Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uskovainen kaveri
22.02.2016 |
Mulla on hankalaa yhden kaverin kanssa. Tuli uskoon joskus viisi vuotta sitten ja on sen jälkeen koko ajan muuttunut rasittavammaksi. Nykyään lähettelee tekstiviestejä joissa suosittelee uskoontuloa ja varoittaa new age-jutuista ja vastaavista. Aina nähdessä saarnaa uskostaan. Nykyään ei edes halua nähdä kuin muutaman kerran vuodessa. Näiden tapaamistenkin järjestäminen on kauheaa vääntöä.
En enää jaksa väittää häntä vastaan, vaan sanon, että en ainakaan vielä ole tullut uskoon (oikeasti en aio koskaan tulla uskoon). En halua katkaista täysin välejä mutta olen todella uupunut!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa