Harmittaa, kun näen työpaikallani 3-4 lapsen isän pettävän vaimoaan työkaverin kanssa.
Nuorin lapsi vasta vauva. Toinen osapuoli perheetön, joka jätti juuri poikaystävänsä tän perheenisän takia.
Siksi vituttaa ihan älyttömästi, että mulle tehtiin samanlailla joskus. En tiedä, miten toimia. Tuntuu, että työpaikalla kaikki tietävät, mutta varmaan tän miehen vaimo ei tiedä mitään. Niinhän se kai aina menee, että oma puoliso on se viimeinen, joka saa tietää.
Kommentit (28)
Älä nyt ainakaan mene sekaantumaan asiaan. Shit happens, sellaista se elämä on.
No asiahan ei sulle kuulu. Ja tollaset työpaikkaromanssit harvoin kestää... ja karma cafe kyl tarjoilee aikanaan mitä on tullut tilattua😉
No tee siten kuin haluaisit itsellesi tehtävän.
Vierailija kirjoitti:
No asiahan ei sulle kuulu. Ja tollaset työpaikkaromanssit harvoin kestää... ja karma cafe kyl tarjoilee aikanaan mitä on tullut tilattua😉
Sekös sitä vaimoa lohduttaa. Ehkä tosiaan ratkaisu on se, että kun vaimo ei tiedä, niin suhde ei loukkaa. Ja koska työpaikkaromanssit ei kestä, niin tuo loppuu ennen kuin vaimo saa tietää. Ja kaikki hyvin?
No jos et tunne tätä naista niin en kyl soittelis.
"Moi. Kuule mä oon sun mikon työkaveri ja se kuule bylsii yhtä irinaa et ihan vaan tiedotteeksi".
Miksi tunkea nokka asiaan joka ei kuulu sulle ja kun et kerta näitä ihmisiä siis oikein edes tunne.
Pettäminen toki kurjaa mutta en puuttuis ventovieraan asioihin.
Mitäs kuvittelet tapahtuvan jos soitat tälle vaimolle ja vaimo kysyy työkaveriltasi että "yks Anni teidän osastolta soitti ja sanoi että sulla on suhde, onko se totta?" Älä nyt omaa elämääs ala pilaamaan sen takia että jollakulla ei pysy muna housuissa.
Minun työpaikalla sama tilanne. Aika rasittavaa seurattavaa, vaikka ei haluaisi tietää koko jutusta.
Ettekö te muut haluaisi tuetää jos miehenne pettäisi? Olisko hieno fiilis kun salasuhde aikanaan paljatuu ja tietäisit että koko työporukka on tiedostanut sen ja kukaan ei ole nähnyt syytä kertoa sille kotona odottavalle ressukalle mitään?
Kertomisenhan voisi tehdä ihan anonyymillä viestillä, tyyliin oletko tietoinen, kyselepä mieheltäsi siitä työpaikan pirkosta?
Mulle saa soittaa, jos kyse on mun miehestä. Äkkii vaa ilmoo niin pääsen eroon siitäkin sonnasta. Kiitooos!
Se täytyy kyllä sanoa, että kun mieheni jäi kiinni pettämisestä,niin selvisi samalla, että kaikki muut olivat tienneet. Monet sellaisetkin miehen kaverit, joita pidin omina ystävinäni. Tunsin oloni sekä loukatuksi mieheni naisena, mutta myös esineellistetyksi ja aliarvioiduksi, koska kukaan ei ollut pitänyt luottamustani niin tärkeänä, että se olisi ajanut miehen luottamuksen yli.
Inhottavaa oli myös se, että kun mies myöhemmin (ensin myönnettyään) alkoi uudestaan kieltää pettäneensä, nämä samat kaverit peesailivat taas tyyliin "enpä oikein tiedä mitä siinä tapahtui".
Jos mies olisi niin tyhmä, ettei edes vaivautuisi salaamaan pettämistä ulkopuolisilta, niin toivoisin minulle kerrottavan.
3-4 lasta, onko se yksi puolikas?
Karma ei ikävä kyllä rankaise pahoja ihmisiä. Ja joskus maailman kilteimmät ihmiset menettää lapsistaan alkaen kaiken. Maailma on helvrtin epäreilu.
Uskon että vituttaa mutta ei kuulu sinulle ei. Mä en aio sekaantua koskaan muiden suhteisiin. Kerran kaveri pakotti pettämisensä alibiksi ja sanoin että saa olla viimeinen en kerta. En sotkeennu. Ei tarvitse muidenkaan puuttua meidän asioihin vaikka tuskin pettämistä tulee mutta minusta jokainen hoitaa näissä omat asiansa ja tunnustaa tai jää kiinni tai on jäämättä.
Sä et voi tietää jos se puoliso ei vaikka haluaisi tietää! Kaikki ei halua.
Mistä tiedät etteivät ole avoimessa suhteessa? Se on nykypäivää, että miehellä on töissä mistress ja vaimo hyväksyy asian.
Vierailija kirjoitti:
Se täytyy kyllä sanoa, että kun mieheni jäi kiinni pettämisestä,niin selvisi samalla, että kaikki muut olivat tienneet. Monet sellaisetkin miehen kaverit, joita pidin omina ystävinäni. Tunsin oloni sekä loukatuksi mieheni naisena, mutta myös esineellistetyksi ja aliarvioiduksi, koska kukaan ei ollut pitänyt luottamustani niin tärkeänä, että se olisi ajanut miehen luottamuksen yli.
Inhottavaa oli myös se, että kun mies myöhemmin (ensin myönnettyään) alkoi uudestaan kieltää pettäneensä, nämä samat kaverit peesailivat taas tyyliin "enpä oikein tiedä mitä siinä tapahtui".Jos mies olisi niin tyhmä, ettei edes vaivautuisi salaamaan pettämistä ulkopuolisilta, niin toivoisin minulle kerrottavan.
Ihan oikein. Ei oo niiden asia toimia minään todistajina. Sun ja ukkos välinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te muut haluaisi tuetää jos miehenne pettäisi? Olisko hieno fiilis kun salasuhde aikanaan paljatuu ja tietäisit että koko työporukka on tiedostanut sen ja kukaan ei ole nähnyt syytä kertoa sille kotona odottavalle ressukalle mitään?
Kertomisenhan voisi tehdä ihan anonyymillä viestillä, tyyliin oletko tietoinen, kyselepä mieheltäsi siitä työpaikan pirkosta?
Minä en ainakaan sitä haluaisi kuulla keneltäkään vieraalta muijalta.
Älä puutu ettei mene oma maine ja elämä pilalle. Yritä unohtaa ja ajattele että muillekin näköjään sattuu noin ja ei ollut sun vika et sulle kävi niin.
Jospa keskittyisit omaan elämääsi.