Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aknearvet pois

Vierailija
22.02.2016 |

Moikka! Mulla on aknen jäljiltä jäänyt punaisia "arpi" otsaan ja leukaan. Mitään syviä arpia ei ole kuin muutama mutta enemminkin haluisin nähnä punaiset arvet/ jäljet pois tai haalistumaan.. Onko kellään kokemusta kuinka saitte omat aknearpenne pois? Mitä aineita käytitte, lähtikö ajan kanssa(kuinka kauan) , vai kävittekö esim. Kosmetologilla tai laserissa poistattamassa arpenne?
Kiitos jo etukäteen neuvoista! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkivoide sekä sinkki syötynä :) auringonvalossa haalistuu myös. Minulla lähti puolessa alle vuodessa pois kun uusia ei päässyt syntymään pillereiden aloittamisen myötä

Vierailija
2/4 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaaleni nuo punaiset jäljet hyvin ajan kanssa. Sinkkipasta auttaa myös, sitä saa apteekista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "post inflammatory erythema vs post inflammatory hyperpigmentation" ja katso kumpi sulla on. Jos tuo eka, niin ei auta kuin aika tai laserhoidot, tokaan voi kokeilla mm. c-vitamiiniseerumia tai muita ihoa vaalentavia/kirkastavia aineita.

Itellänihän on koko leuka ja posket täynnä tuota PIE-muotoista läikkää :):)) Yritäpä niitä sitten peitellä...

Vierailija
4/4 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttele aurinkoa! Pahentaa vain niitä jälkiä, eli hyvä aurinkovoide käyttöön jo nyt.