Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oma suku ei tule katsomaan vastasyntynyttä

Vierailija
22.02.2016 |

Vanhempani ja sisarukseni perheineen asuvat 240 km päässä minun perheestäni. Eli matkaa kuluu reilut 3 tuntia yhteen suuntaan. Onko teistä outoa, että nämä sukulaiseni eivät ole tulleet katsomaan vastasyntynyttä vauvaani (ei kuopusta, eikä aikanaan esikoistakaan) kuin vasta ristiäisiin? Jotenkin tuntuu pahalta tämä asia! Onko muilla samanlaisia sukulaisia ja mitä fiiliksiä herättää teissä muissa tällainen?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hiljaa saa ajaa et 240km matkaan menee reilu kolme tuntia :D

Voi muruseni, kaikki kun eivät asu kehä III eikä edes moottoritien vieressä. Ala-asteen matikallakin jo selviää keskinopeudeksi 80km/h, mitä en itse luokittelisi hiljaiseksi köröttelyksi talvella.

Vierailija
42/50 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hiljaa saa ajaa et 240km matkaan menee reilu kolme tuntia :D

Voi muruseni, kaikki kun eivät asu kehä III eikä edes moottoritien vieressä. Ala-asteen matikallakin jo selviää keskinopeudeksi 80km/h, mitä en itse luokittelisi hiljaiseksi köröttelyksi talvella.

Juu en mäkään asu lähelläkään hesaa tai kehä kolmosta ja tohon matkaan normi rajotuksilla menee 2 1/2h :) ehkä parin pysähdyksen kanssa menee se reilu kolme tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei ole mikä tahansa vauva vaan lapsenlapsi. Omaa lihaa ja verta. Ettekö itse ajaisi katsomaan lastenlasta tuota matkaa, itse kyllä ajaisin pidemmänkin matkan. On muutenkin sivistynyttä ja kohteliasta osoittaa kiinnostusta vauvaa kohtaan sillä että menee heti (1-3vko) katsomaan! Ja vielä kun perhe on sitä itse pyytänyt ja toivonut..

Vierailija
44/50 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valivali jos välitkään ei oo lämpimät. En tulis tollasta valittajaa katsomaan muutenkaan

Vierailija
45/50 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee niin tai näin aina teet väärin, kun haluaa nähdä vauvan mammat kitisee ei jaksa ja pitää antaa levätä rauhassa, tulkoon sitten kun vauva isompi, ja kun ei mene katsomaan niin sekin on väärin

Vierailija
46/50 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo tosiaan kovin pitkä matka ole, ihmiset Matkustaa toiselle puolelle maapalloa sukulaisia tavatakseen.

Kannattaa varmaan vääntää rautalangasta, että toivotte isovanhempien tulevan jo ennen ristiäisiä. Ne ovat kuitenkin vähän hässäkkää, jossa vauvalla on monta syliä jossa kiertää.

Vierailija
47/50 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäisissä vauva tavataan eikä rampata koko suvun voimin sairaalassa sen muutaman päivän ajan mitä vauva ja äiti siellä on.

Sairaalassa meiltä ei käynyt kuin oma mies.

Vierailija
48/50 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän että olet loukkaantunut. Miksi et sano heille että toivoisit että tulevat käymään? Ei tuo ole mikään pitkä matka. Itsellä appiukko asuu ulkomailla ja matkusti kaksi päivää Suomeen nähdäkseen vastasyntyneen.

Vierailija
49/50 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisitko itse tuon matkan nähdäksesi vilaukselta vauvan? Ei vauvataloon viitsi jäädä kyläilemään ajan kanssa, vaan annetaan lahja ja tuliaiset, juodaan pikaisesti kahvit ja kurkataan vauvaa. Kyläilyn kesto max 2 h.

Vierailija
50/50 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan pahottaisin mieleni tuosta. Kun mä synnyin melkein 28 vuotta sitten mun isoisä tuli heti seuraavana päivänä mua katsomaan 600 kilometrin päästä. Ihana rakas pappa,yli 80-vuotias jo<3