Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruoat joita rakastat, muttet voi syödä?

Vierailija
23.02.2016 |

Mä en tiedä mitään parempaa leivän päälle kuin juustoa ja kurkkua. Jo se kurkkujuustoyhdistelmän tuoksu on ihan taivaallinen! Mutta saan tosi kipeitä finnejä juustosta, niin siitä on pakko luopua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään joululimpusta ja saaristolaisleivästä, mutta maltaat leivässä saa mun mahan sekaisin.

Vierailija
2/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ananaskirsikoista, mutta kurkku turpoaa niiden vuoksi osittain umpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatit! Saan niistä aftoja, joten tyydyn haistelemaan.

Vierailija
4/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on määrätty mahdollisimman vähäsuolainen ruokavalio, joten kaikki tönkkösuolattu on kielletty. Erityisesti minun tekee mieli graavilohta, aurajuustoa, suolakurkkuja ja suolasieniä. Kaikkein eniten harmittaa kuitenkin etten saa syödä greippiä, sitä himoitsen joskus aivan järjettömästi. (Greipillä on joku yhteisvaikutus verenpainelääkkeeni kanssa.)

Vierailija
5/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mitään parempaa leivän päälle kuin juustoa ja kurkkua. Jo se kurkkujuustoyhdistelmän tuoksu on ihan taivaallinen! Mutta saan tosi kipeitä finnejä juustosta, niin siitä on pakko luopua.

Kalaruuat

Vierailija
6/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greipit menivät kieltoon, kun verenpainelääkitys alkoi. Suosikkihedelmäni siihen saakka.

Vierailija
7/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan sitrushedelmiä ja erityisesti appelsiineja. Harmi vain että olen allerginen:(

Vierailija
8/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah kaikki maitosuklaat. Laktoosi intorelanssi estää

Vierailija
9/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä. En voi syödä edes vähän, kun seuraavat päivät menee jo mahakipuja potien :(

Vierailija
10/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin porkkanoita ja pähkinöitä ensimmäiset 30 vuotta, sitten allergisoiduin niille. Jo murunen on vaarallinen.

Vierailija
11/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli! Harmi että töissä joudun olemaan paljon kokouksissa enkä kehtaa haista siellä 😕

Vierailija
12/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parapähkinät. Niistä tulee selkään kipeitä pahkuroita. Tomaattia voin syödä vain vähän, muuten leukaan tai selkään tulee jättifinnit. Myös maitoa voin juoda vain vähän. Varsinkin rasvaton maito aiheuttaa isoja finninpahkuroita.

Vierailija
13/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkosipuli! Harmi että töissä joudun olemaan paljon kokouksissa enkä kehtaa haista siellä 😕

Jos käytät valkosipulia säännöllisesti - siis useina päivinä viikossa - ja pieniä määriä, et haise niin että siitä olisi muille haittaa. Löyhkän saat aikaan syömällä valkosipulia harvoin, paljon ja vielä runsaan liharuoan ja alkoholin kanssa.

Vierailija
14/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parapähkinät. Niistä tulee selkään kipeitä pahkuroita. Tomaattia voin syödä vain vähän, muuten leukaan tai selkään tulee jättifinnit. Myös maitoa voin juoda vain vähän. Varsinkin rasvaton maito aiheuttaa isoja finninpahkuroita.

Parapähkinät ovat minullakin ainoat pähkinät, joista tulee ongelmia. Silmäluomet ja silmänalukset turpoavat.

Vierailija
15/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito Lapin ohrarieska, niitä ei täällä Etelässä saa.

Vierailija
16/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena 🍎

Vierailija
17/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena

Porkkana, etenkin omasta maasta tuoreena

Banaani, murskattuna ruisleivän päälle 💕 tai Banoffee-piirakka

Kunnon pippuripihvi

Voi, kun en olisi allerginen😢

Vierailija
18/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkosuklaajogurtti-banaanilastut. Taivaallisia. En voi syödä. Uskoin ehkä neljännellä kerralla. Maha turpoaa ja järjettömät kivut tulee.

Vierailija
19/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät.. Itku meinaa tulla kun välillä tekee niin kovin mieli mandariinia tai appelsiinia mutta kun allergia 😣

Vierailija
20/21 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto. Vuohenjuusto taitaa menna, mutta lehmanmaidosta tehty aiheuttaa kammottavia paukamia kasvoihin. :( Nyyh!