Suhteen loppuko?
Pitkä historia, paljon epämiellyttäviä tapahtumia. Muka anteeksiannettjua, mutta tunteeni miestä kohtaan ovat kyllä kuolleet. Nyt ajeli sitten kännissä, autonikin siinä kärsi. Jäi vielä poliisille kiinni. Mikään vakuutus ei autoa korvaa kun kännissä ajoi ja mies on varaton... Yhteinen talolaina, ei yhteisiä lapsia. Oon niin loppu ja hajalla.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
tehkää lapsi jos se yhdistäisi.
No pitäisikö harkita
Jos tunteet kuolleet niin eiköhän se oo ihan selvä peli?
Vierailija kirjoitti:
Jos tunteet kuolleet niin eiköhän se oo ihan selvä peli?
Tää on se tärkein, nuo kaikki muut ei merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos tunteet kuolleet niin eiköhän se oo ihan selvä peli?
Niinhän sitä luulis. Jotenkin pitkä yhteinen historia saa mut epäröimään pärjäänkö yksin. Tai tiedän kyllä, että pärjään, ehkä tämä in jonkin sortin läheisriippuvuutta. Mies on humalassa täysi paskiainen, selvinpäin ok :(
Et tiedä pärjäätkö yksin? Ootko alaikäinen?
No ihan sama meille mitä teet. Ääliöt hengaa ääliöiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä pärjäätkö yksin? Ootko alaikäinen?
Heh, olen 32. Pointti ymmärretty ja sille naurettu. Olet oikeassa.
Arvosta itseäsi ja ennen kaikkea lapsiasi: muuta erikseen. Harkitse. Päädy eroon. Ikävää mutta välttämätöntä. Voit sillä myös auttaa miestäsi - hän voi huomata mikä on arvokkainta. Älä uhraa lapsiasi äläkä itseäsi.
Talo myyntiin, kantapäät vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Talo myyntiin, kantapäät vastakkain.
Juuri, ainoa järkevä vaihtoehto
tehkää lapsi jos se yhdistäisi.