Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mistä porukka oikein repii niitä seuraajia?!

Vierailija
23.02.2016 |

No siis instagram.
Olen ollut siellä nyt kohta 2v ja mulla ei vieläkään ole edes viittäkymmentä seuraajaa. Sitten taas jotku olleet vasta kuukauden ja on jo satoja seuraajia. Miten ne niitä saa?? Eikä kyse siis mistään julkkiksista.
Mulla on mielestäni hyviä kuvia ja tykkäilen toisten kuvista ja olen sosiaalinen, mutta silti tosi harva seuraa mua. Ja kuvat saa yleensä tykkäyksiä sellaisilta, jotka mua ei edes seuraa.

Olis paljon hauskempaa laitella kuvia jos olisi enemmän seuraajia. Nyt kun on vain muutama ja niistäkin harva edes tykkää/kommentoi, niin kiinnostus laskee. Tykkään kuitenkin kuvaamisesta ja tuo on huippu paikka valokuvista kiinnostuneelle.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kuvaamisesta ja tykkäisin laitella niitä instaan, mutta vähän turhauttaa monesti laittaa, kun tulee olo, ettei kukaan edes näe sitä, kun niin harva tykkää tai kommentoi.

ap.

Ajattele, miten paljon kuvia netissä on. Miksi kukaan löytäisi juuri sinun Instagramisi ilman kunnon hashtageja? Oikeasti?

Toisekseen kannattaa hyväksyä se, että koska niitä kuvia tosiaan on paaaaljooon, niin ei ne tagitkaan auta aina. Osittain on ihan sattumankauppaa, kenestä tulee suosittu ja kenestä ei.  

Tsemppiä kuitenkin kuvaamisharrastuksesi!

Vierailija
22/28 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna Tukiaisen pikkuveli pyörittää firmaa, jonka (ainoa?) tehtävä on ostaa ja myydä seuraajia. Pannaanko 5 000? Ai ei, no entä 50 000?

Fitness-ympyröissä on muutama tuollainen seuraajia ostanut tapaus. Parilla on yli 10 000 IG-seuraajaa, mutta kuvat saavat 50–100 tykkäystä jos sitäkään. 10 000 oikeaa seuraajaa tarkoittaa monesti lähemmäksi tuhatta tykkäystä per kuva.

Ei pidä paikkaansa. Itselläni on sivusto (tunnettu) jossa 40 000 seuraajaa, eikä yhtäkään ostettua. Silti kuvien tykkäykset joskus vain muutama sata.

Tykkäyksiä voi myös ostaa ja usein ne jotka ostaa seuraajia, ostaa myös tykkäyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suomalainen joka ei ole julkkis ja on yli 10 000 seuraajaa on ostanut seuraajat. Niitä ostaamyös julkiset. Myös mediasivustot ostaa seuraajia ja tykkääjiä.

Koko IG on yhtä suurta kusetusta.

Vierailija
24/28 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persettää kuviin, nyt kyllä seuraajia alkaa tulemaan. 

Vierailija
25/28 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna Tukiaisen pikkuveli pyörittää firmaa, jonka (ainoa?) tehtävä on ostaa ja myydä seuraajia. Pannaanko 5 000? Ai ei, no entä 50 000?

Fitness-ympyröissä on muutama tuollainen seuraajia ostanut tapaus. Parilla on yli 10 000 IG-seuraajaa, mutta kuvat saavat 50–100 tykkäystä jos sitäkään. 10 000 oikeaa seuraajaa tarkoittaa monesti lähemmäksi tuhatta tykkäystä per kuva.

Ei pidä paikkaansa. Itselläni on sivusto (tunnettu) jossa 40 000 seuraajaa, eikä yhtäkään ostettua. Silti kuvien tykkäykset joskus vain muutama sata.

Tykkäyksiä voi myös ostaa ja usein ne jotka ostaa seuraajia, ostaa myös tykkäyksiä.

Minulla on 2 000 seuraajaa ja tykkäysmäärä on yli sata huonoimmissakin kuvissa. Ei mene sinullakaan hyvin.

Vierailija
26/28 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksityinen tili ja kuvaan maisemia. Joka päivä tulee bottiseuraajapyyntöjä 5-10. Oikeita ihmisiä harvemmin, kerran kuussa ehkä. Jotkut harvat ovat jääneet seuraajiksi, syitä suuntaan tai toiseen voi vain arvailla.

Jos pitäisin julkista tiliä, seuraajia olisi noiden huijausprofiilien vuoksi tuhansia. Tykkäykset olisikin sitten toinen juttu. Minusta on yhtä tyhjän kanssa jos seuraajia on 500 ja tykkäyksiä 50.

Vierailija
27/28 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kenenkään seuraamista ollenkaan. Kuulostaa samalta kuin entisaikoina olisi kävellyt jonkun hepun perässä koko päivän.

Vierailija
28/28 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla olis yhtään seuraajaa jos omia pärstäkuviani laittaisin sinne saatikka kokovartalokuvia. Tai toisaalta, voisin saavuttaa kyseenalaista suosiota chubby chasers -piireissä jos jättäisin ryppyisen naaman pois ja jos olisin nuorempi, jota en ole.

Ratkaisuna on lemmikki. Pistäppä kuule instaan 2500 kuvaa ihanasti hymyilevästä kultakalastasi niin tulee seuraajia ovista tai ikkunoista ja yhteistyötarjouksia sieltä sun täältä. Niitten tarjoustan kanssa saa olla varovainen. Kysäisee vaan ihan suomeksi, että kuka oota ja  mitä v**tua oikein haluat niin eivät ehdottele toista kertaa