minä olen hetero mies mutta
haluaisin kerran elämässä panna miestä ja että se panisi minua.
olenko nyt piilo homo sitten mammojen mielestä?
Kommentit (20)
Oon kuullut sanonnan, että jokanen on vähän homo.
Biseksuaalisuushan ei toki ole mitenkään mahdollista.
Ihan sama, mutta et osaa oikein kirjoitusta!
Et ainakaan hetero oo. Itseäni lähinnä oksettaa ajatuskin toisen miehen kanssa puuhastelusta.
en ole bi seksuaali. haluaisin vain yhden kerran elämässä kokeilla.
Ei kerta homoa tee :D
No jos tosissaan puhutaan, niin joudun jatkuvasti kysymään heteromiehiltä, että ovatko harrastaneet seksiä miesten kanssa ja aina silloin tällöin tulee myöntävä vastaus. Noin 50:stä miehestä 1-2 on harrastanut homoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, mutta et osaa oikein kirjoitusta!
taitaa olla vähän petraamista itse kunkin oikeinkirjoituksessa :D
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää, ennen kuin kokeilusi jälkeen tiedät itse, haluatko toistaa sen.
Mutta toisaalta jos seksi naisenkin kanssa kiinnostaa, niin olet korkeintaan piilo-bi.
Vierailija kirjoitti:
No jos tosissaan puhutaan, niin joudun jatkuvasti kysymään heteromiehiltä, että ovatko harrastaneet seksiä miesten kanssa ja aina silloin tällöin tulee myöntävä vastaus. Noin 50:stä miehestä 1-2 on harrastanut homoseksiä.
"heteromiehiä" jepjep.
Pikkasen homoa, mut ei se susta homoa tee. Sitten kun alat suunnitella perheen perustamista naapurin Jorman kanssa oot homottunut.
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet SPR:n veripalvelussa duunissa.
Vierailija kirjoitti:
Toisen - ja oikean - heteromiehen mielestä et ole ihan terve.
Olet hintti. Äläkä kokeile, et voi arvostaa itseäsi täydellisenä miehenä sen jälkeen. Itse sijoitan hintit miesten ja naisten välimaastoon. Eheytyshoidon tarpeessa?
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut sanonnan, että jokanen on vähän homo.
Tuo biisihän on ihana. https://www.youtube.com/watch?v=wejE_37dx_A
kalapuikkoviiksi kirjoitti:
Olet hintti. Äläkä kokeile, et voi arvostaa itseäsi täydellisenä miehenä sen jälkeen. Itse sijoitan hintit miesten ja naisten välimaastoon. Eheytyshoidon tarpeessa?
Täydellisenä miehenä? No huh huh. Pelottavaa, että sinä ilmeisesti voit "arvostaa itseäsi täydellisenä miehenä"!
Tottakai olet bi. Vaikka et ikinä toteuttaisi "fantasiaasi" olet silti. :)
Haluaisin panna äikän opea kakka pyllyyn.
Bisse?