Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon seurustelussa

Vierailija
22.02.2016 |

Onko seurustelemattomalla kolmeakymmentä lähenevällä miehellä vielä toivoa naisten kanssa? Vai perustanko suosiolla eläintarhan itsemurhayksiööni?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan hamsteria sinne ota.

En ottaisi miestä, joka käyttää sanaa "itsemurhayksiö".

Vierailija
2/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juurikaan. Ainakaan suominaisien suhteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo peli menetetty, kyllä sitä puolet vanhemmatkin vielä parisuhteita solmii!

Vierailija
4/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on toivoa. :)

Vierailija
5/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukas piru perkele täällä käy alanuolettamassa? :/

Vierailija
6/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suunnileen samanikäinen, enkä ole juurikaan  seurustellut. Silti uskon, että vielä joskus kohtaan sen minun toisenpuoliskoni ja rakkaani. En usko, että seurustelemattomuuteni on siihen mikään este, ellen itse tee siitä ongelmaa. Mieluummin olen kuitenkin yksin kuin alkaisin seurustella, jonkun kanssa vain siksi, että voisin sanoa seurustelevani. En odota kumppaniltani täydellisyyttä, enhän itsekään ole. Mutta tunne siitä, että tässä "hän" on minun pitäisi tuntea.      

Vierailija
7/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eläimiä ajattelit ottaa sinne?

Vierailija
8/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa sellasen kevytseurustelun kautta. Näinhän aikuiset ihmiset muutenkin toimivat vaikka suhteita taustalla olisikin ollut. Eli ei todellakaan mitään yhteenmuuttoja samantien. Asutte erillänne, tapailette, soittelette, kyläilette, välillä ehkä ollaan yötäkin jne. Ainoa shokki mikä koskaan seurustelemattomalle voi tulla on siinä yhteenmuutossa. Kun et kotona olekkaan enää yksin. Siihen ei tosiaankaan kannata hypätä samantien.

Vierailija
9/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alanuolettamassa ;)

Vierailija
10/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alanuolettamassa ;)

Kyllä kelpaisi. ;)

Vierailija
11/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä kyllä vähän kyseenalaistan nuo mielipiteet, että paras vaan olla yksin mieluummin kuin jonkun ihmisen kanssa, vaikka tämä ihminen ei olisikaan täydellinen. Mitä tuossa iässä enää on menetettävää? Ei se Miss Perfect tule vastaan 30+ iässä jos ei sitä ennenkään. Ehkä olisi fiksuinta ottaa Miss Mukiinmenevä ja opetella yhdessä yhteiseloa.

Vierailija
12/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ittes jää paremmat mahkut meille muille säälittäville.

Vierailija
13/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole yksin kutvottanut siellä itsemurhayksiössäni edelliset kymmenen vuotta, tuskin tsänssit sulla enää paljon paranee iän myötä. Jos taas olet ollut passiivinen naismarkkinoilla, voi sinua hyvinkin lykästää ihan vaan aktivoitumalla ja hakeutumalla naisten pariin. Kun sataa naista iskee, niin aina niistä vähintään yksi innostuu.

Vierailija
14/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissoja, koiria, hamstereita, marsuja, kaloja akvaarion ja kaneja.

Ap

Vierailija
15/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissoja, koiria, hamstereita, marsuja, kaloja akvaarion ja kaneja.

Ap

Eläinrakas mies. :)

Sehän on jo iso plussa. :3

Vierailija
16/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin kyllä vähän alanuolettaa :)

Vierailija
17/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepetosta on uskoa tilanteen jotenkin loppuelämän aikana muuttuvan. Oman mielenterveyden kannalta on parempi unohtaa haihattelu ja keskittyä johonkin oikeasti saavutettavissa olevaan.

t. saman tilanteen kokenut

Vierailija
18/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä kyllä vähän kyseenalaistan nuo mielipiteet, että paras vaan olla yksin mieluummin kuin jonkun ihmisen kanssa, vaikka tämä ihminen ei olisikaan täydellinen. Mitä tuossa iässä enää on menetettävää? Ei se Miss Perfect tule vastaan 30+ iässä jos ei sitä ennenkään. Ehkä olisi fiksuinta ottaa Miss Mukiinmenevä ja opetella yhdessä yhteiseloa.

Miksei tätä neuvoa anneta tällaisissa ketjuissa koskaan, joissa ap on nainen? Peukutetaan vain sitä, ettei pidä koittaakaan olla kenenkään kanssa, joka ei sytytä juuri oikealla tavalla.

Vierailija
19/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MInä kyllä vähän kyseenalaistan nuo mielipiteet, että paras vaan olla yksin mieluummin kuin jonkun ihmisen kanssa, vaikka tämä ihminen ei olisikaan täydellinen. Mitä tuossa iässä enää on menetettävää? Ei se Miss Perfect tule vastaan 30+ iässä jos ei sitä ennenkään. Ehkä olisi fiksuinta ottaa Miss Mukiinmenevä ja opetella yhdessä yhteiseloa."

- Kuka täällä on etsinyt tai tovonut "täydellistä" kumppania. Ei noita mukiinmeneviäkään, ole ihan jokapaikassa tarjolla.. En siis usko, että minulla olisi liian suuri mu..ki, että se säikyttäisi tai karkoittaisi kaikki potenttiaaliset pois.

Omasta tilanteestani voin syyttää varnmasti itseäni siksi, että viihdyn liian hyvin omissa puuhissani sekä yleisemmin elämäntilannettani, joka on heittänyt minut verraten pienelle paikkakunnalle, jossa suurin osa, ainakin niistä naisista, joihin itse saattaisin tuntea enemmän vetoa ovat etupäässä varattuja, eikä minusta ole haastamaan heidän kumppaneitaan... No tämänhetkinen elämäntilanteeni ei tarkoita, että eläisin lopun ikääni täällä, vaikka tällaisella pikkupaikkakunnalla asumisessakin on puolensa. Ja tuleehan täältäkin sekä työn johdosta että perhe (sisarukset vanhemma) ja ystävyys -suhteiden ylläpidon) vuoksi poistuttua. - Tietenkään unohtamatta vapaa-ajallani maailmalle suuntautuvia reissuja..  

Toisinaan kyllä mietin, että kuinka kaukana olevaan naiseen uskaltaisin olla yhteydessä ilman, että nainen tyrmää joko liian kaukana asuvana, kenties hetken huumaa hakevana. Tai sitten vain surkeana lassukkana.       

Vierailija
20/29 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin kyllä vähän alanuolettaa :)

Jee! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi