Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mitä tekisin. Ero, ahdistus, masennus ja neljä seinää.

Vierailija
21.02.2016 |

Olen kotona eikä kukaan ystävistäni ehdi näkemään. Olen lenkkeillyt jo vaikka millä mitalla ja se vaan vituttaa (lenkkeilen muutenkin ihan tarpeeksi tuon koiran kanssa, täytän sillä aika paljon näitä tyhjiöitä). Nyt pitäisi keksiä jotain millä saan ajatukset muualle. Siis tänään, ei mitään "aloita harrastus" koska niitä on jo tarpeeksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirjoja.

Vierailija
2/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi. Tee ristisanatehtäviä. Lue hyvä kirja. Katso dvd, josta pidät. Kuuraa pari kaappia - piristää yllättävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan levoton, odotan vain että jotain tapahtuisi. Katson kokoajan fb:tä jne. Kauhea olo. Kunpa nämä lääkkeet auttaisi että saisin ihanan turran olon.

Vierailija
4/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän lukea vaikka kirjaa... huomenna taas uusi toimeton päivä :/

Vierailija
5/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuossa tyhjyydessä auttoi kun käännyin Jeesuksen puoleen.

Vierailija
6/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot jonkun leffan tai luet kirjaa, näillä pääsee uneen. Huomenna sitten uusi päivä. Menet kauppaan, ostat ristikoita tai lankoja ja puikot. Ja pidä radio auki, että on sopivaa taustaa.

Vierailija
7/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat varmaan ihmistä, jonka kanssa aidosti voitte vaihtaa ajatuksia ja asioita.

Sanot, että kukaan ystävistäsi ei ehdi näkemään. Asuvatko he toisessa kaupungissa tai mistä on kyse? Mitäpä jos sinä menisit ystäviesi luokse. Joku läheisesi hoitaisi lapsia ja sopisit tapaamisen jonkun ystäväsi kanssa, niin että sinä menet häntä tapaamaan. Samalla pääsisit pois omista ympyröistä.

Entä onko paikkakunnallasi vaikka kirjastoa tai muita esim. liikunta- ja kulttuuritapahtumia, joihin voisin mennä. Monessa kirjastossa järjestetään erilaisia   tapahtumia, joissa voi tavata muita ihmisiä tai saa uutta ajateltavaa. Eli sinun on mentävä itse lähelle tapahtumia, sallia sattumien tulla luoksesi. Toimi itse ensin, älä odota, että muut tulevat luoksesi. Haasta itsesi!

Sitten olen huomannut, että jos ulkoiluttaa  koiraa ja varsinkin koiranpentua, ystäviä tulee lenkkipoluilla liiaksi asti.

Vierailija
8/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele meidän kanssa täällä palstalla :)

Vierailija
9/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit käydä kirkon diakoniatyöntekijän luona, sieltä saa myös keskusteluapua ei siis tarvitse olla rahan tarpeessa. Tai jos tilanne on todella paha, niin mielenterveysseuran kriisikeskuksessa.

Vierailija
10/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kutomaan, virkkaamaan, ompelemaan, piirtämään, tekemään koruja tms, riippuen mitä sulta löytyy kotoa. Tai kirjoita paperikirje jollekulle.

Meditoi.

Tee itsellesi hieno ryijymatto.

Leikkaa vanhoista farkuista liuskoja, asettele ne lomittain ja ompele yhteen, esim kynnysmatoksi. Tai sitten tällaisen;

http://kotiliesi.fi/kasityot/lukijoiden-kasityot/kuvagalleria/tilkkumat…

Vierailija
11/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää täyteen. Kaupat auki ja saa 9 asti.

Vierailija
12/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa Witcher kolmosta.

Vierailija
13/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä, luen nämä vielä huomenna. Ja ystävillä on tietenkin tekemistä sunnuntaille eivätkä ehtineet näkemään (olisin siis mennyt heille mieluumin). Sain nyt luetttua kirjaa ja pahin ahdistus on takana. Pelkään jo huomista valmiiksi :( Päivät on pahoja.

Vierailija
14/14 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos näistä, luen nämä vielä huomenna. Ja ystävillä on tietenkin tekemistä sunnuntaille eivätkä ehtineet näkemään (olisin siis mennyt heille mieluumin). Sain nyt luetttua kirjaa ja pahin ahdistus on takana. Pelkään jo huomista valmiiksi :( Päivät on pahoja.

Käsittääkseni ahdistus pahenee jos hyvin vähän harrastaa liikuntaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi