Perjantai illalla seksiä, tänään ovulaatio. Elääkö siittiöt noin pitkään?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella miltä sun pillus käryää, jos et ole sitä pe illan jälkeen pessyt 👍
Oot kyllä harvinaisen tyhmä, no mitä muuta voi tältä palstalta odottaa...
Vaikea sanoa, mutta mulla näin.
Torstai-iltana seksiä, ovulaatio viikon päästä perjantaina. Luotin "varmoihin päiviin", ei olisi pitänyt, nyt olen raskaana. Epätoivoisesti yritän sopeutua tilanteeseen, vaikeaa on vielä löytää asiasta iloa. Ehkä sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Torstai-iltana seksiä, ovulaatio viikon päästä perjantaina. Luotin "varmoihin päiviin", ei olisi pitänyt, nyt olen raskaana. Epätoivoisesti yritän sopeutua tilanteeseen, vaikeaa on vielä löytää asiasta iloa. Ehkä sitten myöhemmin.
Ei vittu mikä retardi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu mikä retardi.
Kiitos. Tämä lämmitti mieltäni kovasti, itse kun en ole vielä tajunnut riittävästi itseäni soimata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu mikä retardi.
Kiitos. Tämä lämmitti mieltäni kovasti, itse kun en ole vielä tajunnut riittävästi itseäni soimata.
Ole hyvä. Se lapsi on sitten ihan oikea ihminen ja tuo mukanaan aivan valtavan vastuun. Sä et vaikuta kovin vastuulliselta ihmiseltä, kun et kerta ehkäisyäkään osaa käyttää. Alapää toimii, yläpää ei.
Ot.
Mut olen aina miettinyt tätä kun sanotaan, että siittiöt voivat elää tuolla jopa 5päivää. Ja todistetusti se on mahdollista. Mutta mitenhän se oikeesti on mahdollista. Elää joo mut missä siellä ne on? Haha. Kuulostaa joo hauskalta.
Kyllä mulla ainakin seksin jälkeen kun menee pöntölle niin lorahtaa pihalle ainakin suurin osa. Eikä ole kyse siitä et olis löysä värkki :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ot.
Mut olen aina miettinyt tätä kun sanotaan, että siittiöt voivat elää tuolla jopa 5päivää. Ja todistetusti se on mahdollista. Mutta mitenhän se oikeesti on mahdollista. Elää joo mut missä siellä ne on? Haha. Kuulostaa joo hauskalta.
Kyllä mulla ainakin seksin jälkeen kun menee pöntölle niin lorahtaa pihalle ainakin suurin osa. Eikä ole kyse siitä et olis löysä värkki :D
No et sä kohtuas saa pestyä, vaikka jynssäisit kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu mikä retardi.
Ole hyvä. Se lapsi on sitten ihan oikea ihminen ja tuo mukanaan aivan valtavan vastuun. Sä et vaikuta kovin vastuulliselta ihmiseltä, kun et kerta ehkäisyäkään osaa käyttää. Alapää toimii, yläpää ei.
Tiedän asian erittäin hyvin. Meillä on kaksi teini-ikäistä lasta ja yksi alle vuoden ikäinen vauva. Lapsiluvun piti olla täynnä.
Imetyksen vuoksi ehkäisynä käytimme kondomia, joka kuitenkin hajosi yhdynnän aikana. En hakenut jälkiehkäisyä, sillä kalenterin mukaan laskin yhdynnän ajankohdan osuvan ns. varmoille päiville. No toisin kävi ja nyt tämä retardi odottaa perheeseemme neljättä lasta.
Lapsi tulee varmasti olemaan rakastettu ja huolestasi riippumatta ihan vastuullisesti kasvatettu. Silti raskaus ei ollut suunniteltu ja asiaan soputuminen näyttää nyt ottavan vähän pidemmän ajan.
Miehen spermasta myös yksi kysymys, tai siitä miten se tulee vehkeestä.
Eka yrityskerta meillä vasta joten ei ole kokemusta. Mies kun otti vehkeensä pois sisältäni, niin sen päähän ilmestyi spermaa. Voiko sperma tulla niin, että ensin tulee sisälle lasti ja sitten poisottaessa tulee vielä vähän? Ja se ilmestyi siihen vasta sen jälkeen kun kalu oli ulkopuolella, eli ei ollut siinä valmiina.
Mietin nyt vain, että saatiinkohan me alkuunkaan sisälle mitään lastia, vai tuliko se vasta sitten kun oli jo otettu sisältäni pois.
Vierailija kirjoitti:
Miehen spermasta myös yksi kysymys, tai siitä miten se tulee vehkeestä.
Eka yrityskerta meillä vasta joten ei ole kokemusta. Mies kun otti vehkeensä pois sisältäni, niin sen päähän ilmestyi spermaa. Voiko sperma tulla niin, että ensin tulee sisälle lasti ja sitten poisottaessa tulee vielä vähän? Ja se ilmestyi siihen vasta sen jälkeen kun kalu oli ulkopuolella, eli ei ollut siinä valmiina.
Mietin nyt vain, että saatiinkohan me alkuunkaan sisälle mitään lastia, vai tuliko se vasta sitten kun oli jo otettu sisältäni pois.
Ehkä se laukes vast ulos vedettäes. .
Tai sitten ei edes lauennu. Kovin on vähäistä sperma jos siinä oli kaikki.
Jos raskaus on alkanut saat tytön, tyttö siittiöt kestää pidempään :)
Harmittaa vietävästi, ettei nyt päästy useammin sekstailemaan, mies joutui lähtemään työmatkalle, joten tuo perjantai oli ainoa päivä kun oli mahdollista, ovulaation piti tulla sunnuntaina, mutta eipäs vain tullutkaan, tänään vasta.
Pahoin kyllä pelkään, että spermat tuli vasta kun oli ottanut ulos, hetken ajan olimme kyllä "sisäkkäin" sen jälkeen kun mies sai.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa vietävästi, ettei nyt päästy useammin sekstailemaan, mies joutui lähtemään työmatkalle, joten tuo perjantai oli ainoa päivä kun oli mahdollista, ovulaation piti tulla sunnuntaina, mutta eipäs vain tullutkaan, tänään vasta.
Pahoin kyllä pelkään, että spermat tuli vasta kun oli ottanut ulos, hetken ajan olimme kyllä "sisäkkäin" sen jälkeen kun mies sai.
Anteeksi tyhmyyteni mutta pakko kysyä.
Siis miehes laukesi sisääsi? Mutta spermat ulostautui peniksestä vasta kun veti vehkeensä ulos sinusta? Niinkö?
Jo touhutipoista voi tulla raskaaks. Ei se vaadi kun sen yhden siittiön. Vittu mitä porukkaa. ei se ovulaatio oo aina sekunnilleen samaan aikaan.
Voin kuvitella miltä sun pillus käryää, jos et ole sitä pe illan jälkeen pessyt 👍