Pitkähiuksiset! Miten hiukset yöllä?
Olen kasvattanut hiukset nyt niin, että ylettyvät lapaluihin. Aamuisin tuppaavat olemaan vähän takussa ja olenkin alkanut pitää hiuksia yöllä letillä. Miten te muut pitkähiuksiset?
Kommentit (35)
Kannattaa leikata jos takkuuntuvat pahasti.
Hiuksiin jätettävä hoitoaine on ehdoton.
Mulla on erittäin paksut hiukset ja silloin kun ne oli peppuun asti niin pidin letillä, nykyään lähes polvitaipeisiin ylettyvät hiukset heitän vain yöksi lattialle :D
Vierailija kirjoitti:
Auki pidän ja varmaan aika monta kertaa yössä nostan hiukset tyynyn yli kun tuppaavat kiertymään kaulan ympärille. Joskus olen yrittänyt nukkua ponnari/letti päässä, mutta tukka on mennyt ihan takkuun enkä meinannut saada ponnaria irti. Vuosien myötä tähän on tottunut, mutta olishan se kiva jos joku keksisi jonkun nerokkaan tavan miten nukkua pitkän tukan kanssa niin ettei mikään ponnari paina päässä tai tukka mene takkuun tai kierry kaulan ympärille.
Pane hiukset pehmeällä nauhalla tai päällystetyllä kumilenkillä nutturalle suoraan pään päälle, kuten pikkumyyt ovat jo kertoneetkin tekevänsä. Ei varmasti paina mitään kohtaa, jollet nouse unissasi päällesi seisomaan.
Letillä tai auki. Ponnarilla ei kannata pitää, katkoo hiuksia.
Useimmiten letillä. Muuten hiukset ovat yksi takkupesä aamulla tai sitten ne jäävät esim. miehen alle jumiin.
Hiukset ulottuvat ristiselkään.
Vierailija kirjoitti:
Pidän auki, koska päivisin ovat yleensä aina kiinni. Hiukset ja päänahka saavat levätä.
Sama
Pidän hiukset auki, mutta kun asetun makuulle sänkyyn, vedän hiukset pään ja tyynyn välistä ylöspäin levälleen tyynylle. Näin saa aika hyvin volyymia hiuksiin, varsinkin jos ne ovat vielä vähän kosteat suihkun jälkeen. Nukun yleensä koko yön samassa asennossa, joten tämä on ainakin minulle hyväksi koettu keino :)
Pikkumyynutturalla ihan päälaella. Kaikki muut versiot häiritsee nukkumista, kun nukun vuoron perään niin selälläni, kyljelläni kuin mahallanikin.
Auki, heitän myös hiukset tyynyn yli. Eivät takkuunnu kun en muutenkaan juuri kääntyile unissani. Tuntuu epämukavalta jo ajatus hiusten pitämisestä kiinni yöllä :D
Joo mul on kyl lyhyet, mut sekaisin on kuin seinäheiväs aamulla..... mut eipähän sitäkään oo kukaan näkemäs
Te joilla takkuuntuu: onko värjätyt hiukset vai oma väri?
Auki pidän ja varmaan aika monta kertaa yössä nostan hiukset tyynyn yli kun tuppaavat kiertymään kaulan ympärille. Joskus olen yrittänyt nukkua ponnari/letti päässä, mutta tukka on mennyt ihan takkuun enkä meinannut saada ponnaria irti. Vuosien myötä tähän on tottunut, mutta olishan se kiva jos joku keksisi jonkun nerokkaan tavan miten nukkua pitkän tukan kanssa niin ettei mikään ponnari paina päässä tai tukka mene takkuun tai kierry kaulan ympärille.