Maksatteko AV:n käytöstä sen kk-maksun vai aikamaksun?
Helmikuun alussa, kun palsta tuli maksulliseksi, maksoin sen 20e kk-maksun, mutta toisaalta laskeskelin juuri olleeni täällä sen verran vähän, että saldoa kertyisi abouttiarallaa 9,5e. Ensi kuussa kokeilen sitä aikamaksua.
Kommentit (40)
Mä maksan vaan tonnin kuussa ja kaikki teksti tulee suoraan aivoihini ja voin siellä myös keskustella lisää asioista 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän proxyn kautta, niin ei tarvitse maksaa mitään. :buah:
Salaako se siis IP-osoitteesi? Vauva.fi saa ip-osoitteen avulla selville kenen nettiliittymällä palstaillaan ja lähettää laskun ko. osoitteeseen. Jos siis oikein ole ymmärtänyt.
operaattori ei jakele tietoja siitä kuka liittymää käyttää, joten älä yritä trollata.
Mulla on kans se kultaversio, että saa olla oikeesti anonyymi ja näkee muiden IP:t. Onhan tää vähän kallis mutta samapa tuo, kun miehen visalla tää on ostettu (niinkuin tietysti kaikki muukin)
Hei te joilla on se AV Kulta, saitteko sen toimiin telkkarissa? Meillä on joku Samsungin uudehko telkkari, mutta en saa nyt tätä toimiin. AV-kanava löytyi kyllä, mutta se on ihan musta? Pitäisikö soittaa Samsungin tukeen vai mitä tekis?
Ajattelin pyytaa miehelta synttarilahjaksi 6kk:n maara-aikaisliittymaa. Vaikka kalliimpihan se on kuin jatkotilaus. Maksaiskohan se tuon VIP-tasoisen vaihtoehdon? Siis mahdollisuudet yksityisviesteihin ja muihin.
Ha! AV:n pitäis maksaa mulle, niin paljon shittii mä tuotan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin pyytaa miehelta synttarilahjaksi 6kk:n maara-aikaisliittymaa. Vaikka kalliimpihan se on kuin jatkotilaus. Maksaiskohan se tuon VIP-tasoisen vaihtoehdon? Siis mahdollisuudet yksityisviesteihin ja muihin.
Mun mies uhkas että ostaa mulle av-prepaidin jossa vain tunti kirjoitusaikaa päivässä :( Ei kuulemma rupea maksamaan "juoruilusta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies uhkas että ostaa mulle av-prepaidin jossa vain tunti kirjoitusaikaa päivässä :( Ei kuulemma rupea maksamaan "juoruilusta".
No, tuo minuakin huolestuttaa! Tosin, olen opiskelija ja voin sanoa, etta minun taytyy kerata AV:lta materiaalia lopputyotani varten. Etta jopa ohjaajani suositteli tuota. Ja opiskelijana minulla ei ole varaa maksaa, joten siina olisi oiva synttarilahja. Nain olen siis ajatellut asian hanelle ilmaista... Vaikka juoruiluunhan se aika tietysti oikeasti menee. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, jätä se sika!
Mulla on se timanttitason -jäsenyys. Maksoi 2500 euroa, mutta kyseessä tosiaan elinikäinen klubilaisuus. Settiin kuuluu kimalteleva AV -jäsenkortti, jolla saa kerättyä missä tahansa automarketissa superbonuksia. Näitä kertyneitä superbonuksia saa käyttää savukkeiden ja light-siiderin hankintaan.
Kortissa on lisäksi muitakin herkullisia etuja, kuten lomalennoilla oma bisnessluokka kaviaareineen ja skumppineen.
Kieltämättä vähän kirpaisi tuo kertamaksu, mutta uskon tämän kortin olevan sijoitus itseeni ja elämääni - vähän niin kuin merkkilaukku. Suosittelen lämpimästi av-sisaruksilleni tätä pakettia!
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli paskaa jo viime kerralla ja sitäkin edellisellä.
Ja silti pitää yhä vain availla ketjua.. ;DD
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se timanttitason -jäsenyys. Maksoi 2500 euroa, mutta kyseessä tosiaan elinikäinen klubilaisuus. Settiin kuuluu kimalteleva AV -jäsenkortti, jolla saa kerättyä missä tahansa automarketissa superbonuksia. Näitä kertyneitä superbonuksia saa käyttää savukkeiden ja light-siiderin hankintaan.
Kortissa on lisäksi muitakin herkullisia etuja, kuten lomalennoilla oma bisnessluokka kaviaareineen ja skumppineen.
Kieltämättä vähän kirpaisi tuo kertamaksu, mutta uskon tämän kortin olevan sijoitus itseeni ja elämääni - vähän niin kuin merkkilaukku. Suosittelen lämpimästi av-sisaruksilleni tätä pakettia!
Oho, itsellä ei kyllä olisi varaa laitta palstailuun noin paljoa kerralla. Tuleehan se tietenkin sillai edulliseksi, jos jakaa hinnan seuraavalle parille kymmenelle vuodelle. Mutta silti. Miten jos kuolee viiden vuoden päästä, saako kuolinpesä hyvitystä? Tai siirtyykö käyttöoikeus esim. tyttärelle? Tuohan on aika riskiä, jos se on heti poikki saman tien kun haltija on kanttuvei.
Itse maksoin vuosimaksun sen viime viikolla saamani sähköpostiviestin ohjeiden mukaisesti, samalla kun ilmoitin pankkitietoni, sotuni, kotiosoitteeni ja tyttäreni puhelinnumeron.
-mamma-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, itsellä ei kyllä olisi varaa laitta palstailuun noin paljoa kerralla. Tuleehan se tietenkin sillai edulliseksi, jos jakaa hinnan seuraavalle parille kymmenelle vuodelle. Mutta silti. Miten jos kuolee viiden vuoden päästä, saako kuolinpesä hyvitystä? Tai siirtyykö käyttöoikeus esim. tyttärelle? Tuohan on aika riskiä, jos se on heti poikki saman tien kun haltija on kanttuvei.
Loistava kysymys, kiitti siitä! Mulla tosiaankin on yksi tytär, joka tulee perimään tämän kimaltelevan klubikortin. En ole kyllä tyttärelleni mainostanut tätä asiaa, sillä hänelle saattaisi tulla vastustamaton kiusaus päästä äidistään lopullisesti eroon. You know what I mean.
Nyt kuitenkin tuntuu, että olen viimein saavuttanut elämässäni jonkunlaisen tason! Ja vaikka olenkin nyt työttömänä, onnistun kyllä lyhentämään tuon klubijäsenyyden hinnan parissakymmenessä vuodessa. Sitä paitsi, tuntuu että cv:hen kirjattuna tuo timantti -klubilaisuus tulee avaamaan mulle iha uusia ovia työelämään! Pus!
Kuukausimaksun! Olen täällä nii paljon, että tulee halvemmaksi.
Onks totta, että tuossa aikarajoitteisessa versiossa kaikista tykkäyksistäkin velotetaan erikseen? Kuukausimaksussa ne taas sisältyisivät hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Sossu maksaa mulle palstailun.
Trollaatko?! Jos et niin missä paikassa näin?! Mä muutan heti sinne koska täällä missä mä asun niin sossu sanoi että vauvapalstailut pitää maksaa perusosasta :( törkeetä syrjintää... oon nyt laittanut joka viikko sossuun uuden maksusitoumuspyynnön mut aina ne vaan vastaa ei.
Mulla oli ainakin lisätty lehtilaskuun? Kun ne on yhdistetty tuohon Sanoma-tiliin kaikki samaan, niin siellä oli samassa nettipalveluiden käyttömaksu, joka kattaa tämän ja muidenkin Sanoman keskustelupalstojen (Tiede ym.) käytön.
En alkuun edes huomannut, että on muuttunut maksulliseksi, ku en lue niitä tiedotteita ym, mut nyt ku uudistin yhden lehden tilauksen, ni huomasin sen kohdan, jossa oli jotain "jatkamalla käyttöä.. blaa blaa.. hyväksyn jotain blaa blaa maksun.."
Eipä tuo niin paljoa maksa, että hällä väliä.
No niinhän tuolla lukee, mutta minulle tuli ainakin lasku :/ Soitin kyllä asiasta ja sanoivat, että oli virhe. Onko muille käynyt sama?