Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paluu yhteen exän kanssa raskauden takia?

Vierailija
21.02.2016 |

Olen kauheassa tilanteessa. Erosin viime kesänä pitkäaikaisesta suhteesta ja tapasin syksyllä nykyisen miesystäväni. Muutimme yhteen ja meillä meni tosi hyvin. Kunnes menin ja pilasin kaiken! Päädyin hirveässä humalassa uudenvuodenjuhlista exän kanssa jatkoille ja tulin raskaaksi :( Olen melko varma että lapsi on exän, koska vuodenvaihteen aikaan emme pariin viikkoon nähneet nykyisen miesystävän kanssa, ja silloin raskaus on alkanut. En ole kertonut syrjähypystä miehelle, ahdistaa niin kauheasti.

Kerroin exälle heti kun sain tietää olevani raskaana. Hän hölmösti vain ilahtui asiasta, mutta minä olen paniikissa. Kohtaamisemme uutenavuotena nosti kieltämättä tunteet taas pintaan... Kaipaan häntä ehkä enemmän kuin ennen. Ex sanoo että meidän pitäisi palata yhteen ja olla perhe. En yhtään tiedä mitä teen! Aborttia en ole edes ajatellut, en pystyisi siihen vaikka opiskelut on vielä hieman kesken. En voi enää kauaa salata raskautta nykyiseltä mieheltä. Mitä tekisit tässä tilanteessa? En saa nukuttua ja itkettää :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla