Tekee mieli tupakkaa
Noukkia tupakka askista, puhaltaa filtteriä ennen kuin sen laittaa siuhin, kaivaa taskusta sytkärin, sytyttää tupakan, vetää savua syvälle keuhkoihin ja puhaltaa renkaita kun hengittää ulos.
Ei siinä nyt oikeastaan mitään hienoa ole ja ilman olen ollut jo 16kk, mutta viime päivinä tupakka on pyörinyt mielessä luvattoman usein.
Kommentit (9)
En halua enää haista röökille koska lapset eivät pidä siitä hajusta.
Toki voisin ehkä salaa polttaa töissä.....
Minä menen nytten teemuki kourassa tupakalle. Tulkaa vilkuttamaan.
Aaah ihanaa kun elämä ei kulje tupakkavalssia. Weee are the champions my frieeend!
Katso aina kun tekee mieli tupakkaa se Riki Sorsan video, jossa hän kertoo syövistään.
Yöks, itse lopetin koska se maistui hirveältä, ja koska siitä tuli huono olo ja jotenkin rasvainen. (??) Ja oli järkyn huono kunto, hyyyyiii
Minä olen ollut nyt 2v ilman tupakan tupakkaa ja olen tosi iloinen. Aina kun mietin tupakkaa, alan miettimään pahan hajuista hengitystä, keltaisia hampaita, silmäpusseja, ohuita hiuksia ja yleistä vittuuntunutta oloa, joten ei enää pitkään tee sitä mieli. n30
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut nyt 2v ilman tupakan tupakkaa ja olen tosi iloinen. Aina kun mietin tupakkaa, alan miettimään pahan hajuista hengitystä, keltaisia hampaita, silmäpusseja, ohuita hiuksia ja yleistä vittuuntunutta oloa, joten ei enää pitkään tee sitä mieli. n30
Minulla toimii parhaiten se että ajattelen tosiaan sitä hajua, keltaisia kynsiä ja sitten sitä harmaata peitettä kielen päällä.
Joku puhui syövistä, niitähän tulee nykyään ihan mistä tahansa joten ne eivät pelottele kun on tupakasta kyse, mutta se keuhkoahtaumantauti.... se pelottaa.
Mulle tuli kerran kamala bronkiitti, en pystynyt hengittämään kun aloin yskiä heti kun hengitin, luulin että tukehdun siihen yskään.
Jatkoin silti tupakointia...
Nykyään yritän ajatella sitä tukehtumisen tunnetta kun tekee mieli tupakkaa.
Ap
Se ajatus polttamisesta on se hienoin. Itse tupakkahan maistuu oikeasti aivan karsealta, eikä sen henkeenvetämisestä kukaan oikeasti nauti. Kunhan kuvittelevat.
5 vuotta polttamatta
Anna mennä vapaasti, niin minäkin teen aina ennen nukkumaanmenoani.
Miksi moisesta pikkuasiasta möykätään niin p--keleesti ja miksi niin moni edes harkitsee paperossinpolton lopettamista. Hyväähän se ihmiselle tekee.
Henkosiin!