Suuri suomalainen verkkokauppa, josta EI kannata tilata!!!!
Tämä ei ole ollenkaan tapaistani, että tulisin valittamaan minkään yrityksen toiminnasta millekään keskustelupalstalle. Nyt on kuitenkin aivan pakko, sillä kyrsii niin jumalattomasti!!!
Kysehän on siis Sokoksen verkkokaupasta. Sokos on melkeinpä instituutio, joten totta kai olen olettanut, että heidän verkkokaupastaan voisi myös tilata luottavaisin mielin. Vaan väärässä olen ollut!
Ensinnäkin olen saanut chat-asiakaspalvelussa aivan väärää tietoa. Olin ostamassa kosmetiikkaa ja kerroin asiakaspalvelijalle allergiastani, mutta hän suositteli tuotetta, jossa oli minua allergisoivaa ainetta. Koska Sokos ei ole vaivautunut laittamaan kosmetiikan ainesosaluetteloita sivuilleen, tilasin tuotteen sillä luulin asiakaspalvelijan oleavn ammatti-ihminen. Vaan tuotepa tuli ja huomasin, että siinä oli allergisoivaa ainetta. Sokos ei suostunut hyvitykseen eikä myöntämään virhettä asiassa. Harmistuin todella paljon.
Päätin sitten kuitenkin tilata alepäiviltä kosmetiikkatuotteen, josta tiesin, että voisin sitä käyttää. Sain kuitenkin väärän tuotteen ja palautin sen ohjeiden mukaisesti. Sokoksen verkkokaupassa sanotaan, että AVATTUJA tuotteita ei voi palauttaa. Kuluttajansuojalaissa puhutaan sinetöidyistä kosmetiikkatuotteista. No, palautin tuotteen avaamattomana. Kävi ilmi, että he eivät ota kosmetiikkapalautuksia ollenkaan vastaan! Luin suoraan palautuksen ehdoista henkilölle, jonka kanssa kesksutelin, mutta hän piti päänsä. Sinne meni hukkaan 32 e.
Kolmas kerta toden sanoo. Tilasin UD:n Gwen-tuotteita, vaikka vaisto sanoi, ettei enää kannattaisi mokomille huijareille antaa rahojaan. Vaan eipä ollut vaihtoehtoja. Kyttäsin sivua koko aamupäivän ja päivittelin sitä muutaman minuutin välein. HETI kun tuotteet ilmestyivät, laitoin tilauksen menemään. Tänään sain kuitenkin ilmoituksen, että tuotteet ovat loppu varastolta. Pettymys oli valtava, varsinkin kun laitoin tilauksen menemään välittömästi. Miten on mahdollista, että niin moni oli ennen minua? Vai miten tilaukset on laitettu menemään?
En kyllä enää IKINÄ tilaa Sokoksen verkkokaupasta mitään. Olen saanut vain huonoa asiakaspalvelua ja menettänyt monta kymppiä rahaa. Samaa suosittelen kaikille. Jos menee hyvin, menee hyvin, mutta jos tulee jokin ongelmatilanne niin ette takuulla tule saamaan muuta kuin p*skaa asiakaspalvelua eikä verkkokauppa myönnä virheitään. Uskomatonta touhua.
Kommentit (33)
Kouvolan Sokoksessa kuulin, kun pitkähkö ja tukevahko tummahiuksinen naismyyjä sanoi toiselle työntekijälle "mä otan kakarat", kun kaksi noin parikymppistä henkilöä tuli katsomaan kosmetiikkatuotteita. Sama henkilö on ennenkin suhtaunut melkoisen nuivasti asiakkaisiin ja katselee melko koppavasti, ikään kuin kaikki olisi varkaita.
Vierailija kirjoitti:
Kouvolan Sokoksessa kuulin, kun pitkähkö ja tukevahko tummahiuksinen naismyyjä sanoi toiselle työntekijälle "mä otan kakarat", kun kaksi noin parikymppistä henkilöä tuli katsomaan kosmetiikkatuotteita. Sama henkilö on ennenkin suhtaunut melkoisen nuivasti asiakkaisiin ja katselee melko koppavasti, ikään kuin kaikki olisi varkaita.
Ja tuolla ottamisella siis tarkoitti, että ottaa tarkkailunsa alle.
Olen tilannut Sokoksesta ja kaikki meni hyvin.
Kodin 1 lemipinettikauppani ja annan kyllä arvosanaksi täyden 10.
Aio edelleenkin tilata kummastakin.
Sattumalta aloitin ihan hetki sitten saman tyyppisen ketjun Sokoksen verkkokaupasta!
En siis ole tosiaankaan ainoa joka on huonoa palvelua saanut. Olen jo ajatellut, ettei kenelläkään voi olla niin huonoa tuuria, että joka kerta on jotakin hämminkiä. Sen verran harvoin Sokokselta tilaan ja joka kerta on ollut jotakin ongelmia, erityisesti palautusten ja vaihtojen kanssa! :((
Kohta pitäisi maksaa lasku, vaikka kuukausi sitten palautetut tuotteet eivät ole vieläkään kirjautuneet tai oikeat tuotteet tulleet väärien tilalle! Itse mokaavat ja lähettävät väärän tuotteen kuin on tilattu, nyt sitten saa taistella että ylipäätään saa oikean tuotteen tilalle tai joudu maksumieheksi jostakin mitä ei edes ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole ollenkaan tapaistani, että tulisin valittamaan minkään yrityksen toiminnasta millekään keskustelupalstalle. Nyt on kuitenkin aivan pakko, sillä kyrsii niin jumalattomasti!!!
Kysehän on siis Sokoksen verkkokaupasta. Sokos on melkeinpä instituutio, joten totta kai olen olettanut, että heidän verkkokaupastaan voisi myös tilata luottavaisin mielin. Vaan väärässä olen ollut!
Ensinnäkin olen saanut chat-asiakaspalvelussa aivan väärää tietoa. Olin ostamassa kosmetiikkaa ja kerroin asiakaspalvelijalle allergiastani, mutta hän suositteli tuotetta, jossa oli minua allergisoivaa ainetta. Koska Sokos ei ole vaivautunut laittamaan kosmetiikan ainesosaluetteloita sivuilleen, tilasin tuotteen sillä luulin asiakaspalvelijan oleavn ammatti-ihminen. Vaan tuotepa tuli ja huomasin, että siinä oli allergisoivaa ainetta. Sokos ei suostunut hyvitykseen eikä myöntämään virhettä asiassa. Harmistuin todella paljon.
Päätin sitten kuitenkin tilata alepäiviltä kosmetiikkatuotteen, josta tiesin, että voisin sitä käyttää. Sain kuitenkin väärän tuotteen ja palautin sen ohjeiden mukaisesti. Sokoksen verkkokaupassa sanotaan, että AVATTUJA tuotteita ei voi palauttaa. Kuluttajansuojalaissa puhutaan sinetöidyistä kosmetiikkatuotteista. No, palautin tuotteen avaamattomana. Kävi ilmi, että he eivät ota kosmetiikkapalautuksia ollenkaan vastaan! Luin suoraan palautuksen ehdoista henkilölle, jonka kanssa kesksutelin, mutta hän piti päänsä. Sinne meni hukkaan 32 e.
Kolmas kerta toden sanoo. Tilasin UD:n Gwen-tuotteita, vaikka vaisto sanoi, ettei enää kannattaisi mokomille huijareille antaa rahojaan. Vaan eipä ollut vaihtoehtoja. Kyttäsin sivua koko aamupäivän ja päivittelin sitä muutaman minuutin välein. HETI kun tuotteet ilmestyivät, laitoin tilauksen menemään. Tänään sain kuitenkin ilmoituksen, että tuotteet ovat loppu varastolta. Pettymys oli valtava, varsinkin kun laitoin tilauksen menemään välittömästi. Miten on mahdollista, että niin moni oli ennen minua? Vai miten tilaukset on laitettu menemään?
