Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

entinen paras kaveri haluaa suomenruotsalaiseksi

Vierailija
23.02.2016 |

Olen itse suomenruotsalainen, enkä todellakaan halua tätä naista meidän piireihin.Hän kohteli minua todella huonosti koko lukion ajan ja kävi läpi jokaisen kaksilahkeisen..muutenkin hän ei ymmärrä, jos yritän selittää eroja suomenruotsalaisten ja suomalaisten välillä. Tämä nainen on työväenluokkaa, kun itse olen keskiluokkaa ja Hankenin käynyt..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän aikoo ryhtyä suomenruotsalaiseksi ja miten sinä aiot estää häntä tekemästä sitä? :)

Vierailija
2/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattiesko Hytönen haluaa myös suomenruotsalaiseksi tyttöystävänsä takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ryhtyä suomenruotsalaiseksi? Mun nimi on Sanna, pitääkö keksia joku ruotsinkielinen nimi nyt alkuun ja vaihtaa se sitten? Vaikka Vickan tai Mickan. Sukunimen saa sitten menemällä naimisiin jonkun Bergin tai Lundgrenin kanssa. Pitää varmaan sitten myös opetella ruotsia ollakseen bättre folke.

Vierailija
4/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, e du dum i huve eller?

Vierailija
5/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän seurustelee suomenruotsalaisen kanssa. Jos he saavat lapsia heistä tulee suomenruotsalaista.en aio olla hänelle tukena tai opastaa häntä, enkä olla missään tekemisissä heidän lasten kanssa..

Vierailija
6/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
7/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämen sluta nu. Hitta på något fiffigare.

Vierailija
8/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilken tur eller hur att man föddes i kultur. Miksi monet suomenkieliset luulevat, että kaikki suomenruotsalaiset ovat nk. parempaa väkeä. En ymmärrä.

Traktor Alban

Vierailija
10/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, viestisi sävy todisti juuri, ettei kaikki suomenruotsalaiset todellakaan ole sitä parempaa väkeä. Jos olevinaan niin bättre (vai jopa bäst?) niin ei luulisi olevan noin epävarma :)

Vierailija
11/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, viestisi sävy todisti juuri, ettei kaikki suomenruotsalaiset todellakaan ole sitä parempaa väkeä. Jos olevinaan niin bättre (vai jopa bäst?) niin ei luulisi olevan noin epävarma :)

Ja hölmöön umpisuomalaiseen uppoaa mikä tahansa lööperi.

Vierailija
12/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän seurustelee suomenruotsalaisen kanssa. Jos he saavat lapsia heistä tulee suomenruotsalaista.en aio olla hänelle tukena tai opastaa häntä, enkä olla missään tekemisissä heidän lasten kanssa..

Miksi sun olisi pakko? Antakaa heidän olla suomenruotsalaisia omalla tavallaan.

t. yks suomenruotsalainen joka on naimisissa suomenkielisen duunariperheen tyttären kanssa

Vierailija
13/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, uusi rkp:n äänestäjä, joten onko varaa jättää kutsumatta suomenruotsalaisuuteen.

Vierailija
14/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketään voi kiinnostaa noin paljon toisten asiat!?

Vela?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi