Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin tekemään semmoista etten tiedä onko hyvä vai paha

Vierailija
23.02.2016 |

Paskamaisesti tein kuitenkin mielestäni. Oon tuntenut miehen jo yli 10v. Tässä ajassa kummatkin käyneet läpi avioerot ja muitakin vakavia suhteita. Harvakseltaan on naitu suhteissa ollessammekin. Meillä on vain se joku, seksi on taivaallista, mutta kumpikin tietää sen ettei meistä mitään sen enempää koskaan tulisi.

Tilanne on ahdistanut mua nyt pidempään kun itse olen sinkkuna ja mies on käynyt täällä useammin. Olen alkanut siis ihastumaan enempi.

Menin sitten ja soitin hänen vaimolleen. En tiä mikä tuli, tarkoitus oli kertoa kaikki mutta meninkin ihan jäihin ja sanoin olevani vain ystävä.

Sanomattakin selvää, että ystävyys on mennyttä. Oikeasti tuo mies oli ainoa ystäväni jonka kanssa jakanut kaiken, hän tietää minusta kaiken. Ihan petturifiilis. Ei sillä, että on pantu, vaan siksi että menin soittamaan. Kivittäkää olkaa hyvät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vaimo?

Vierailija
2/6 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä aktuaalista vittua. Tulet av-palstalle avautumaan toisen naisen roolistasi ja luulet että täällä sinut kivitetään siksi että soitit vaimolle? :D Kukkuu? Kyllä sut kivitetään ihan muusta syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin huorasit ja nyt huomiohuoraat sillä.

Hanki elämä.

Vierailija
4/6 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*klops*

Siinä. Ole hyvä.

Vierailija
5/6 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä vaikka sähköpostiviesti, jos on vaikeaa kertoa puhelimitse. Vaimo ansaitsee tietää totuuden.

Olette kummatkin tehneet väärin, sinä ja tuo mies.

Vierailija
6/6 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä vaikka sähköpostiviesti, jos on vaikeaa kertoa puhelimitse. Vaimo ansaitsee tietää totuuden.

Olette kummatkin tehneet väärin, sinä ja tuo mies.

Kun ei mulla ole oikeutta tehdä sellaista, ei tämä mieskään ole tehnyt. Mokasin kun ihastuin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi