Miksi rumat naiset katkeroituu
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä muutakin elämää kuin miehet?
Siis miksi katkeroituu? Olen ollut aina ruma, savolaiset epäsymmetriset kasvonpiirteet, pienet silmät ja pitkä leuka. Vanhemmiten olen lihonut, nyt paino melkein 90 kg (pituus 160). Aivan ihanan miehen kanssa meni kuitenkin tämä(kin) viikonloppu ja olen korviani myöten rakastunut, kuten hänkin minuun.
Mä olen ainakin ok-näköinen nainen, enkä ole seurustellut koskaan. Eipä mua kukaan ole koskaan halunnutkaan. Ei pyydetty koulun diskoihin tai tansseihin, vanhoihin ei löytynyt paria vaikka aktiivisesti yritin, yksillä treffeillä olen ollut, mutta mies ei ollut kiinnostunut.
En ole katkera, vaan aika tyytyväinen elämääni. En edes tiedä mikä minussa on vikana, miehet ei vaan kiinnostu. Ei ole baarissakaan kukaan tullut koskaan juttelemaan, ja jos minä olen mennyt juttelemaan niin 5min jälkeen ne miehet lähtevät vaivaantuneina pois.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin ok-näköinen nainen, enkä ole seurustellut koskaan. Eipä mua kukaan ole koskaan halunnutkaan. Ei pyydetty koulun diskoihin tai tansseihin, vanhoihin ei löytynyt paria vaikka aktiivisesti yritin, yksillä treffeillä olen ollut, mutta mies ei ollut kiinnostunut.
En ole katkera, vaan aika tyytyväinen elämääni. En edes tiedä mikä minussa on vikana, miehet ei vaan kiinnostu. Ei ole baarissakaan kukaan tullut koskaan juttelemaan, ja jos minä olen mennyt juttelemaan niin 5min jälkeen ne miehet lähtevät vaivaantuneina pois.
Luultavasti liian suuret luulot itsestäsi? Oletko yrittänyt itseäsi tasokkaampia miehiä, vai kelpaavatko kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa ja löytää kuitenkin aina helposti seksiä. Ja nainen ei nykypäivänä tarvitse miestä enää lasten hankitaan, vaan voi hankkia lapsia yksin.
Rumana naisena ei tosiaan saa helposti seksiä. Ettet nyt sekoita tavallisen näköistä naista oikeasti rumaan naiseen.
Saldo elämässä tähän mennessä alle 5 krt. Nekin yhden illan juttuja, koska kukapa mies selvänä tällaista haluaisi naida.
ööö... 5 krt olisi jo ihan hyvä luku aika monelle miehelle. Rumat miehet ei siis saa ollenkaan (paitsi maksullisilta).
Aa no eihän ap:llä sitten mitään hätää ole! Mitä sitten, vaikka hän haaveilisi oikeasta parisuhteesta? Joku muu on saanut VIELÄ vähemmän, joten olkoon ap vaan onnellinen. Terkuin: Kaunis ikisinkku. Minä en löydä suhdetta, koska pelkään epäonnistumista. Samassa veneessä siis kai ollaan. Paitsi että minä olen harrastanut varmaan miljoooona kertaa täysin merkityksetöntä seksiä. Et ole jäänyt mistään paitsi.
Vähänpä miehillä on kokemusta rumista naisista. Edelleen: ruma nainen on RUMA, ei tavallinen. Ruma nainen ei voi koskaan saada suhdetta edes seksillä, koska miehet häipyvät liki juosten paikalta jo heti yöllä/aamusta.
Turha kuvitella jotain uusintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi katkeroituu? Olen ollut aina ruma, savolaiset epäsymmetriset kasvonpiirteet, pienet silmät ja pitkä leuka. Vanhemmiten olen lihonut, nyt paino melkein 90 kg (pituus 160). Aivan ihanan miehen kanssa meni kuitenkin tämä(kin) viikonloppu ja olen korviani myöten rakastunut, kuten hänkin minuun.
:( Tulinpa kateelliseksi.
Eikä parisuhde onnistu ylipäänsä rumien naisten kanssa, koska eiväthän miehet sellaisen kanssa voi julkisesti kulkea, puhumattakaan esittelemisestä kavereille ja vanhemmille.
Onneksi olen sentään saanut "normaalin" näköisen lapsen, joka on elämäni valo, sillä ilman häntä olisin ollut täysin yksin koko elämäni.Ulkonäölleni en voi mitään, enkä kyllä rumalle mielellenikään.Kaikki kulkee geeneissä, joten miksi katkeroitua kun voi nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin: ei rumat naiset katkeroidu.
Totuuden kieltäminen on yksi tapa katkeruutta. Asiaa voidaan pohtia niin, että minkälaisen elämän olisi elänyt jos olisi saanut valita kaiken aivan itse?
Totuuden kieltäminen on miellyttävämpää ympäristölle.Saahan sitä "esittää" mitä tahansa, jos se helpottaa kanssakäymistä.Minusta on helpompaa olla ihmisten kanssa, jotka eivät osoita katkeruuttaan esim. lapsettomuudestaan kuin sellaisten kanssa joista katkeruus säteilee 5 metrin päähän.Kukaan ei elä täällä yksin ja siksi on ihan kohteliasta käyttäytyä, ajattelee sitä sitten mitä tahansa omassa pääkopassaan.Kuka jaksaisi, kuunnella naista joka valittaisi jatkuvasti rumuuttaan ja yksinäisyyttään.Siinähän tulisi kauniimmille kanssasisarille nolo olo.Että miten minä olen muka ansainnut näin hyvän elämän.
Mun mies jätti mut paljon rumemman ja vanhemman naisen takia, koska nainen oli hoikka. Mä laihdutin ja mies itki mua takaisin. En ottanut, vaan sain paljon paremman miehen. Mies tyytykööt nyt siihen, että petti ja jätti sen naisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies jätti mut paljon rumemman ja vanhemman naisen takia, koska nainen oli hoikka. Mä laihdutin ja mies itki mua takaisin. En ottanut, vaan sain paljon paremman miehen. Mies tyytykööt nyt siihen, että petti ja jätti sen naisen takia.
Kannattaa ehdottomasti laihduttaa aina siinä vaiheessa kun on tullut jätetyksi ei parisuhteen aikana.
Minä olen nähnyt ihan sian persereiän näköisillä ämmänkuvatuksilla miehiä toisensa perään ja vastaavasti sen näköisillä miehillä naisia, että EI SE PARIUTUMINEN OLE ULKONÄÖSTÄ KIINNI. Tajutkaa jo, saatana.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naisten ikuinen valitusvirsi. Entäpä jos olisi huolehtinut itsestään jo aikaisemmin, eikö sellainen käy koskaan mielessä. Itse olen kerran eronnut tämän takia, että nainen lopettaa itsestään huolehtimisen. Lisäksi rakastan naisia, mutta kai joku syy vain on liikaa.
Sinkkumies
No höpölöpö. Täällä on katkeruudet kaukana vaikka olen ruma kun mikä. Elämässä on niin paljon muutakin kuin vaan ulkonäkö.
Vaikka onhan se kiva katsella kauniita ihmisiä ja se on heille suotava ilo mielin.
Luulen että se on tarkoitus että meitä ihmisiä täällä löytyy joka junaan, on oltava kauniita, rumia ja siltä väliltä. Ja kaikille löytyy oma paikkansa.
Kyllä, elämässä on pakko ollut olla muutakin kuin miehet, koska niitä miehiä ei yksinkertaisesti ole ollut. Enkä ole ruma, päinvastoin ihan hyvännäköinen ja kroppakin ok.
Olen opiskellut, matkustanut, asunut neljässä maassa, harrastanut ties mitä, tehnyt paljon töitä laidasta laitaan... Olen ollut onnellinen enkä ole katkera.
Mutta surullinen ole, toisinaan. Kun näen ne muut jotka löysivät miehen ja perustivat perheen. En itse asiassa niin haluaisi lastakaan, mutta jonkun jonka kanssa jakaa tämän mahtavan elämän. Olen vasta reilu kolmekymppinen eli kai sitä vielä jonkun voisi löytää. Mutta kun kukaan ei ole koskaan kiinnostunut (ei yhdestä yöstä eikä mistään muustakaan)(kyllä, olen tehnyt aloitteita itsekin)(ei, en ole ignoorannut "alempitasoisia" miehiä)... Usko alkaa hiipua.
Vierailija kirjoitti:
Vähänpä miehillä on kokemusta rumista naisista. Edelleen: ruma nainen on RUMA, ei tavallinen. Ruma nainen ei voi koskaan saada suhdetta edes seksillä, koska miehet häipyvät liki juosten paikalta jo heti yöllä/aamusta.
Turha kuvitella jotain uusintoja.
Siis mikä tämä iänikuinen vouhotus tästä seksistä on? Siitä puhe mistä puute, vai? Eikö täällä tietyillä todella ole mitään muuta päässä kuin seksi? Suppeeta ja köyhää on kyllä teidän oleminen siinä tapauksessa.
Yrittäisitte edes saada sinne pääkoppaan mahtumaan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Erään tutkimuksen mukaan miehet ovat parisuhteessa mieluimmin alkoholisoituneen, kuin lihavan naisen kanssa:DD. Nauratti kun painoindeksini oli noin 25, (tavatessa 16) mies sanoi, ettei voi elää noin lihavan naisen kanssa...ja lähti.Siitä lähtien olenkin ollut yksin, eikä ole tarvinnut hätistellä miehiä pois.Ovat juosseet karkuun ja lujaa!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, elämässä on pakko ollut olla muutakin kuin miehet, koska niitä miehiä ei yksinkertaisesti ole ollut. Enkä ole ruma, päinvastoin ihan hyvännäköinen ja kroppakin ok.
Olen opiskellut, matkustanut, asunut neljässä maassa, harrastanut ties mitä, tehnyt paljon töitä laidasta laitaan... Olen ollut onnellinen enkä ole katkera.
Mutta surullinen ole, toisinaan. Kun näen ne muut jotka löysivät miehen ja perustivat perheen. En itse asiassa niin haluaisi lastakaan, mutta jonkun jonka kanssa jakaa tämän mahtavan elämän. Olen vasta reilu kolmekymppinen eli kai sitä vielä jonkun voisi löytää. Mutta kun kukaan ei ole koskaan kiinnostunut (ei yhdestä yöstä eikä mistään muustakaan)(kyllä, olen tehnyt aloitteita itsekin)(ei, en ole ignoorannut "alempitasoisia" miehiä)... Usko alkaa hiipua.
Olet varmaankin liian hyvä ja siksi pelottava miehille.
Harmin paikka.