi neitsytsänky. AI niin, olet varmaan jo yh.
Pitäiskö susta siis miehen ostaa se uus sänky, kun sinä kiinnyt tavaroihin ja sitä kautta ahdistut vanhasta sängystä?
Vierailija kirjoitti:
Uusi petari pitää olla. Siihen vedän rajan.
Mites hotellissa, joka asiakkaalle aina uusi petari vai?
Niin ja yks pikku juttu, riippuu siitä minkälainen se sänky ja varusteet ovat.
Hyvän laatusängyn vaihtaminen ei tule halvaksi. Mun hästensin hinta oli viitisen vuotta sitten 7 tonnia (25v rungon takuu), sängystä petarin osuus 800 euroa, patjansuojan 240 euroa. Lisäksi hästensin aluslakanat 140 euroa kappale ( 4 kappaletta yhteensä 560), briteistä pussilakanat 4 kpl ja tyynynpääliset (egyptian cotton) 8kpl noin 1800 euroa yhteensä. 2 x anatomiset unikulma tyynyt 125kpl ja 2 x ohut familon princess matala tyyny 40 yhteensä. Sängyn ja vuodevaatteiden vaihdosta tulisi helposti kymppitonnin lasku.
Mutta tietysti jos se sänky ja petarit on halvinta mahdollista, niin muutaman satasen projekti sitten.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö susta siis miehen ostaa se uus sänky, kun sinä kiinnyt tavaroihin ja sitä kautta ahdistut vanhasta sängystä?
En siis ole vaatinut miestä ostamaan uutta sänkyä, olen sanonut etten pysty nukkumaan nykyisessä. Ihan hyvin tää meidän elämä on mennyt omissa kodeissa ja mies viettää paljon öitä minun luona. Tällä kysymyksellä halusin vain tietää onko muilla ollut yhtä outoja fiiliksiä. Mutta sitten kun joskus yhteen muutamme, todellakin haluan jonkun muun sängyn kuin tämän mistä puhutaan :D
Miten olisi sijauspatjan vaihto? Sen jälkeen en kyllä ymmärtäisi :D
Mukavasti köllöttelen semmoisessa nytkin, yhdeksättä vuotta jo. Ei haittaa. Ja ehtipä tuo jonkun vuoden tuulettua ennen kuin tähän siirryin öitäni viettämään.
Aika kohtuuton olet, kyseessä on vain huonekalu. Meillä harrastettiin exän kanssa seksiä sängyn lisäksi sohvalla, ruokapöydällä, keittiön työtasoilla, saunan lauteilla ja useaan kertaan lattialla eri kohdissa. Jos nykyinen olisi vaatinut lattioiden vaihtoa, keittiön ja saunan uusimista, uutta sänkyä ja sohvaa ym. meidän suhteesta ei olisi tullut mitään. Tosin en ole maininnut koskaan erikseen näistä paikoista, nykyinen kun on niin pidättäytyvä, että haluaa vaan sängyssä.
Olet lapsellinen, ajattelisit nyt miestäsi. Joutuu sinulle nyt kustantamaan uuden sängyn kun kohta keksit jotain muuta mihin ex on koskenut. Yy, en voi syödä tältä pöydältä ja en voi istua tähän pöntölle kun se on niin intiimi juttu ja se nainen on tässä varmaan myös pyllyään käyttänyt. Vaihda lakanat ja lakkaa kitisemästä.
Kuinkakohan monta muuta siinä sängyssä on vieraillut...ei kai mies mitään neitsyt elämää ole viettänyt eron jälkeen tai hänellä on sinun lisäksesi joku muu roikkumassa varoiksi, jos sinä et jää yöksi.
ethän ole lainannut miehen luona pyyhkeitä?
Kaikkea sitä kuulee :D Jumaliste, jos joku alkais kitiseen mun täydellisistä bonnel-patjoista ja petarista, niin menis ukko vaihtoon.. Se sentään on kohtuullista, että lakanat on pesty ja vaihdettu ;)
ihmetyyppi kirjoitti:
Olenko kohtuuton tai muuten outo jos en pysty nukkumaan miehen ja miehen exän yhteisessä sängyssä? Jotenkin jo ajatus nukkumisesta siinä ällöttää. Meillä on omat kodit ja nukunkin aina omassa kodissa, mutta mies haluaisi minun olevan myös hänen luonaan yötä.
