Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako huuto.netissä vaatteiden myyminen tai ihan "normi" kirppiksellä vaatteiden myyminen?

Vierailija
21.02.2016 |

Asun melko isossa kaupungissa, jos tällä on jotain merkitystä. Ostaako huuto.netistä kukaan enää nykyään vaatteita kokemuksenne mukaan? Entä tälläisellä perinteisellä "normi" kirppiksellä, meneekö vaatteet hyvin kaupaksi vai onko pöytävuokrakin jo suurempi kuin myynnistä saadut rahat? Vai kannattaako suosiolla vaan vedä kierrätyskeskukseen ilmaiseksi?
Vaatteet siistejä naisten vaatteita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, missä asut, mutta itse ainakin olen hyvin saanut myytyä Tampereella Radiokirppiksellä vaatteitani. Olen saanut joka kerta noin 150-350 euroa.

Vierailija
2/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kokeile Vähänkäytetty.fi. Ite oon saanu ihan hyvin myytyä. En oo ostanu ite sieltä mutta kuulemma toimii nopeesti seki puoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, missä asut, mutta itse ainakin olen hyvin saanut myytyä Tampereella Radiokirppiksellä vaatteitani. Olen saanut joka kerta noin 150-350 euroa.

Oho, kuulostaa aika hyvältä summalta!  :)

-ap

Vierailija
4/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet menee jos ne ovat ok kuntoisia ja edullisia. Itse myin vaatteitani pois, ja kaikissa hintana oli euro tai kaksi, ja vaatteet menivät nopsaan. Paljon tuosta ei jää pöytävuokran jälkeen, mutta jos vaatetta on paljon, niin kyllä siitä siistien vaatekaappien lisäksi jää rahaakin käteen.

Vierailija
5/5 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat vaatteet laitan Huutonettiin ja muut lahjoitan keräykseen. Hyllykirppikselle en enää vie mitään, paikka maksaa paljon ja viimeksi varastettiin todella paljon tavaraa vaikka oli hälyttimetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan