Suosittele hyvää ulkosuomalaisen blogia!
Millaista on (lapsiperheen) elämä ulkomailla? Onko arki samanlaista kuin Suomessa? Täällä etelän lomalla haaveilen taas ulkomaille muutosta, millaista on elämä Suomen ulkopuolella? Tiedätkö hyvää blogia aiheesta?
Kommentit (11)
Australiaan! on todella hyvä tietopaketti! Tosin niin järkälemäisiä kirjoituksia, ettei aina ehdi lukea loppuun!
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään ainakin näistä: Australiaan!, Edustusrouvan päiväkirja, Neljä tuulta ja Elämää ja Ameriikkaa.
Edustusrouvan päiväkirjaa olen minäkin lukenut ja se on paras ulkosuomalaisen blogi mitä olen lukenut. Jotenkin sellainen pohdiskeleva ja asiapitoinen.
Helvetianmoista elämää. Harmi, että nykyään päivittää niin harvoin ja on poistanut kokonaan monta vanhempaa hyvää postausta.
Vierailija kirjoitti:
Helvetianmoista elämää. Harmi, että nykyään päivittää niin harvoin ja on poistanut kokonaan monta vanhempaa hyvää postausta.
Kiitos, juuri yksi päivä mietin mikä oli se hauska ulkosuomalainen blogi! En muistanut edes missä maassa asuvat, monta vuotta kun edellisen kerran luin. Taidan mennäkin lukemaan!
Facebookissa on ryhmä: Ulkosuomalaisten Blogit. Sinne voi hakea jäseneksi vain seuraajatkin. Sinne bloggaajat linkittävät aina postauksiaan. Voipi sitten valita aina mieleisensä kirjoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa on ryhmä: Ulkosuomalaisten Blogit. Sinne voi hakea jäseneksi vain seuraajatkin. Sinne bloggaajat linkittävät aina postauksiaan. Voipi sitten valita aina mieleisensä kirjoituksen.
Kiitos vinkistä, en vain ole facessa. Onko muita suosituksia?
Kaipaisin ulkosuomalaisen blogia, jossa kerrotaan tavallisesta elämästä. Ei turistinähtävyyksistä tai matkoista. Onko tällaisia muita kuin nuo edellämainitut?
Mä tykkään ainakin näistä: Australiaan!, Edustusrouvan päiväkirja, Neljä tuulta ja Elämää ja Ameriikkaa.