Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin naiset, kertokaas sitten niistä miehistänne

Vierailija
22.02.2016 |

Kun täällä aina annatte ymmärtää, ettei tavallinen mies kelpaa ja olemme rumia ja köyhiä ja haisevia.
Kerro lisäksi mistä sellaisen "unelmien poikamiehen" löysit. Omaan silmään ei kaupungilla hirveästi osu virheettömiä miehiä.

Eli millainen on nykyinen/viimeisin mies, jonka kanssa olet yhtynyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... Minä nappasin itselleni miehen (jota en vaihtaisi) jo lukiosta. Siitä asti oltu yhdessä ja yhdytty säännöllisesti ;) Eikä sitten oli muihin tarvinnut yhtyä, vaikka tiedän että itse kelpaisin. Tällä hetkellä en enää edes tiedä millainen mies minulle kelpaisi, jos miestäni ei olisi, koska en voi kuvitellakaan mitään sellaista kenenkään muun kanssa...

Vierailija
2/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah, naiset on kännissä ja se baarilöytö jää kummittelemaan niiden mieliin jonain kalsarimalli-jalkapalloilijana. Todellisuus maksimissaan löysänaamainen, pienituloinen bulkkisika 170 cm:

http://static-sls.aws.sanomacloud.net/www.menaiset.fi/s3fs-public/style…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies! Missä?! 😮

Siis onko tänne, eksynyt mies? En ole kyllä nähnyt.. no ehkä hän piilottelee eteisen kaapissa. Täytyykin käydä tarkistamassa.

Hyvä, kun huomasit, Ap.

Vierailija
4/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tommonen ihan tavis. Duunari (tosin tavatessamme oli työtön), perhekeskeinen, rauhallinen, ei kovin puhelias tapaus.

Tapasimme sillan pielessä. Oltiin kumpikin kalastamassa ja siitä se sitten lähti.

Vierailija
5/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No... Minä nappasin itselleni miehen (jota en vaihtaisi) jo lukiosta. Siitä asti oltu yhdessä ja yhdytty säännöllisesti ;) Eikä sitten oli muihin tarvinnut yhtyä, vaikka tiedän että itse kelpaisin. Tällä hetkellä en enää edes tiedä millainen mies minulle kelpaisi, jos miestäni ei olisi, koska en voi kuvitellakaan mitään sellaista kenenkään muun kanssa...

Ai luimpas aloituksen huonosti, anteeksi! Joten kuvailen nyt lyhyesti. Silloin kun häneen tutustuin hän oli: huomaavainen, kunnianhimoinen, komea (kauniit piirteet, minua pidempi, urheilullinen/hoikka), kohtelias, ahkera tai työhön tarttuva(?) ja piiritti minua. Ja muut tytöt piirittivät häntä, mutta hän valitsi minut ja halusi sitoutua. Tuli siis kertomaan tämän sen jälkeen kun kaveruutemme oli alkanut syventyä flirtiksi, mutten itse uskaltanut ehdottaa mitään. Tuolloin emme tosin heti "tehneet sitä" jos tässä nyt sitä haettiin takaa :D Ja nykyään hänellä on paljon muitakin piirteitä tullut esiin erilaisissa elämäntilanteissa, mutta ne eivät nyt kai olleet oleellisia?

Vierailija
6/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No... Minä nappasin itselleni miehen (jota en vaihtaisi) jo lukiosta. Siitä asti oltu yhdessä ja yhdytty säännöllisesti ;) Eikä sitten oli muihin tarvinnut yhtyä, vaikka tiedän että itse kelpaisin. Tällä hetkellä en enää edes tiedä millainen mies minulle kelpaisi, jos miestäni ei olisi, koska en voi kuvitellakaan mitään sellaista kenenkään muun kanssa...

Ai luimpas aloituksen huonosti, anteeksi! Joten kuvailen nyt lyhyesti. Silloin kun häneen tutustuin hän oli: huomaavainen, kunnianhimoinen, komea (kauniit piirteet, minua pidempi, urheilullinen/hoikka), kohtelias, ahkera tai työhön tarttuva(?) ja piiritti minua. Ja muut tytöt piirittivät häntä, mutta hän valitsi minut ja halusi sitoutua. Tuli siis kertomaan tämän sen jälkeen kun kaveruutemme oli alkanut syventyä flirtiksi, mutten itse uskaltanut ehdottaa mitään. Tuolloin emme tosin heti "tehneet sitä" jos tässä nyt sitä haettiin takaa :D Ja nykyään hänellä on paljon muitakin piirteitä tullut esiin erilaisissa elämäntilanteissa, mutta ne eivät nyt kai olleet oleellisia?

Yöks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni armeijassa. Silloin parikymppinen, amis, vähän kaljaanmenevä, hulvattomat jutut ja hyvä sängyssä. Nykyisin vähän vanhempi, amis, vähemmän kaljaanmenevä, hauskat jutut ja yhtä hyvä sängyssä.

Vierailija
8/8 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni nippanappa täysi-ikäisenä yhteisten tuttujen luona. Minä ihastuin miehen silmiin, hänellä on pitkät ripset ja ihanat naururypyt. Mies on tavallinen duunari, rauhallinen, empaattinen, huumorintajuinen, ei polta, pitää minusta ja lapsista huolta ts. ei jätä vaikeuksien tullessa. Kaiken kaikkiaan hyvä pakkaus, vaikka huonojakin puolia hänessä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän