Jalat hankaavat yhteen :(
Hei olen 169/66 ja jalkani osuvat yhteen kävellessä! :( ja farkkuja en pysty pitämään koska hävettää kun kävellessä kuuluu hankauksen ääni. Millaisia housuja suosittelette joilla samaa ongelmaa. Ahistavaa!
Kommentit (35)
Alapeukutin, koska "ongelma" oli niin naurettava. Ketä kiinnostaa osuuko sun reidet yhteen. Ei ainakaan miehiä. Suomessa on vaikka kuinka paljon naisia, joiden reidet osuu yhteen kävellessä ja seistessä. Eivätkä välttämättä ole ylipainoisia. Mulla osui jo 16-vuotiaana ja olin silloin kokoa s-m. Kuten eräs mies tokaisi kuulteni vaimolleen tilanteessa, jossa vaimo murehti reisien leveyttä: "Mitäs väliä niillä on kuinka paksut se on. Sivuun ne heitetään kuitenkin!"
"Ongelma" kuulostaa minusta hyvin nuoren naisen pohdinnalta, joka ei ole vielä tottunut ajatukseen omasta kehostaan ja sen muutoksista. Joita tulee väistämättä vaikka ei lihoisi. Odotas vaan, kun ne tummat silmänaluset, rypyt ja roikkuvat posket alkaa kehittyä... :D
Sisäreisiin kohdistuva kiinteytysjumppa jos ei ylipainoa paljon ole. Joskus näkee jonkun ihan normaalipainoisen ruumiinrakenne olevan sellainen että on ikäänkuin pihtipolvet ja reidet kiinni toisissaan kun kävelee ja jo seistessä. Eli ruumiinrakenne ja myös ylipainoa joulkakin.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housut ei ole tuohon ratkaisu, painonpudotus on.
Riippuu myös ruumiinrakenteesta.
Ruumiinrakenne on paskaa tämän asian suhteen. Jalat hankaavat yhteen sisäreisien läskin takia. Jokainen saa reitensä kapeammaksi niin halutessaan!
Sinun kommenttisi ovat poikkeuksetta paskaa. Ilman mitään terveyteen ja faktaan pohjautuvaa ja kaikkea muuta kuin muita naisia kannustavia. Sinä olet ilkeä ihminen. Ja tyhmä.
Viesti 23 haha. Taas pillusta tehdään tärkein ja oikein miehen näkökulmasta. Oletko sinä luuska elänyt elämäsi äijiä miellyttääksesi? Sanopas mitä tekemistä miehen mielipiteellä on tässä reisiasiassa? Eu kai kukaan itsestään huolehdi ainoastaan jonkun kiimaisen äijän takia?
Vierailija kirjoitti:
Sisäreisiin kohdistuva kiinteytysjumppa jos ei ylipainoa paljon ole. Joskus näkee jonkun ihan normaalipainoisen ruumiinrakenne olevan sellainen että on ikäänkuin pihtipolvet ja reidet kiinni toisissaan kun kävelee ja jo seistessä. Eli ruumiinrakenne ja myös ylipainoa joulkakin.
Minulla on pihtipolvet. Nyt syömään-->
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housut ei ole tuohon ratkaisu, painonpudotus on.
Riippuu myös ruumiinrakenteesta.
Ruumiinrakenne on paskaa tämän asian suhteen. Jalat hankaavat yhteen sisäreisien läskin takia. Jokainen saa reitensä kapeammaksi niin halutessaan!
Voipii olla, mutta tuota typeryyttä ei voi mitenkään parantaa.
Minulle kelpais hyvin nainen jolla housut kuluu, mutta jos korvienvälissä on enempi vikaa niin saa ottaa oman suuntansa kunhan se ei ole sama kun minulla.
No jos sä saat siitä hiertymiä ja hankaumia, niin kannattaahan asialle tehdä jotain. Ja etköhän sä tiedä, mikä siihen auttaa. Jos sulla on leveä lantio, niin ongelmaa pitäisi olla vähemmän, koska reidet ovat kauempana toisistaan. Mutta tolla painolla ne väkisinkin osuu yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sama vika; mutta olenkin tällä hetkellä jonkin verran ylipainoinen toisin kuin sinä. Uskoisin että mulla vaikuttaa myös treenamattomat jalat, ainakaan tätä ongelmaa ei ollut kun olin normaalipainoinen ja harrastin liikuntaa..pyrin nyt takaisin siihen kuntoon koska en jaksa loppuikää tätä(kin) ongelmaa harmitella monta kertaa päivässä, parempaakin tekemistä on..
Hitsi! Täytyy kai itsekkin muutama kilo tiputtaa! :( urheilen 3 kertaa viikossa, mutta minulla on leveä lantio :( -ap
wat? Eikö leveälanteisella pitäisi kyseisen ongelman olla epätodennäköisempää kuin kapealanteisella, leveä lanne kun tarkoittaa sitä, että jalkojen ulkosyrjät (ja näin ollen yleensä myös sisäsyrjät) ovat kauempana toisistaan.
Itse ongelmaan, yksinkertaista, sisäreisissäsi on liikaa ihraa tai lihasta. -> Laihduta. Älä treenaa sisäreisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen "kohdistuva kinnteytysjumppa"?
Rasvanpolttoa ei voi kohdentaa vaan se on pääosin systeemistä ja se mitä tapahtuu paikallisesti, eli rasvasolujen tyhjentymisjärjestys, on geneettisistä syistä kiinni.
Ja 'kiinteys' tarkoittaa sitä, että lihaksistoa peittävä ihonalainen rasvakudoskerros on ohkainen. Sisäreisien lihasmassan kasvattaminen niitä treenaamalla vain pahentaisi AP:n ongelmaa.
Mä käytän kesällä talkkia sisäreisissä. Se toimii, joskin pitää lisäillä, jos pitempään kävelee. Mutta ärsyttävintä on se, että housut menee rikki!
Mulla taas jalat osuu maahan, sisätiloissa lattiaan. Mut ei se haittaa.
Kävele jalat harallaan, niin ei osu eikä hankaa. Jos ei meinaa luonnistua, harjoittele paskat housussa. Kyllä se siitä. Jaxuhali.<3
Käytä sukkahousuja ja hametta. Ja yritä vähän laihduttaa tai ns. "kiinteyttää" jalkojasi? Käy kävelylenkeillä, pyöräile, juoksu, tee kevyitä reisilihasliikkeitä, joogaa, harjoita pilatesta tms.? Älä mee ainakaan salille treenaamaan isoilla painoilla kinttujasi, koska sitten reidet vaan kasvavat kokoa entisestään, eikä tilanne helpotu, ehkä vaan pahenee. Mulla kans joskus hinkannut, mutta ihan pieni laihdutus liikunnan lisäämisellä auttoi asiaa, eikä enää tuo niin kovasti minua vaivaa. Ja siis laihdutus oli niin pieni, ettei tarttenu ees ostaa uusia vaatteita. Oon aina ollut normaalipainoinen, eli kyse ei oo kohdallani koskaan ollut ylipainosta. Pahiten hinkkas, ku mittani olivat 170cm/62kg. Nyt en tiiä ees paljon painan, toisinaan voi olla, et enemmänkin, koska kehon koostumus liikunnan harjoittamisen myötä muuttunut, lihakser vähän kasvanut ja näin. Rasva pikkuisen vähentynyt. Lykkyä tykö, kyllä se siitä!
No älä hankaa niitä yhteen! Opettele kävelemään oikein.
N27