Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät koskaan sano minua kauniiksi, vaan aina olen "suloinen" tai "söpö"

Vierailija
22.02.2016 |

Miltä mielestäsi näyttää nainen, joka ei oo kaunis vaan suloinen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makukysymyshän se on. Minulla asia on päinvastoin, kuulen olevani kaunis vaikka olen pitänyt itseäni aina juuri söpönä enkä kauniina.

Vierailija
2/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes tuota. Olisit vaan tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-7

Vierailija
5/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on kaunis...siis sellainen klassinen kaunotar...ei mikään barbi-bimbo.

Moni on söpö tai nätti. 

Komea nainen olisi aika paha...tulee mieleen sellainen iso amatsoni.

Vierailija
6/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan ole ikinä kehuttu kauniiksi. Muakin kehuttu lähinnä söpöksi tai "mukiin meneväksi". :D Silti on riittänyt ihastelevaa tiirailua jne. Musta on ihan hyvä, ettei miehet valehtele, vaan sanoo miten asia oikeesti on... koska enhän minä ole kaunis. Olen vain tosi tavallinen eli korkeintaan söpö, mutta hei... onhan se parempi kuin ruma! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sanotaan kauniiksi ja persoonallisen näköiseksi. Mitä lie sekin tarkoittaa.

Ja söpö ja suloinen kuulostaa siltä, että näytät hyvältä.

Vierailija
8/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti lyhyt. Kuulen tuota jatkuvasti jos joku näkee minut livenä, mutta jos joku näkee vain kasvokuvan olen kaunis T: N153 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa parikymppisistä ja nuoremmista on minun silmissäni söpöjä, kasvoissa on sellaista pehmeyttä, kai sitä lapsenpyöreydeksikin sanotaan.

Kaunis taas on sellainen aikuisen näköinen, "kuivempi" kasvoiltaan.

Itsestänikin parikymppisenä otetut kuvat ovat niin ihanan palleroisia verrattuna nykyhetkeen, vaikka painoni on pysynyt samana :)

Vierailija
10/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpö = pienet tissit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko: pullukka, lyhyt tai molemmat

Vierailija
12/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim.

http://images.newseveryday.com/data/images/full/1065/sarah-hyland.jpg

Tämä on kyllä ruma, ei söpö eikä kaunis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hieman pyöreämpi kasvoinen ja just alle 170cm. Itseä sanotaan aina kauniiksi, paitsi mies joskus söpöksi jos pipo päässä tai olen kipeä tms tyhmää. Mä ottaisin söpön & suloisen kohteliaisuutena. On sellaista herttaisuutta ehkä.

Vierailija
14/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin söpössä ja suloisessa on jotain nuorekasta ja viatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
15/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema söpö on miesten arvoasteikolla parempi asia kuin kaunis. Jälkimmäinen voi olla vähän pelottavakin, eikä niin helposti lähestyttävä. Söpö tarkoittaa sellaista suurisilmäistä, hellittävää ja herttaista naista, vähän niinkuin se eilinen Friida, mut ilman kikattelua ja halpaa käytöstä.

Palstapsyko ei ole söpö.

Vierailija
16/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellutkaan olevani kaunis, enkä odota ulkonäkö kehuja. Mieheni on lähinnä söpöksi mua muutamia kertoja näinä vuosina sanonut. KERRAN!! Kyseli, :"mitäs mun kauniille vaimolle kuuluu?" Siinä vaiheessa oltiin oltu yhdessä 21 vuotta.

Joten mä olen kyllä tyytynyt osaani, ettei mua ulkonäöllisesti voi kehua. Joten saa sitten luvan kehua mun muita "avuja" eli osaamistani ja tietotaitoa. Siitä jopa vuosittain saan jokusen kehun.

Muut miehet toisinaan kattelevat perään. Kuppiloissa käyn todella harvoin, niin kyllä mä seuraa saisin.. eikä edes ihan "huonoista" eli siis änkyräkännisiltä.

Olen lyhyt ja lihava, pitkällä suomalaisen maantieharmaalla tukalla varustettu ja naama norsunvitulla - perusilmeenä, vaikken sellainen sisältä olekaan. Mulla on valtavat riipparit, jotka saan rintsikoilla näyttämään ihan käyviltä. Ainiin onhan mulla HYVÄ PERSE! < sitähän se mieheni jaksaa hypistellä. :D

Vierailija
17/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on sanottu myös söpöksi. Joskus meikattuna kauniiksi, mutta enemmänkin söpö.

Vähän iso nenä, lyhyet hiukset, pienet rinnat. Ehkä vähän iso suu.

Vierailija
18/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halunnee sanoa jotain muuta kuin mielestään neutraalia eli "olet kaunis". Kauniiksihan voi sanoa ketä vaan, vaikka sukulaistaankin lakkiaisissaan tai häissään. Söpöksi ja suloiseksi ei, paitsi tietenkin jotain vauvaa voi.

Mutta siis ei me mietitä noin tarkkaan sanomisiamme. Eli sitä ei ole tarkoitettu naistenkaan miettivän sen enempää. Ota kehu, joka lienee myös aloite, vastaan ja mieti vastasiirtoasi...

Vierailija
19/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on suuret ongelmat..

Vierailija
20/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miettikää miehet nyt tarkkaan, mitä ilmaisuja käytätte naisista. Ei mitään paineita, mutta kaikki sanat analysoidaan tarkasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän