Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin joutua sairaalaan

Vierailija
23.02.2016 |

Jotta näkisin kuka tulee katsomaan

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin vain päästä psykiatriselle... tiedän kaksikin jotka lopettivat elämänsä koska eivät saaneet apua pyydettäessä. Olen niin väsynyt eikä kenellekkään kelle puhua. Ne pari lähimmäistä/kaveria joita jäljellä, niin heillä omat huolensa enkä voi kuormittaa heitä. Olen yrittänyt hakea keskustelu apua psyk polilta mutta 3 lähetettä nyt tullut bumerangina takasin eväyksellä. Jos oikeasti tuntee että on täysin loppu niin miten pääsee hoitoon? Kriisipuhelimet ovat muuten aina varattuina...

Vierailija
22/32 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vihjeenä, jos suhun ei pidä kukaan yhteyttä silloin kuin olet terve, niin kukaan tuskin on tulossa sairaalaan, kun olet sairas tai hautajaisiin ainakaan siksi, että ikävöisi, perintö yleensä kannustaa tuohon viimeiseen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50€ laitan sut koomaan.

Vierailija
24/32 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu kirjoitti:

Ei niin vain päästä psykiatriselle... tiedän kaksikin jotka lopettivat elämänsä koska eivät saaneet apua pyydettäessä. Olen niin väsynyt eikä kenellekkään kelle puhua. Ne pari lähimmäistä/kaveria joita jäljellä, niin heillä omat huolensa enkä voi kuormittaa heitä. Olen yrittänyt hakea keskustelu apua psyk polilta mutta 3 lähetettä nyt tullut bumerangina takasin eväyksellä. Jos oikeasti tuntee että on täysin loppu niin miten pääsee hoitoon? Kriisipuhelimet ovat muuten aina varattuina...

Mitä arvelet, miksi lähetteesi on evätty?

Vierailija
25/32 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun olet sairaalassa oikeasti kipeänä, et halua ketään ylimääräistä sinne roikkumaan, kuin satunnaisesti. Kyllä helpointa on puhelimitse hoitaa yhteydenpidot muiden kuin omaisen kanssa.

En myös toivo, kun yleensä on 4 samassa huoneessa, että vuodenaapureilla ravaisi koko ajan siskon kaiman kummeja vierailulla..

Vierailija
26/32 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tosikkoja täällä vastailee.

Vierailija
27/32 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivävastauksissa on huumoria, illalla ollaan niin tosissaan, ja mitä lähemmäs kl. 23 mennään sitä vittumaisempia ja pervompia juttuja. Siinä av palstan päivän kehityskaari.

Vierailija
28/32 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppu kirjoitti:

Mitä arvelet, miksi lähetteesi on evätty?

Koska olin keskustelu hoidossa aiemmin 3 vuotta eikä se auttanut tarpeeksi silloin. Myös olen erittäin herkkä lääkkeille... kokeilin ainakin 10 lääkettä ja sain jokaisesta pahoja sivuvaikutuksia. En uskaltanut enää kokeilla ahdistus/masennus lääkkeitä sen takia. Olin lääkärin mukaan hankala potilas kun pelotti kokeilla taas uutta masennus/ahdistuslääkettä. Lopettivat aiemmin hoidon koska ei resusseja kokeilla muita hoitoja ja en sillä hetkellä ollut vaaraksi itselleni. Mitään muuta en halua kuin jatkan kuntoutustani ja olla työkykyinen ja "normaali".

Vierailija
29/32 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeä puuhun ja tipu "vahingossa"

Vierailija
30/32 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en haluaisi olla sairas eli mieluummin haluaisin vankilaan. Saisi lämmintä ruokaa ja pehmeän sängyn. Lisäksi voisi harrastaa esmes lukemista, punttisalia ja nopeeta nettiä. Mitä pitäisi tehdä että vähäksi aikaa pääsisi, kuitenkaan vanhingoittamatta ketään?

Vierailija
31/32 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrian osastolla ei tarvitsisi kärsiä mistään fyysisestä kivusta saadakseen olla sairaalassa. Joku kerran keskustelupalstalla kuvaili millaista hänellä oli psyk. osastolla ja se kuulosti mukavalta. Rauhaisaa oleilua, kaksi lämmintä maittavaa ruokaa päivässä  ja pullakahvit iltapäivällä, illalla teetä, juustosämpylöitä, jogurttia ja hedelmä ja sitten nukkumaan puhtaisiin lakanoihin. Silloin tällöin keskusteluja psykiatrin ja sairaanhoitajan kanssa. Ymmärrystä ja lämpöä.

Vierailija
32/32 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalaan pitäisi myydä lomia, 5 x päivässä ruoka vuoteeseen, sängyssä on kippi, tabletista voi katsoa sarjoja jos huoneessa ei ole televisiota. Jos ei saa unta, pyytä hoitajalta lääkkeen, kanttiiniin voi hurauttaa pyörätuolilla jos ei huvita kävellä, seuraa ja juttukavereita riittää.