Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen ja exän sänky

ihmetyyppi
23.02.2016 |

Olenko kohtuuton tai muuten outo jos en pysty nukkumaan miehen ja miehen exän yhteisessä sängyssä? Jotenkin jo ajatus nukkumisesta siinä ällöttää. Meillä on omat kodit ja nukunkin aina omassa kodissa, mutta mies haluaisi minun olevan myös hänen luonaan yötä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule susta ei ole parisuhteeseen.

Vierailija
2/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo ja kohtuuton jos et välillä voi olla toisen luona yötä ja mitä väliä jollain exän kanssa nukkumisella. On se varmaan lakanat pessyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on ymmärrettävää. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen joka noin tuntee. Mun exän naisystävällä oli sama ongelma, joten mä sit päädyin ostamaan sängyn heiltä.

Hyvä sänky!

Vierailija
4/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo ja kontrollifriikki. Ilmeisesti istut kuitenkin samalla sohvalla,jolla ex istunut? Ja panet saman miehen kanssa, jonka kanssa se exkin on pannut?

Vierailija
5/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky on hieman intiimimpi kuin sohva. Puhutaanhan aviovuoteesta jne. Yrittäkää nyt kerrankin osoittaa myötätuntuo, hyvät ihmiset!

Minun vinkkini olisi että älä ap anna epävarmuudellesi periksi. Jos teet sen kerran, siitä tulee kierre. Seuraavaksi ahdistaa joku toinen juttu, joka liittyy exään.

Vierailija
6/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi petari pitää olla. Siihen vedän rajan.

Vierailija
7/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti oon outo :D Tunteilleni en kuitenkaan mitään voi. Muut kalusteet ei mua millään tavalla häiritse, varmaankaan siksi kun niissä ei samalla tavalla vietetä aikaa.

Vierailija
8/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoittunut luonne sulla..

Vierailija
9/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä exää lykitty samoissa asennoissa kuin sua. :) Ei ole niin tarkkaa, kuka sitä sänkyä on lämmittämässä, kunhan on joku.

Vierailija
10/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ainakin ok hommata uusi sänky siinä kohtaa jos joskus yhteen muuttaa. En mäkään haluais meheni kanssa omistaa samaa sänkyä joka hällä on joskus ollut eksän kanssa.

Vierailija
11/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin alussa häiritsi. Mutta kun muutimme miehen kanssa yhteen ja isompaan asuntoon, päädyimmekin ottamaan sinne tuon miehen sängyn. Kun sain siihen omat lakanat, en enää oikeastaan edes muistanut sen alkuperää.

Vierailija
12/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänky on hieman intiimimpi kuin sohva. Puhutaanhan aviovuoteesta jne. Yrittäkää nyt kerrankin osoittaa myötätuntuo, hyvät ihmiset!

Minun vinkkini olisi että älä ap anna epävarmuudellesi periksi. Jos teet sen kerran, siitä tulee kierre. Seuraavaksi ahdistaa joku toinen juttu, joka liittyy exään.

"Aviovuode" menettää vähä merkitystään, kun on näitä eksiä ja nyksiä. Avovuode varmaan tässäkin tapauksessa ollut sitä paitsi.... Ja kyllä niitä aviovelvollisuuksia on varmasti siinä sohvallakin hoidettu. :)

Tuo on vain juuri sellaista simputusta, jolla halutaan pönkittää omaa asemaansa NYKSÄNÄ. Luoja, mä vihaan noita eksä- ja nyksä-sanoja.

Vierailija
13/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi petari voisi olla mulle hyvä ratkaisu. En haluaisi minäkään nukkua toisen naisen liemissä ja liinavaatteissa. Ainakaan meillä ei petari pysy puhtaana ja läikättömänä kun rapatessa roiskuu.

Vierailija
14/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla logiikalla et voi suudella sitä kun se lipitellyt eksän pimppiä ja panemisen voi unohtaa.. sen mulkku vieraillut eksän pimpulas harvase ilta.

Vierailija
15/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut kahden tonnin sängyn 3kk ennen eroa eikä minulla todellakaan ole varaa lähteä sitä vaihtamaan jos ei olisi kelvannut nykyiselle.

Vierailija
16/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oothan sä siis myös hommannut uuden sängyn? Vai onko itsellesi ok että sängyssäsi on ollut muitakin ja tämä mies nyt sitten, mutta hänen sänkyyn et voi mennä ?

Vierailija
17/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis et enemmän ahdistais se sohva jossa ne on pannu.

Vierailija
18/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille sarja-avioitujille ja sarjaseurustelijoille on ihan sama kuka sängyssä on, kunhan joku on. Jos KALLIISTA sängystä valittaa, niin seuraavaa vaan kehiin.

Vierailija
19/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua nukkua ventovieraan tyynyissä ja patjoissa, ihan sama oliko ex,mummo vai kuka. Siksi itse ainakin pesisin vuodevaatteet ja petarin päällisen. Tai ostaisin uuden petarin,jos näyttäisi saastaiselta.

Sinä, joka ssanoit ettet halua nukkua toisen liemissä ja liinavaatteissa, niin kai se ukko nyt voi edes lakanat vaihtaan samalla,kun akka menee vaihtoon. :)

Vierailija
20/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, osa näistä varmaan ottais sen eksänkin sinne sänkyyn jos vois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi