Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan AV:n "kylähullut"

Vierailija
21.02.2016 |

Ne, joilla on yleensä yksi ainoa aihe, jota jankuttavat joka kommentissaan.
Kuten vaikka Lompakkoloinen, Neitsyysfriikki jne

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida-hullu. 

Tää on ehdottomasti raivostuttavin ja kusipäisin psykopaatti, kenet olen täällä "tavannut". 

Vierailija
42/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALSTAN SYÖPÄ: ISOT KIRJAIMET POHJASSA HUUTAVA HULLU, joka spämmäsi palstan täyteen vihapuhetta, uhkailuja sisällissodasta, suvaistevaisten ampumisista, mamusalaliitoista, tarjosi linkkejä hörhösivustoille, joiden mukaan suomalaiset ovat vähemmistönä omassa maassaan parinkymmenen vuoden päästä jne. jne. jne. Nämä vihapuheet saattoivat yllättää ihan missä tahansa ketjussa, vaikka koiranhoitovinkeissä.

En tiedä joutuiko tyypppi sairaalaan tai vankilaan vai onnistuiko moderaattoreiden blokata tyyppi, mutta olen iloinen, että hän on poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitää käydä töissä ja armeija-ulisija.

Läskin ostoskärryssä oli sitä, tätä ja tuota-listaaja.

En ymmärrä, miksi läskit ovat syöneet itsensä läskeiksi-kummeksuja.

Kyllä meitä laihoja niin kaikkialla haukutaan-avautuja.

Keekki-rajoittunut on tainnut vetäytyä talviunille.

Vierailija
44/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkä joku (laita tähän jotain tekemistä kuvaava sana) vuonna 2016 -aloitusten tekijä

Tumppu oli hetken, en tiedä muistaako kukaan muu, jankkas silloin kosmisista handjobeista ja kuinka jokaisen naisen on annettava kaikille halukkaille miehille handjob.

Vierailija
45/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Oliko se Stella, tuo paremman väen edustaja, joka av-palstalla aikoinaan kanssaihmisten elämää kirjoituksillaan ilahdutti? Miten hänen tarinansa päättyi? Osti perheineen oman saaren eteläisimmiltä leveysasteilta kera huvijahdin ja helikopterin?

Vierailija
46/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisraivoava uskollisuusfanaatikko.

Vierailija
47/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lompakkoloinen on kyllä ehdottomasti vttumaisin. Varmaan joku surullinen jätkä, jolta on joskus jäänyt pesä saamatta, vaikka on ihan kahden euron kahvin tarjonnut. Tai sitten rikkaasta miehestä epäonnistuneesti haaveillut nainen.

Ssss tulee hyvänä kakkosena. Sairastakoon anoreksiaa tms, eihän se minulle kuulu, mutta jotenkin sen vauhkoontuminen jokaisessa vähänkin painoa käsittelevässä aiheessa suututtaa. Kaikki, joilla bmi on yli 18 on tämän sankarin mielestä toivottomia läskejä.

Lompakkoloinen - sanaa käyttävät jo itse mammatkin, hyvin on palstalle lanseeraamani sana levinnyt monien kirjoittajien käyttöön. Eli sitä ei todellakaan viljele yksi henkilö palstalla. Minä tosin olen sen teidän iloksenne palstalle tuonut. Olkaa hyvät.

Liikuttavaa. Meinaat ihan ite keksineesi tuon sanan. Martina Aitolehtikin kerran intti että keksi sanan "nillittää".

Vierailija
48/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitukihullu: heppu, joka maksaa kaikkien suomalaisten loisten sosiaalituet ja vaatii näille rahoille vastineeksi täyden työpäivän tekemistä. Sosiaalituella voi hänen mielestään elää ja ostella mitä vaan.

Työttömyyshullu: hänen mielestään töitä riittää, tekijöitä ei.Työttömän pitäisi muuttaa milloin maalle, milloin lappiin maatalouslomittajan sijaisuuksien mukaan, palkkaa ei tarvitsisi maksaa edes minimiä.

Vierailija
49/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalitukihullu: heppu, joka maksaa kaikkien suomalaisten loisten sosiaalituet ja vaatii näille rahoille vastineeksi täyden työpäivän tekemistä. Sosiaalituella voi hänen mielestään elää ja ostella mitä vaan.

Työttömyyshullu: hänen mielestään töitä riittää, tekijöitä ei.Työttömän pitäisi muuttaa milloin maalle, milloin lappiin maatalouslomittajan sijaisuuksien mukaan, palkkaa ei tarvitsisi maksaa edes minimiä.

Tuo sosiaalitukihulluhan kuulostaa samalta kuin 95 % suomalaisista katkerista keskipalkkaisista duunareista :D "Minun veromarkoillani noita pummeja elätetään, perkele!". Unohtavat vain, että itsekin ovat aina nettosaajia, mutta eihän sitä voi aina kaikkea ymmärtää puutteellisella ymmärryskyvyllä ja tiedoilla...

Vierailija
50/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ssss(ekopää)

Ssss:hän on pelkkä trolli, vieläpä erittäin läpinäkyvä sellainen. Availee ketjuja anonyyminä, joissa pyytelee itseltään neuvoja, joihin itse sitten nimimerkillä vastailee.

Hänen tärkein päämääränsä on päästä juurikin tämän kaltaisten listojen ykkösvihatuksi.

Syön vanhat villasukkani, jos ssss ei ole ylipainoinen mies.

Vierailija
51/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä silmienetäisyys-tyyppi oikein on? Olen saattanut muutamia hänen viestejään lukea mutta ei nyt tule äkkiseltään mitään mieleen että millaisesta henkilöstä olisi kyse, ei ole sellaista tarkaa ja selkeää muistikuvaa.

Vierailija
52/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lompakkoloinen on kyllä ehdottomasti vttumaisin. Varmaan joku surullinen jätkä, jolta on joskus jäänyt pesä saamatta, vaikka on ihan kahden euron kahvin tarjonnut. Tai sitten rikkaasta miehestä epäonnistuneesti haaveillut nainen.

Ssss tulee hyvänä kakkosena. Sairastakoon anoreksiaa tms, eihän se minulle kuulu, mutta jotenkin sen vauhkoontuminen jokaisessa vähänkin painoa käsittelevässä aiheessa suututtaa. Kaikki, joilla bmi on yli 18 on tämän sankarin mielestä toivottomia läskejä.

Lompakkoloinen - sanaa käyttävät jo itse mammatkin, hyvin on palstalle lanseeraamani sana levinnyt monien kirjoittajien käyttöön. Eli sitä ei todellakaan viljele yksi henkilö palstalla. Minä tosin olen sen teidän iloksenne palstalle tuonut. Olkaa hyvät.

Liikuttavaa. Meinaat ihan ite keksineesi tuon sanan. Martina Aitolehtikin kerran intti että keksi sanan "nillittää".

Joku kuule taas yrittää esittää jotain mitä ei ole. Et vastannut sille käyttäjälle jolle luulit vastaavasi.

Vierailija
53/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ois ammattivalittaja?

Vierailija
54/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jotenkin jaanyt henkilokohtaisesti mieleen se "jenkkihullu" joka haukkuu USA:ta kritisoivia kommentoijia, vaikka siis kritiikki olisi ihan aiheellista. Jotenkin se on niin fanaattinen tyyppi etta pelottaa. 

Siksi jaanyt mieleen kun asun itse Jenkeissa ja olen valilla aloittanut jenkkiaiheisia keskusteluja.

Vierailija
55/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, minä sen olen palstalle tuonut. Luuletko että minua kiinnostaa jonkun ämmän henkilökohtainen mielipide asiasta?

Vierailija
56/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ssss(ekopää)

Ssss:hän on pelkkä trolli, vieläpä erittäin läpinäkyvä sellainen. Availee ketjuja anonyyminä, joissa pyytelee itseltään neuvoja, joihin itse sitten nimimerkillä vastailee.

Hänen tärkein päämääränsä on päästä juurikin tämän kaltaisten listojen ykkösvihatuksi.

Syön vanhat villasukkani, jos ssss ei ole ylipainoinen mies.

Näin vihatuksi tuleminen yllätti minut, en suinkaan ole tavoitellut sitä.

Could've fooled me!

Vierailija
57/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentuaan vihaava ääliö.

Vierailija
58/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka aina jokaiseen Sannia käsittelevään keskusteluun tuo esiin että himoitsee Sannin valkaistua anusaukkoa. Hyi!

Vierailija
59/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukkajankkaaja!

Vierailija
60/60 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, minä sen olen palstalle tuonut. Luuletko että minua kiinnostaa jonkun ämmän henkilökohtainen mielipide asiasta?[/quote

Juu juu. Kyllähän me uskotaan, että se olit JUURI sinä. Olitpa nerokas!😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi