Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin baarissa varatun(?) miehen ja ihastuin ikihyviksi :(

Vierailija
23.02.2016 |

Mistä saisin tietää kuka se oli? :( Vaikutti kyllä olevan paikalla naisensa kanssa... :( Katsoi mua silmiin useamman kerran pitkään ja hartaasti. Taisi pitää näkemästään? ;) Kaduttaa, kun en mennyt ja heittänyt sen muijaa lattiaan ja kiivennyt miehen syliin ja suudellut ahnaasti. :D No en ollut tarpeeksi kännissä! Sinä ihana vaalea mies. Et tiedäkään mitä menetit.. :(

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vitun bimbo.... Ihme luuloja sullakin itsestäs

Vierailija
2/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ihastua jos ei edes keskustele? Itsekin tapasin kivan ihmisen, TAKSIJONOSSA, mentiin samalla taksilla kotiin. Puhuttiin ja pussailtiin pari tuntia pakkasessa, kunnes hän sanoi, että vaimo odottaa kotona :D kovasti olisi ollut tulossa kylään, en päästänyt. No ei se mitään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka neiti! 

Katselin sitä viinalistaa siinä selkäsi takana. En sinua. Parempi onni ensikerralla.

Ps. Ei kiinnosta mitkään vosut kun olen jo elämäni naisen kanssa.

Vierailija
4/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli varmaan sinappia kulmakarvoissa ja yritti katsoa että näkeekö oikein.

5/37 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ihastua jos ei edes keskustele? Itsekin tapasin kivan ihmisen, TAKSIJONOSSA, mentiin samalla taksilla kotiin. Puhuttiin ja pussailtiin pari tuntia pakkasessa, kunnes hän sanoi, että vaimo odottaa kotona :D kovasti olisi ollut tulossa kylään, en päästänyt. No ei se mitään..

Tietenkin sillä tavalla kuin esimerkiksi Tuhkimo ja prinssi Disney-elokuvassa,ne ei puhuneet mitään,tanssivat vain yhdessä ja menivät seuraavana päivänä naimisiin.Sellainen Tosirakkautta Ensisilmäyksellä-homma toimii myös porvoolaisissa baareissa.Olisi ollut hauska olla kärpäsenä katossa,jos ap olisi toteuttanut aikeensa.Siis tuo:"mennyt ja heittänyt sen muijaa lattiaan ja kiivennyt miehen syliin ja suudellut ahnaasti"

Sitten mies,jonka "hartaat" katseet olisikin kipannut ap:n sylistään ja syyttänyt seksuaalisesta häirinnästä.

Vierailija
6/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli söpöä. Arvostaisin noin kiihkeää suhtautumista. m25

Vierailija
7/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, en ole ollut baarissa enkä ole erityisen vaalea, mutta jos näet mut anna palaa vain ja tissien esittelyllä on peliselvä välittömästi.

T.pihtarin mies.

Vierailija
8/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka ihana ja vaalea olen, mutta pidin kyllä näkemästäni. Ja olet oikeassa, olin baarissa vaimoni ja ystäviemme kanssa. Kivittäkää vaan, mutta kiinnostus heräsi vaikka mitään lyhyttä keskustelua kummempaa ei tapahtunutkaan.

Vierailija
9/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien otan sen mikä minulle kuuluu. Aivan vitun sama jos miehellä on joku horo kainalossa! Jos minä haluan sen miehen niin sitä akkaa ei käytännössä ole olemassa minulle. Vituttaa sivu suun mennyt ihana mies! ap

Vierailija
10/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähtien otan sen mikä minulle kuuluu. Aivan vitun sama jos miehellä on joku horo kainalossa! Jos minä haluan sen miehen niin sitä akkaa ei käytännössä ole olemassa minulle. Vituttaa sivu suun mennyt ihana mies! ap

Kovat on luulot :'D

Vierailija
11/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun itselläni ei ole kykyä nähdä ihmisen luonnetta ulkonäön perusteella. Olisi kiva noin ihastua pelkästään ensi näkemältä. Taidan olla hidasta hämäläistä sukua, kun lämpenen vasta tutustuessani ihmiseen. 

Vierailija
12/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis NÄIT miehen. Salli mun nauraa. :D :D :D

Vierailija
13/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se horo on? Ei ainakaan se miehen kainalossa oleva tyttöystävä, avokki tai vaimo. :D

Vierailija
14/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi sun kanssasi... jos näkemisen perusteella ihastut ja haluat mieheni niin siittä vaan kokeilemaan. En haluaisi olla miehen kanssa joka tuollaisessa tilanteessa valitsee vieraan minun sijaan.. siinäpä testi miehelleni.. tekisit mulle vaan palveluksen..

Vierailija
15/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno periaate,paitsi että jos mies on varattu,hän ei ole se mitä sinulle kuuluu,hän kuuluu kumppanilleen.

Vierailija
16/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saattais katsoakin ja sitten puhuisimme yhdessä keskenämme miten kivaa sua olis panna. Mutta jos luulit, että voit kiilautua meidän väliin, luulit väärin. Voisin pitää sua käsistä kiinni paikoillas, kun mieheni panisi sua. Ja sitten lähtisimme yhteiseen kotiimme kahdestaan. Mut kiitti hei hani pikku virkistyksestä parisuhteellemme. Ja hyvät jatkot!

Vierailija
17/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun itselläni ei ole kykyä nähdä ihmisen luonnetta ulkonäön perusteella. Olisi kiva noin ihastua pelkästään ensi näkemältä. Taidan olla hidasta hämäläistä sukua, kun lämpenen vasta tutustuessani ihmiseen. 

Mä taas inhoan sitä kun ihastun ensisilmäyksellä johonkin tyyppiin,ja kun tutustun siihen,se onkin urpo.Miksi tosielämä ei voi olla romanttista komediaa?

Vierailija
18/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on Porvoon horoja, eli karvakätinen miekkonen:)

Vierailija
19/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole oikeasti ihastunut siihen mieheen vaan omaan kuvitelmaasi hänestä.

Ethän oikeasti tiedä millainen ihminen hän on, vaan olet muutaman katseen perusteella tehnyt olettamuksia.

Aika naiivia tulkita muutama silmäys joksikin elämää suuremmaksi.

Ja muutenkin, vaikutat sekopäiseltä. Nuo voimafantasiat miehen tyttöystävän/puolison pahoinpitelystä on aika häiriintyneitä.

Vierailija
20/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokoon se nainen jos ihanuuden näen vielä jossain! Koska vien sen miehen ihan tosta vaan... ;);) Hitsi vie kun minä en saa sinua ajatuksistani. <3 ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä