Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rumat naiset katkeroituu

Vierailija
21.02.2016 |

Onhan sitä muutakin elämää kuin miehet?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin rumuudestani huolimatta halunnut parisuhteen. Tekee pahaa olla ikisinkku kasvojen vuoksi, ympärillä muilla naisilla ei ole ollut vaikeuksia löytää miestä.

Vierailija
2/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin rumuudestani huolimatta halunnut parisuhteen. Tekee pahaa olla ikisinkku kasvojen vuoksi, ympärillä muilla naisilla ei ole ollut vaikeuksia löytää miestä.

Niin ja lisään vielä: eivät miehet ole "koko elämäni", onhan minulla muita asioita, johon keskittyä. Mutta useimmiten parisuhde on yksi merkittävimpiä asioita ihmisen elämässä ammatin/työn, lapsien ja ystävien lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet sormet.

Vierailija
4/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisen naamalla ei ole mitään väliä :)

Vierailija
5/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen löytänyt kyllä monta naista, mutta sinkuksi jäänyt minäkin. Sellaista se vain on.

Sinkkumies

Vierailija
6/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain netissä näkee tällaisia mielipiteitä. Vaikea uskoa rumana naisena kun on parisuhteeseen halukkaita miehiä on ollut elämässä nolla.

Vierailija
7/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs lottoot?! Saatana. :/

Vierailija
8/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa ja löytää kuitenkin aina helposti seksiä. Ja nainen ei nykypäivänä tarvitse miestä enää lasten hankitaan, vaan voi hankkia lapsia yksin.

Rumana miehenä sen sijaan vaikea löytää seksiseuraa naisista, ja mies ei voi saada lapsia yksin.

Vierailija
9/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ulkonäkö on tärkeämpää kuin miehille, mutta tämä on salattu totuus. Kummat ostelevat kauniita laukkuja, miehet vaiko naiset?

Vierailija
10/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa ja löytää kuitenkin aina helposti seksiä. Ja nainen ei nykypäivänä tarvitse miestä enää lasten hankitaan, vaan voi hankkia lapsia yksin.

Rumana naisena ei tosiaan saa helposti seksiä. Ettet nyt sekoita tavallisen näköistä naista oikeasti rumaan naiseen.

Saldo elämässä tähän mennessä alle 5 krt. Nekin yhden illan juttuja, koska kukapa mies selvänä tällaista haluaisi naida.

Vierailija
11/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin: ei rumat naiset katkeroidu.

Vierailija
12/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain netissä näkee tällaisia mielipiteitä. Vaikea uskoa rumana naisena kun on parisuhteeseen halukkaita miehiä on ollut elämässä nolla.

Tuollaista naista ei ole olemassakaan. Olet vain tyypilliseen naisten tapaan sivuuttanut ne halukkaat miehet ja sitten sanot ettei kukaan ole kiinnostunut. Ei siis yksikään George Clooney ole ollut kiinnostunut sinusta!

Vierailija
13/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumana naisena ei tosiaan saa helposti seksiä. Ettet nyt sekoita tavallisen näköistä naista oikeasti rumaan naiseen.

Saldo elämässä tähän mennessä alle 5 krt. Nekin yhden illan juttuja, koska kukapa mies selvänä tällaista haluaisi naida.

Höpsis.. Iskuri.net ja ongelma ratkaistu. Sinne vaan ilmoitus niin saat muutama sata ilmoitusta halukkailta miehiltä ja siitä valitsemaan se komea ja varakas naista kunnioittava herrasmies.

Miehen ilmoitus iskuriin, tulos = naisilta 0 vastausta.

Vierailija
14/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin: ei rumat naiset katkeroidu.

Totuuden kieltäminen on yksi tapa katkeruutta. Asiaa voidaan pohtia niin, että minkälaisen elämän olisi elänyt jos olisi saanut valita kaiken aivan itse?

Vierailija
15/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista naista ei ole olemassakaan. Olet vain tyypilliseen naisten tapaan sivuuttanut ne halukkaat miehet ja sitten sanot ettei kukaan ole kiinnostunut. Ei siis yksikään George Clooney ole ollut kiinnostunut sinusta!

Kun niitä halukkaita ei ole koskaan ollutkaan, joista valita. 

Vierailija
16/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on läski ja vielä ruma, ei hyvä. Nainen tai mies. Rumuudelle ei voi kauheesti tehdä mutta läskeille voi.

Vierailija
17/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te sanotte. Sitten jos teille ehdotaa että ottakaa naispelko, niin ei kelpaa!

Vierailija
18/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on läski ja vielä ruma, ei hyvä. Nainen tai mies. Rumuudelle ei voi kauheesti tehdä mutta läskeille voi.

Hoikkuus ei auta kun se rumuus on kasvoissa.

Vierailija
19/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä olet itse tehnyt asian eteen? Oletko koskaan flirttaillut miehille ja heilutellut jalkaa? Antanut ymmärtää, että pillua saa jos haluaa?

Vierailija
20/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä olet itse tehnyt asian eteen? Oletko koskaan flirttaillut miehille ja heilutellut jalkaa? Antanut ymmärtää, että pillua saa jos haluaa?

:D Ihan täysin asiatonta puhetta tuo kommenttisi loppuosa. Tuollaiseen en vastaa.

On minullakin standardini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä