Lue keskustelun säännöt.
RAKASTUA
22.02.2016 |
Olemme rakastuneita höppänöitä yli kuuskymppisiä. Ja molemmat naimisissa. Mitä täs pitäis tehdä tai olla tekemättä. Olisko sillä enää kenellekään mitään haittaa jos vähän irroittelisimme?
Minusta ei olisi haittaa vain hauskaa. Mitenkähän se onnistuisi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei haittaa siitä vain irroittelemaan