Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3vko Nutrilett-dieettiä takana, 9,3kg lähtenyt!

Vierailija
22.02.2016 |

Ensimmäisellä viikolla lähti 5,7 kiloa.
Toisella viikolla 2,1 kiloa.
Kolmannella lähti 1,5 kiloa.
Viimeinen viikko käynnistyi tänään. Taitaa mennä se 10 kiloa rikki.

Olo on edelleen energinen ja hyvä. Ei ole ollut yhtään nälkä, olen jaksanut liikkua. Alkupaino oli +20 kiloa yli normaalipainon ylärajan ja olen 168cm pitkä.

Kesää kohti kevein mielin.

(Ja joo, tiedän, että tämä laihtuminen on pelkkää nestettä ja lihon 30 kiloa heti ensimmäisellä viikolla kuurin loputtua ja rasvaprosenttini on vain noussut tämän dieetin aikana ja lihakset ovat hävinneet ja syön pelkkää moskaa ja pitäisi syödä oikeaa ruokaa ja ja ja ja..)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö pelkästään nutreja vai myös tavallista ruokaa?

Vierailija
2/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunko kesti lihoa 20 kg yli normaalipainon ylärajan?

Vierailija
4/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee! Toivottavasti jaksat jatkaa samalla linjalla. Ukkokultani laihtui tammi-maaliskuussa 25 kg siis viime vuonna, Nutrilettia vastaavilla tuotteilla. Loppuvuosi olikin sit aikaa lihoo takasin. Nyt taas kolmatta viikkoo Nutrilettia...Naapuri on menossa vatsalaukkuleikkaukseen, kun on 40 vuotta ollu kuurilla...sanoo, että laihtuminen on helppo, mutta se painon alhaalla pitäminen...

Vierailija
5/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö pelkästään nutreja vai myös tavallista ruokaa?

En syö tavallista ruokaa tämän kuukauden aikana ollenkaan. Olen syönyt viisi suklaanmakuista jauhepussia joka päivä. Viime viikolla jouduin tosin ostamaan muutaman Nutrilett-patukan, koska olin reissussa, eikä ollut mahdollisuutta tehdä jauheesta juomaa. 

Olen noudattanut kuuria melko orjallisesti, mutta suuhun on mennyt myös kivennäisvettä, Firexin-juomaa, särkylääkkeitä, purkkaa, muutama Nutrilett-patukka pirtelön sijasta, kaksi kananmunaa ja yksi vanilja-Skyr. 

ap

Vierailija
6/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunko kesti lihoa 20 kg yli normaalipainon ylärajan?

24 vuotta.

ap

Vierailija
7/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että olet onnistunut:) Minä olen nyt toista päivää nutrilett-kuurilla. Tosin en syö ihan pelkkiä pusseja, eilen söin aamiaisen ja sen jälkeen pusseja ja tänään syön pusseja ja pienen lounaan.

Olen pudottanut jo 12kg ruokavaliomuutoksilla mutta painonpudotus rupesi jumittamaan kun ei huvittanut laskea kaloreita enää. Paino ei kuitenkaan ole noussut, mistä olen ylpeä. Tällä kuurilla yritän saada uutta intoa jos tulisi tuloksia. 8kg pudotettavaa on.

Vierailija
8/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pudotus!

Vierailija
9/9 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä valittettavasti tosi skeptinen noista kuureista. Ihan kiva, jos paino pudonnut. Jos sulla vuoden päästä laihduttamat kilot pysyneet, onnittelisin sua vuolaasti. Mutta harmi, kun nuo pika kuurit ei opeta ihmiselle mitään. Miten syödä oikein ym.

Toivotaan, että laihdutetut kilot pysyy vielä pitkän ajan jälkeen. Muutoin kuurista ei ole ollut mitään hyötyä. Sori negatiivinen asenteeni, mutta laihtumiseen ei mielestäni oikotietä. Ja nämä pikakuurit harvoin johtaa pysyviin tuloksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä