miksi ihmiset, joilla on huonot geenit, tekee lapsia?
eikö nää huonogeenitset tajua että he aiheuttavat lapsilleensa ikuisen helvetin, kun tietoisesti rumina synnytetään lapsia. rumat joutuu kiusaamisen kohteeksi eikä rumuudelle voi tehdä mitään siinä missä lihavuudelle.
Kommentit (50)
Mitään ne huonot geenit ovat? Ja mistä voit tietää, mitä lapsesta loppujen lopuksi tulee? Et taida tietää aiheesta mitään.
Joskus voidaan etukäteen sanoa, kuinka suuri riski lapsella on vanhempien geenien perusteella sairastua johonkin vaaralliseen tautiin. Jos riski on 50 %, lapsen hankkimatta jättämistä on perusteltua harkita.
Koska maahanmuuttokriitikoita tarvitaan säilyttämään tasapaino.
Ja mikä määritteleekään kuka on kaunis ja kuka ei... media, lehdet... Kaikki ovat kauniita juuri sellaisina kuin ovat ja se lähtee sisältä !
Vierailija kirjoitti:
Siis milleen Asperger henkilön elämä on paskaa? Tuttavapiirissä tällainen henkilö ja hän on hyvin tyytyväisen oloinen uppoutuessaan omiin projekteihinsa. Käy töissä ja tienaa hyvin, viihtyy omassa seurassaan. Väitän että hänen omalta kannaltaan hänen elämänsä on tyydyttävämpää kuin monen taviksen, vaikka ulospäin vaikuttaa hieman erikoiselta persoonalta.
En ole väittänytkään, että AS-henkilön elämä olisi paskaa, vaan sitä itsekkyyttä lapsen hankintaan liittyen, jos kyse on perinnöllisestä sairaudesta tai vammasta."Haluan, että lapsellani on miehen/minun piirteet, hymy, ominaisuudet jne." kuulostaa omien toiveiden ja tarpeiden tavoittelulta, eikä ajatella asiaa lapsen näkökulmasta. Kyllä minä miettisin kaksi kertaa ennen päätöksen tekemistä ja miettisin adoptiota vaihtoehdoksi, vaikka se on tarkkaa myös "terveidenkin" kohdalla. Eri asia olisi, jos toisella ei olisi AS.
Vierailija kirjoitti:
eikö nää huonogeenitset tajua että he aiheuttavat lapsilleensa ikuisen helvetin, kun tietoisesti rumina synnytetään lapsia. rumat joutuu kiusaamisen kohteeksi eikä rumuudelle voi tehdä mitään siinä missä lihavuudelle.
Ikuinen helvetti? Aika samanlainen tuhkaläjä jää, oli mitkä vaan geenit.
huhheli huijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, eli on ok että ihmiset joilla on ykköstyypin diabetes, verisuonitauteja ja koko suku täynnä keuhkosyöpää, tekevät lapsia mutta auta armias jos pärstä on kuin petolinnun perse niiiiiiiin....
Diabeetikot saa usein terveitä lapsia vaikka raskaus voi olla vaikeaa.toivon ettei tuollaista tietoa levitettäisi. Eikä se edes periydy kuin tosi harvoin.
Mikä on harvoin? Jos kuudesosalla suvusta (oma sukuni) on 1-tyypin diabetes, niin en sanoisi että harvoin. Lapsi voi olla terve, mutta lapsenlapsi ei enää välttämättä olekaan. Toki ne terveet sisaruksetkin voi saada diabeteslapsen, sama virhegeeni niilläkin luultavasti on. Joskus se tulee harvemmin, toisinaan useammin... mutta perinnöllinen se kuitenkin on. Samoin kun tietyt syövät ovat voimakkaasti periytyviä. Tai alttius niille.
Onko teillä suvussa joku tosi harvinainen diabeteksen muoto (esim. lada)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, eli on ok että ihmiset joilla on ykköstyypin diabetes, verisuonitauteja ja koko suku täynnä keuhkosyöpää, tekevät lapsia mutta auta armias jos pärstä on kuin petolinnun perse niiiiiiiin....
Diabeetikot saa usein terveitä lapsia vaikka raskaus voi olla vaikeaa.toivon ettei tuollaista tietoa levitettäisi. Eikä se edes periydy kuin tosi harvoin.
Tässä elävä todiste: molemmilla vanhemmillani ykköstyypin diabetes, minä olen terve.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on ruma ja älykäs? Tai lyhyt mies mutta fiksu? Oon "lyhyt" (170 cm) ja suvussani on mua 5 cm lyhyempiä miehiä. Lyhyydestä huolimatta pärjäämme ja taskussani on kaksi yliopistotutkintoa. Voi kauheeta, nyt joutuu kaksi poikaani kärsimään lyhyydestäänsä ja heille tullaan varmasti vittuilemaan: "Et ole mies, et tule ikinä saamaan maista.".
No lyhyet miehet harvemmin pääsee jatkamaan sukuaan..
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ole ok että millään tavoin epäsuotuisia geenejä siirretään eteenpäin yhtään miettimättä.
Kuka nyt haluaisi olla ruma tai perinnöllisesti sairas!
No niinpä!? Tämän takia ainakin minä jätän lapset hankkimatta.