En kyllä enää IKINÄ tilaa Sokoksen verkkokaupasta mitään. Olen saanut vain huonoa asiakaspalvelua ja menettänyt monta kymppiä rahaa. Samaa suosittelen kaikille. Jos menee hyvin, menee hyvin, mutta jos tulee jokin ongelmatilanne niin ette takuulla tule saamaan muuta kuin p*skaa asiakaspalvelua eikä verkkokauppa myönnä virheitään. Uskomatonta touhua.
S-ryhmän koko ketjulla on ollut aina sama ongelma, että asiakaspalvelun taso on täysin surkeaa. Pienimmästäkin ongelmasta alkavat ihme marttyyriksi ja etsivät syitä millon mistäkin.
Jotenkin huomaa, että kaikki tutut, jotka on s-ryhmällä töissä ovat inhottavia ihmisiä, siis asiakaspalveluammateissa. Mikähän siellä mättää.
Tässä siis 25:n aloittama keskustelu samasta asiasta:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2503233/sokoksen_verkkokauppa_ja_tuottei…
Jep, ihme touhua. Karkkipäivä-blogin Gwen Stefanin poskipunapakettipostauksen kommenttiboksista löytyy monta muuta pettynyttä kyseisen verkkokaupan toimintaan.
Hei!
Rockjet on lopettanut toimintansa ja asetettu konkurssiin viime vuoden puolella (olisikohan ollu lokakuussa). Voi olla jo liian myöhäistämutta kokeileppas olla yhteydessä konkurssipesänhoitajaan, Vaasan käräjäoikeudesta saat yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Kodin1:n verkkokaupasta on huonoja kokemuksia.
Kun tilatessa verkkokauppa ilmoittaa tuotetta olevan varastossa, niin silti et koskaan saa tavaraa. Ja vielä kaiken hyvän lisäksi kukaan ei verkkokaupasta viitsinyt ilmoittaa että tuote on loppunut ja sitä ei ole saatavilla.
Soitin itse asiakaspalveluun ja kysyin tuotteen perään ja minulle kerrottiin sen saapumisen vain kestävän hieman kauemmin.
Tuotetta ei kuulunut, joten soitin uudestaan asiakaspalveluun parin päivän päästä, tämä palvelija lupasi selvittää tuotteen tilannetta ja lopulta selvisi että tuotetta ei ole ollut tulossakaan! Eikä sitä ole saatavilla lähiaikoina.
Olisi pitänyt laittaa suuttuneena palautetta tästä "loistavasta asiakaspalvelusta" mutta ajattelin että parempi teho on sillä että kerron mahdollisimman monelle tästä palvelutasosta ja en todellakaan suosittele tilaamaan sieltä yhtään mitään!
Komppi tälle. Pitkä toimitusaika, ei vastata sähköposteihin, ylipäätään huonoa asiakaspalvelua.
Joo, Kodin1 on huippu. Tilasin 1,5 vuotta sitten erään tavaran, kuukauden verran odottelin, että kestääpä toimitus ny kauan. Soitin asiakaspalveluun, josta kerrottiin, että ensi viikolla on tuotetta tulossa varastoon. Ei oo vieläkään sitä ensi viikkoa näkyny...
No sinällään ihmetyttää miksi joku alunperinkään tilaisi edes sieltä, jos ulkomailta saa luotettavuuden lisäksi myös paljon halvemmalla. Siis suomi-lisää on missä tahansa meikkituotteessa pahimmillaan 20 euroa. Varmaan naurettavinta että postissakin saattaa kestää melkein yhtä kauan tänne Ouluun vaikka toinen paketti tulee rapakon takaa ja toinen vantaan varastosta.
Kerran olen Sokoksen nettikaupasta tilannut, en tilaa toiste.
Sain kyllä mitä tilasin, mutta en ilman postikuluja kuten luvattin. Oli siis jokin "Osta nyt, säästä postikulut" -kampanja. Mutta kas kummaa, kun lasku saapui, siinä oli postikulut ihan normaalisti. Ja tuo tarjous oli tietenkin jo häipynyt nettisivuilta kuin pieru saharaan, enkä ollut älynnyt ottaa PrintScreeniä. :(