Kuulostaa kyllä aika kaukaa haetulta syyltä olla olematta hänen luonaan yötä.
Kyllä ne lakanat on varmaan pesty moneen kertaan sen jälkeen. Minä miehenä kyllä alkasin epäillä korvien välystääsi, onko kaikki kotona.
Olis ihan eri juttu jos miehesi toisi vieraan naisen kotiin ja muhinoisi sinun pedissä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi petari pitää olla. Siihen vedän rajan.
Mites hotellissa, joka asiakkaalle aina uusi petari vai?
Niin ja yks pikku juttu, riippuu siitä minkälainen se sänky ja varusteet ovat.
Hyvän laatusängyn vaihtaminen ei tule halvaksi. Mun hästensin hinta oli viitisen vuotta sitten 7 tonnia (25v rungon takuu), sängystä petarin osuus 800 euroa, patjansuojan 240 euroa. Lisäksi hästensin aluslakanat 140 euroa kappale ( 4 kappaletta yhteensä 560), briteistä pussilakanat 4 kpl ja tyynynpääliset (egyptian cotton) 8kpl noin 1800 euroa yhteensä. 2 x anatomiset unikulma tyynyt 125kpl ja 2 x ohut familon princess matala tyyny 40 yhteensä. Sängyn ja vuodevaatteiden vaihdosta tulisi helposti kymppitonnin lasku.
Mutta tietysti jos se sänky ja petarit on halvinta mahdollista, niin muutaman satasen projekti sitten.
Jotenkin lapsellista luetella kaikki hintoineen päivineen...
Eipä tulllut itse vaadittua moista, makeasti nukuin monta vuotta exän käyttämässä sängyssä. Vasta kun sänky meni huonoksi se vaihdettiin. Ei olis tullut mieleenkään vaihtaa käyttökelpoista sänkyä uuteen vain siksi, että miehen exä on siinä nukkunut. Se olis ollut tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Aika kohtuuton olet, kyseessä on vain huonekalu. Meillä harrastettiin exän kanssa seksiä sängyn lisäksi sohvalla, ruokapöydällä, keittiön työtasoilla, saunan lauteilla ja useaan kertaan lattialla eri kohdissa. Jos nykyinen olisi vaatinut lattioiden vaihtoa, keittiön ja saunan uusimista, uutta sänkyä ja sohvaa ym. meidän suhteesta ei olisi tullut mitään. Tosin en ole maininnut koskaan erikseen näistä paikoista, nykyinen kun on niin pidättäytyvä, että haluaa vaan sängyssä.
En edelleenkään ole vaatinut miestä ostamaan uutta sänkyä ja kuten myös aiemmin sanoin muut huonekalut yms. Eivät tämmöisiä tunteita aiheuta...
Tyynyt on ainoat jotka vaihtaisin, mutta en siksi että ex niitä olisi käyttänyt vaan siksi, että ne on käytettyjä. Nukun vatsallani naama tyynyssä enkä halua imeskellä kenenkään muun kuolia :D Aika tekaistulta vaikuttaa tuo syy miksei voisi nukkua samassa sängyssä kuin miehen entinen. Ettei kiikastais jostain ihan muusta kuin sängystä. Eikös sen koko kodin pitäisi olla intiimi, joten eikun kaikki baihtoon vaan, miestä myöten, onhan sekin käytetty.
Itseasiassa mulla on uus sänky jonka ostin kun vanhan jätin exälleni. Ja 2 vuoden sinkkuaikana en kotiini ketään tuonut muuta kuin kahville :). Oon myös sillä tavalla outo, että kun olen pari kertaa eronnut avosuhteesta, olen jättänyt miehelle paljon meidän yhteisiä tavaroita ja sisustanut uuden oman kotini täysin minun valitsemilla tavaroilla. Mun on ollut näin jotenkin helpompi päästä erosta yli ja jatkaa omaa elämää. Ehkä sit kiinnyn tavaroihin muita enemmän ja tavarat herättää minussa aina muistoja vanhasta.