Typerimmät neuvot laihduttajalle
Syö karkin tilalla hedelmää
Syö 5-6 kertaa päivässä vähäkalorista ruokaa
Vältä rasvaa
jatka
Kommentit (37)
Teollisten kevyttuotteiden suosittelu sekä kuivahedelmien suosittelu naposteltavaksi. Jos laihdutat, älä koske kumpiinkaan. Kuivahedelmissä on paljon energiaa, koska ne ovat hedelmiä, joista on poistettu vesi ja pahimmillaan vielä lisätty sokeria. Tuotteet, esim. jugurtit yms. joiden kyljessä lukee kevyt, on täyttä moskaa, mitä ei pitäisi kenenkään syödä tai juoda.
Liikunnan vaikutus on mitätön, vain ruokavalio ratkaisee.
"Liikut vaan, niin ruokavaliota ei tarvitse muuttaa."
Tietty liikunta tukee laihdutusta, mutta se on prosentuaalisesti aika pieni osa laihdutusta..
"Jos tekee mieli karkkia niin syö pullaa! :))"
Joo o... Jokseenkin omituinen serkkuni sanoi joskus näin siskolleni
Osta Jutta "ternimaito huijaus" Gustafsbergiltä Superdieetti.
''Syö mielummin perunaa kuin pastaa.''
Tässä kultaakin kalliimpi vinkki mun isältä :D Antoi myös ''loistavia'' liikuntavinkkejä: älä nosta isoilla painoilla vaan pienillä painoilla paljon toistoja, jos on jalkavaivoja ei kannata tehdä vapailla painoilla mitään (toteutin tässä herran ei isoja painoja vinkkiä vaan ei kelvannut) ja kaiken huippu "jos liikuntaa harrastaa enemmän kuin 3 kertaa viikossa se on tehotonta". Tarpeetonta varmaan mainita, että isä ei omista ''terveellisistä'' elämäntavoistaan huolimatta ole missään huippukunnossa. Mulla oli vähän ylipainoa, laiskistuin kun aloin seurustelemaan ja tähän havahduttuani pudotin kilot ihan omin avuin. Söin pastaa jos huvitti syödä pastaa enkä väkipakolla kakistanut perunoita alas.
Älä ajattele ruokaa tai laihdutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea kohtuudella
Tää on paras neuvo jos haluaa opetella uuden elämäntavan eikä vaan laihduttaa.
Mitäs typerää noissa on?
Kertokaas teidän "oikeanlaiset " vinkit.
Vierailija kirjoitti:
''Syö mielummin perunaa kuin pastaa.''
Tässä kultaakin kalliimpi vinkki mun isältä :D
Isäsi on aivan oikeassa. Perunassa on vitamiineja ja hivenaineita ihan eri malliin kuin pastassa.
Käytä täysjyvää