Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset, jos olette yksin kotona, laitatteko ruokaa?

Vierailija
22.02.2016 |

Itse en. Eikä muutenkaan kiinnosta ruoan syöminen, jos olen yksin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen yksin kotona niin skippaan ruunalaiton ja syön jäätelöä. Koska mä voin.

Vierailija
2/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita ruokaa, syön jotain "helppoa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee laitettua. Kaivan pakastimesta jotain vanhaa tai sitten syön vaan sämpylää (sekin sieltä pakkasesta). Kokkaamista en silti unohda yksin ollessanikaan. Jos ei tarvitse ihmisille murkinaa väsätä, niin sitten keittelen koiralle puuroa pakkaseen valmiiksi.

Vierailija
4/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen yleensä jotain pikaruokaa, tai ostan kaupasta jotain helppoa ja paheksuttavaa, kuten pakastepizzan.

Vierailija
5/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen sushia tai Kotipizzaa.

Vierailija
6/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaaa sinä päivänä saa tilata lanssin :D

Vierailija
7/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina muutenkaan syö lämmintä ruokaa, mutta yksin ollessani tuskin koskaan. Jos jaksan pihviä paistaa, niin se on poikkeus. Suurin syy ruoanlaiton skippaamiseen taitaa kuitenkin olla siitä syntyvä tiski.

Vierailija
8/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pakkasessa yksittäisiä annoksia (opiskelevaa lasta varten) joten otan sieltä jotain hyvää. Aina kyllä syön lämpimän ruuan vaikka olisin yksinkin, ikinä en skippaa tai syö pelkkää leipää.

Vierailija
9/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona? Mitä se on?

Vierailija
10/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hyvin, vaikka olisin yksin. En ymmärrä, miksi yksin ollessa pitäisi syödä huonosti.

Vierailija
11/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan!

Syön valmisruokaa tai voileipiä. Ainoa, mitä saatan tehdä on munakas ja salaatti.  Mutta mitään varsinaista ruokaa en tee. 

Vierailija
12/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön hyvin, vaikka olisin yksin. En ymmärrä, miksi yksin ollessa pitäisi syödä huonosti.

Eihän sitä mitenkään "pidä" syödä. Kukin tavallaan. Ehkä monelle se on silti tervetullut poikkeama normaaliin arkeen, jossa saa kokata suuria määriä suurelle perheelle, sitten kun perhe on poissa, niin voi syödä vaikka nuudeleita, niin säästyy aikaa, vaivaa ja tiskiä. Tai voi syödä vaikka niitä herkkuja pääruoaksi, jollaista esimerkkiä ei tietenkään voi lapsille antaa.

Vierailija
13/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos muu perhe olisi pitempään kotoa poissa? Vaikka lomalla, sukuloimassa tms? Vai töissä/koulussa/tarhassa/harrastuksissa yms. ja olisivat vain tunteja poissa?    

Vierailija
14/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin teen ruokaa, kaikkia ihanuuksia joita yleensä en muiden ruokarajoitteiden ja nirsoilujen vuoksi viitsi vain itselleni tehdä, sit kaadan lasillisen viiniä ja syön tyylikkäästi telkun äärellä. Jos en jaksa kokata (yleensä kyllä jaksan se on ihanaa yksin rauhassa) paistan ehkä pitsan tai ostan herkkupatongin/salaatin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi